Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Har swappet på Bsc store deler av dagen idag. Har ikke merket noe som er i nærheten av et kræsj :thinking: Går veldig hurtig.

Er enig i desentralisering er veien å gå da.

Men jeg er for øvrig ikke denne tråden for å diskutere hvilken blokkjede som er best da :relaxed:

Andre konkurrende exchanges vil gjøre nå alt for å implementere L2 så fort som bare det som et svar til Binance og deres copy paste jobben av eth. :slight_smile:

Ja, desentralisering er veien helt klart.

Konkuranse er alltid bra :raised_hands::raised_hands: Håper de hurtigste med lavest fee ender opp som vinnere :star_struck:

1 Like

Passerte eth 2000 i natt?

6 Likes

Mitt nye kortsiktige kursmål i Etherum er 2250 :slight_smile:

4 Likes

Hvor har du denne infoen fra?

  1. Februar hadde Bsc 3,2 m transaksjoner og Eth 1,3 m.

Hjelper ikke at Eth er desentralisert når du har så høye fees som nå.

1 Like

Hvor fant du dette egentlig??

Kilde?

Når man f.eks swapper på Bsc så bruker man desentraliserte wallets. F.eks ledger via Metamask. Greit nok de kan pause blokkjeden dersom de ønsker. Men da vil dine assets ligge i lommeboka di på ledgeren. Skulle du allikevel ha helt panikk og må få sendt avgårde assets allikevel så kan det gjøres via multichains. Så tror folk er mer opptatt av fees og hurtighet enn å frykte hva Binance kan finne på å gjøre med kjeden sin.

Jo til sitt bruk er det det. Jeg har brukt uniswap på travle dager og får jo lyst til å knuse pc-skjermen når jeg ser fees og hvor tregt det går. På Bsc spiller det ikke noen rolle om du så swapper feil. Det er bare swappe frem og tilbake. Koster mest ingenting. Merker ikke at det er desentraliserte heller. Worst case er halt i blokkjeden. Men hva så? Man trader direkte fra Ledgeren.

Jeg lurer på om jeg så på stats som var relatert til Layer2. Jeg finner ikke linken akkurat nå.

Helt fair at Binance kommer med en sentralisert løsning som fungerer billigere og raskere, men det er ikke langsiktig forsvarlig.

Desentralisering er nøkkelen her og ETH vil fikse fees og hastighet i Eth2.0.
Det kommer snart. :slight_smile:

På Twitter

Det er ikke greit nok i mitt hode.

Bsc gjør krypto sentralisert og har copy paste eth. Det er ikke bære kraftig vet du

Markedet bryr seg tydeligvis ikke om det er sentralisert eller desentralisert.
Fees og hastighet er viktig.

Men det er ikke den veien krypto kommer til å gå. Det skal ikke gjennom Binance, det skal være desentralisert…

Jeg skal være på vakt når neste Binance krasj kommer, med klar kilde. :wink:

Ja du må nesten det ja. Tror den teknologien takler fryktelig mye pågang. Så tror ikke det skjedde før jeg ser det :grin:

1 Like

Har et et kjøp på 1749, synes den ser litt rusten ut

Edit:
Fikk på det kjøpet mitt gitt. Stoploss satt på 1690

2 Likes

Jeg tipper den vil holde akkurat stand i denne kortvarige korreksjonen. :slight_smile:

Sånn dager som dette velger jeg å gjøre andre ting enn å følge med på utviklingen. Jeg trader aldri og har vært hodler lenge…

1 Like

Bunnfiske her, fikk fylt på til 1568. Kan nokk dippe under 1500 også i ett kort øyeblikk

1 Like

Det er såpass rødt i dag ja…

Vannvittig volatilt.
Dette ser ut som likvidering.

Kraken:

Det er slike rystelser som må til før nye høyder kan nås.

4 Likes

Men hva kan være grunnen til at det skjer så voldsomt på en dag plutselig?

Kraken tilbyr margintrading, så jeg gjetter at det var flere som hadde store marginposisjoner som så ble likvidert. Mange nok som blir likvidert = kursen kollapser totalt.

Kan også tenkes at noe sånt som dette skjedde :smirk:

4 Likes

Dette er resultat av sentralisering: