Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg er ingen ekspert, nei, og har heller ikke utgitt meg for å være det. Men jeg synes det er fint om vi kan dele egne strategier med hverandre, enten man er ekspert eller ikke.

Etter hva jeg har sett er det ulike meninger om videre prisutvikling av såkalte eksperter. Personlig satser jeg på et lavere fall før jeg går inn igjen, men er usikker på om det kommer eller ikke.

Tror @Nocturne bare utelot “jeg”… Det er utrolig spennende tider vi lever i generelt sett. Å satse litt på kryptovaluta er nok ikke det dummeste man gjør. Når det gjelder kryptovaluta kunne det vært spennende om det fantes et indeksfond. Jeg tenker at mange er dømt til å gå i null, mens noen kommer til å 100- eller 1000-doble seg. Umulig å si hva som vlir hva!

finnes ulike fond knyttet opp mot kryptovaluta hvis det er det du tenker på. Med indeksfond tenker du et fond som feks hadde hatt de 20 største kryptovalutaene og dermed følger utviklingen til kryptovalutaer generelt?

Ah, ser det nå. Ja, det hadde vært interessant. Med $100 Mrd i marked cap er all kryptovaluta fremdeles bare 1/8 av Apple’s marked cap, som er ett enkelt selskap.

2 Likes

Vet du hvilke fond?

@Oivran - mente ikke du men jeg - som i jeg er ingen ekspert ja :smile:

Ja, skjønte det etter oppklaring fra @VargVemund :stuck_out_tongue:

1 Like

Noen av dere som har ovesrikt over kryptovalutaene deres i et Excel ark?
Har laget meg et fancy et, men har ikke funnet en smidig metode å automatisk importere oppdaterte kurser på diverse krypto. Noen som har gjort dette? :slight_smile:


Første jeg fant. Mener å ha sett flere og

1 Like

Det kan se ut som at bunnen ble nådd i går. Om det stemmer er mitt tips at prisen vil stige jevnt og trutt mot $400, og bryte forbi mot $500 ila neste uke, med mindre noe skjer som igjen gir midlertidig frykt rundt krypto.

1 Like

Da har jeg forsøkt meg på en ny trade selv om det gikk i dass sist, men nå til en litt mer respektabel valuta -Etherum. Solgte verium på 649 (nå 750 så ser ikke lovende ut allerede haha). Håper Ether får en bedre stigning og jeg kan kjøpe verium på en bunn :smile:

1 Like

Har registrert med på kraken, men det tar noe så jævli lang til å bli verified på Tier 2.

Hvor lang tid har dere ventet?

3.6uker aa vente

Er kraken virkelig så bra at folk venter så lenge på dette? finnes det alternativer som tar kortere tid?

Fra jeg registrerte meg tok det ett døgn å handle på Bitfinex. Via Localbitcoins og bitcoinsnorway (fundet på to måter). For å funde Bitfinex må du overføre bitcoins. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å vente på Kraken! Hadde jeg visst om Bitfinex før hadde jeg investert i Ethereum for halvannen måned siden :frowning:

1 Like