Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Han her er på saken for å finne ut hvorfor ethereum ikke pumper:

4 Likes

NFT og Digital kunst skal man ikke undervurdere. Det er hot for tiden og selvfølgelig er alt på Ethereum. For å kjøpe kunst må mann ha ether, dette vil ytterligere legge press på kursen/prisen i positiv retning.

@VargVemund . Du nevnte denne trenden for en stund tilbake, nå er den kjempe HOT.

1 Like

Et bilde forteller mer enn…

Altså, attraktivt ROI på staking og mangel på supply.
Prisen på ETH vil eksplodere.

3 Likes

Ja den er HOT men jeg kan bare ikke fatte og begripe at den kan fortsette så alt for lenge. MEN: det som gjør dette spennende er at hver NFT man har kan kodes, den kan deles i 100, den kan gi ekstra fordeler (cashbacks feks), og egentlig… alt mulig du kan tenke deg. Det kan være et medlemskort, osv osv. Jeg har NULL peiling på dette markedet men tenk gjerne en blanding mellom kredittkort/medlemskort og fordeler det gir, og kunstverden. Krypto er helt føkka og kommer til å gjøre store innhugg i finansbransjen. Og andre bransjer. Det er innen krypto de glupeste hodene flokker seg.

2 Likes

Her en god bit fra selveste Chamath Palihapitiya
Han snakker om GameStop, RobinHood, Tesla osv…

Men i fra 35min i videon snakker han bull om BTC og fra 38min om NFTs. Han er super bull og allerede lagersin egen kolleksjon.

1 Like

Hmm det var interessant. Er nok litt for gammeldags. Minner meg om de gangene jeg har avfeid BTC osv som lekepenger før jeg endelig forstå at det er bedre å sette meg litt inn i hva det dreier seg om enn å leke besserwisser!

3 Likes

Det snakkes jo mye om høye fees for å gjøre ETH transaksjoner. Vil dette gå ned betydelig med ETH 2.0?

Det er planen ja.

Ja! Blant annet via “shards” hvor blokkkjeden deles opp så en validator ikke må validere hele kjeden. Men det jobbes med øke transaksjoner per sekund også før 2.0 er opp å gå:

Brukte Uniswap nå for å swappe fra ETH til en token, det kostet USD65 :grimacing: Så ikke akkurat holdbart i lengden

2 Likes

Whoopsie toopsie…

2 Likes


Ruller bedre og bedre, økt med nærmere 90kr dagen i profitt grunnet kursen.
Utbetalt ca 0.2 ETH siden 8 feb. Ender nok opp med å bare holde alt jeg miner.
Kommer 4 nye skjermkort på Tirsdag, antar at jeg ender på rundt 0.03 ETH/dag da :money_mouth_face:

7 Likes

Hva er planen til ethereum nå da? Skal 2000$ bare passeres rolig i stillhet, eller kommer vi til å se en dupp? Eth har jo pleid å komme halsende etter BTC, så det kan jo tale på at vi skal bare kjøre på videre kanskje?:innocent:

1 Like

På tide å bryte 2k usd om ikke BNB skal flippe eth på både defi og marketcap

Er det noe Binance er gode på så er det å skape blest om sine produkter, men de tar også noen snarveier av og til:

Det er nok heller problemer med sammenkobling av Metamask og Binance smartchain som har skapt feil i transaksjonloggene. For TVL på defi på Binance smartchain begynner å bli hinsides. Lukter ikke falske transaksjoner akkurat…

Det kan være, men merker jeg er litt skeptisk til Binance. Nå har vel narrativet vært at defi er på vei over til BSC, og dersom de har brukt dette til å “fake” et økende volum så følger seffl. saueflokken også etter, så TVL på BSC er nok reell.

Vet ikke om på vei over er rette ordene. Men nye defiprosjekter er der nå. Det er jo det folk har flokket seg til de siste ukene og eksplodert de siste dagene. Derfor tror jeg heller ikke at volumet er fake.

Man trenger BNB for å komme i gang der. Så man kjøper BNB på Binance og sender til Metamask. Så er det bare å koble til walleten på de dappsene man ønsker og swappe som en gal en. Koster jo ingenting.

Det er feil vei å gå.

Bsc krasjer på 1.5m transaksjoner mens eth greier helt fint opp til 15-18m per dag.

Desentralisering er veien å gå og ikke sentralisering.

1 Like