Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos


Tenker jeg ikke kan unngå og lage en egen tråd om Ethos (tidligere bitquence)

De har en sinnsyk visjon, klarer de detta med feks og overta for coinbase med Fiat integrering , samt en Wallet løsning som bygger på det samme som nano ledger!

Og det kommer en hel haug med bonus features , 1 click diverifisation , social platform, predictions og de jobber tett mot flere samarbeidspartnere for og få aksjer inn på samme plattform !!

Absolutt ett prosjekt samtlige bør vurdere !

3 Likes

Hvorfor skiftet de navn?

Usikker , men for min del så er det mer fengende med ethos enn bitquence !:slight_smile:

1 Like

Stephen Corliss
Yes, We have solved for the United States as it is the most complex from a regulatory perspective. So, because we solved for the US, we can now expand internationally with very little obstacles. We intend on being able to offer services across multiple markets when we launch any of our transactional related products and services.

De jobber veldig mot at deres plattform skal til enhver tid være i samsvar med US regelverk! Dette kan få stor betydning når og viss feks USA legger ned ett sett med strikte regler for hvilke plattformer US beboere får tilgang til!
Er da Ethos eneste !? You do the math!

1 Like

Gjelder å komme seg inn før den er tosifret :slight_smile:

1 Like

Bra oppsving på denne :blush: Noen som har tips til OK wallet?

Bruker eidoo for øyeblikket ! Bestilt meg nano ledger :+1: frem til ethos kommer med sin Wallet :+1:

1 Like

Når kommer denne walleten? Skulle de ikke ha launch før jul? Finner ingen info om den.

Kommer i q1 sammen med mobil app!fiat gateway jobber de med og få lansert på samme tidspunkt men kan være de slipper det sammen med 1-click div sent q1 eller tidlig q2!
De har ikke roadmap , pga der kommer en del produkter de ikke vil komme ut med enda med hensyn til konkurrenter!

Q: Will the rebrand have any impact on development?
A: Nope! Development will continue as scheduled with all products being branded with the new Ethos brand. The first public product release for Ethos will be the Ethos Universal Wallet with Ethos Fiat Gateway, then Ethos Social, Ethos Bedrock API and Ethos Professional Services following shortly after!

Lurer på hva slags fees de vil ta for å veksle mellom Fiat og krypto og krypto til krypto. Shapeshift har - såvidt jeg kan se - ikke noen fees? Jeg har ikke brukt tjenesten men den virker veldig enkel…

Usikker , men mener og ha lest de legger seg på minimalt med avgifter ! Noe gas må det være går jeg ut fra men mener og ha lest de sikter seg inn på minimalt ! Andre gjør butikk på dette, men ethos skal ha hoved «butikken» sin mot andre firma/selskap som skal levere tjenester igjennom deres system! De melder om partnere nå i nærmeste fremtid og de skal visst være av god størrelse :open_mouth:

Hello everyone. I’m sharing this question here so I can answer this for everyone here. When we deliver 1-Click, users will be able to fund their accounts with bank fiat transfers, credit and debit cards, BTC/BCH/ETH or ETHOS. Once your account is funded, you will be able to purchase any on-boarded coin and/or traditional securities.

Stephens answer about difference comparing to exchange :
If you are familiar with current financial industry lingo the easiest way to explain this is to say Crypto Exchanges offer “sell-side” services. In their model, you transfer your assets off-chain (on Exchange), execute trades and either leave your assets for them to custody or transfer back to you wallet and, depending on the exchange, convert your coins to fiat and withdraw to your bank. In our model, you should think of Ethos as a technology and software provider that enables a dynamic “buy-side” platform. This platform allows you to store your assets in your dynamic UW where you self-custody your assets to maintain control and all the benefits of being an asset owner. Our UW is a “Smart Wallet” that provides you with deep insights of coins (project and market research) while providing access to broad and insightful “Social” features to locate, find and engage others (users, businesses, professionals) while allowing you to test your knowledge and opinions through our powerful Predictions function. When users want to build a portfolio, they can develop strategies on their on by using our Intelligence Hub to assist or engage experts and financial professionals directly to implement automated strategies to build and manage dynamic portfolios while minimizing risks with auto re-balancing to remain diversified. As the platform is focused on helping users build their wealth, every product or service we provide is based on helping you manage and leverage your assets while always remaining focused on fees. There are so many more layers of what we are doing but I will stop here. Thus, I think it is clear that we are partners with Exchanges not competing with them.

I mitt hodet har de ett veldig spennende produkt på gang!!

1 Like
1 Like

Nice.

@Malvin ar du fortsatt alt du kjøpte for noen måneder siden? Eller har du sikret litt gevinst?

Har kjøpt mer :+1::sweat_smile: skal ha ett par tusen til viss en trade jeg har gående går inn :wink: sikter meg inn på 25 k før q1;)

1 Like

Anbefaler sterkt folk og holde ett øye på ethos de kommende dagene !

Noe spesielt på gang?

Ja de meldte samarbeid med ett solid law firm i dag! K&L ! Visstnok 11 største lov firma i verden! De klargjør vel for og være i compliance worldwide! Der mange andre vil feile grovt når/viss reguleringer kommer

1 Like