Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Viktig å følge med på ETHBTC også, ikke bare ETHUSD (med tanke på motstand/støttenivåer).

8 Likes

Har hørt at når Ethereum 02 kommer, så vil det det ikke være mulig å mine med AMD kort lengre? Noen som har peiling? Var ekstremt mange forskjellige meninger på reddit, så blir ikke helt klok på når dette skiftet eventuelt skjer!

Etherium 2.0 bruker proof-of-stake istedet for proof-of-work for at nettverket skal nå konsensus. Så Etherium går vekk fra mining.

Her er det en video om emnet:

1 Like

Takk for god oppklaring!
Er det noe dato og forholde seg til her, eller er det ikke fastsatt noe tidspunk?

Litt i det blå fortsatt tror jeg!

Fase 0 har allerede startet, da det ble 524,288 ETH på Deposit kontraken. Skjedde i starten av desember 2020. Man må stalke minimum 32ETH, og sette opp en node (Maskin med validator programvare).

Vet ikke når fase 1 begynner.

Eth2 Deposit Contract address:

Viktig å nevne at du ikke burde sende ETH til denne addressen, da de blir borte.

tells Cointelegraph that he has observed “a lot of naked call writing activity in ETH for deep out of the money call options all the way up to $2,000 and $3,000 strikes.”

“Allerede” :sweat_smile: Det har vel vært pratet om siden 2015. Men er jo veldig bra at fase 0 omsider kom igang da :raised_hands::clap::clap::clap::clap: Fees er jo helt motbydelige slik det er nå!

Ang fees:

Layer2:

Det er også satt i gang cashback opplegg:

Skal de fortsette å ha sin posisjon innen defi så burde de nok få fingen ut. Mange som puster de i nakken nå med fees ned mot null.

Jeg har selv signert defi-kontrakter. Både for å geare porteføljen, låne ut krypto og signert smartkontrakt for farming-yield. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyner når jeg så hva jeg betalte i fees :sweat_smile: har riktignok svinget veldig så en dag kan det være hinsides dyrt og en annen dag er det kun dyrt.

Edit: Kjøpte Loom-tokens for 90 dager siden og satt de til staking og låste de i 90 dager. De går på Ethereum-blokkjeden. Idag kunne jeg ta de ut ifra staking. Når jeg da skulle trykke på withdraw og signere transaksjonen med legder så kostet det 42 Usd. Verken den dyreste eller billigste Eth-transaksjonen jeg har gjort, men latterlig spør du meg.

2 Likes
1 Like

Der kom det litt av en candle over motstand

5 Likes

Rått. lurer på når man bør tenke på å selge, 3000, 10500 eller 20 000 som folk nevner. Håper at “this time its different”

2 Likes

Jeg utsetter det spørsmålet til høsten 2021. Da er jeg enten dum eller rik.

Når høsten kommer tar jeg av bordet litt for å kjøpe eiendom.

4 Likes

Ikke feil det. Lurer på om jeg burde gått for Grayscale i stedenfor XBT / ETH tracker på Nordnet. Vet det er noe med premium å extra kostnad på Grayscale , avhengig av etterspørsel.

1 Like

Min strategi har vært å kjøpe litt og litt gjennom Coinbase, aldri solgt en eneste ETH.
I tillegg fulgte jeg tett ETH og kjøpte litt ekstra når jeg så krisemaksimering i markedet.

1 Like

Prøvde å kjøpe ethe på Nordnet. Får bare feilmelding. Ordren din kunne ikke gjennomføres
Verdipapiret er ikke godkjent for elektronisk handel.

Prøvd på aksje- og fondskonto?

Edit: trodde du spurte om xbt i euro

Eller ikz…

Tror at den kontoen er det det. Klarer ikke se noen plass at det står type konto, men er en amerikansk aksje på den kontoen. Noen som har fått til å kjøpe? Ikke prøvd ikzkonto. Edit: konto merket AF så er ihvertfall ikke aksjesparekonto.