Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Pool ja🤝

Hvor?

Hvor mye må du trekke fra for strømforbruk? Og hvor mye har du investert i HW?

1 Like

Minerstat er løsningen jeg bruker. Riggen bruker ca 1.25kw/t

Investert 29’

1 Like

Ikke dårlig. Betalt ned investeringen på et halvt år da, selv med høy strømpris. Er dette med et 3090 eller noe slikt? I så fall går det jo an å bruke til annet også.

det går jo nok til oppvarming uansett.

Ja, vinterstid er det jo supert sånn sett, men på sommeren blir det da kanskje ekstra bruk av AC…

Dette er 2x RX570, 5x RX580 ,1x 2080Super.
Går ikke til oppvarming da døren er igjen og vinduet på gløtt :slight_smile: Lite effektiv varmeovn :sweat_smile:

Er vel nøyaktig like effektiv som en panelovn, dersom du kunne hatt den i et rom der varmen sirkulerer til resten av huset.

1 Like

I mitt tilfelle* men ja, godt og varmt inne på rommet der, til tross for -12 ute :smiley:

1 Like

Hoi, skal bli bra med masse billige feite grafikkort på finn etterhvert igjen :stuck_out_tongue:

Hvis ikke cardano tar over for eth først?

Edit:

Men først 2000!

1 Like

Knock Knock 2000$

Legg merke til datoen.

6 Likes

Hva skjedde 8. feb?

1 Like

Schibsted sover ikke i timen.

https://www.linkedin.com/jobs/view/2421046835/

  • Building an escrow payment prototype on the ethereum blockchain to gather experience and knowledge of what it means to develop on top of ethereum

2018 forsøk:

“Haga ser ikke bort ifra at Schibsted om ti år kan være kjent som selskapet som tok i bruk blokkjedeteknologi tidlig”

:slight_smile:

1 Like

Denne blir spennende. Sjekk roadmap, snart lansering på mainnet.

Kort forklart:
Deposit as little as 0.01 ETH and instantly receive the rETH token which represents a tokenised staking deposit and the rewards it gains over time network. This token does not need to be locked to gain rewards and it can be traded/sold/held as the user desires, all from the moment they deposit ETH

2 Likes

Brudd opp fra triangel, lukter 1880 lang vei

4 Likes

Mer tro på Etherium enn Bitcoin. Så der har dere den, ha! :grinning_face_with_smiling_eyes:

For meg virker det litt som at større aktører manipulerer ved å lokke småsparerne til å selge i frykt for heftig nedgang, for å sikre billigere inngang selv.

Vell, jeg hodler.

1 Like