Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

Hvordan er tingenes tilstand i Ethos om dagen? Noe spennende nyheter rundt hjørnet? @Malvin

Mest sannsynlig kan man vente med inngang her til jan/feb da wallet ikke kommer før i slutten av Q1. Men det er krypto, man vet aldri når toget begynner å gå.

Det sies fra utviklerene starter smått marketing nå i ukene som kommer! Q1 starter snart og ukene går fort, jeg skal gjøre sist rest av handel nå kommende uke! Så venter jeg på Wallet og resten av 2018!

Ja kan nok fremdeles drøye litt kanskje men jeg vil ikke vente lenger!
Det kan virkelig bli trangt når folk får øynene opp og det kommer video fra Wallet og app.

Den heter enda bqx på binance og coinexchange , til de som ikke finner den ! :confused: exchangene har ikke fått endret ticker enda etter rebrand !

Jeg har et Ethos-lodd inne, men husker ikke helt hvorfor man egentlig trenger å kjøpe Ethos - hva skal få den til å stige…? Man kan jo veksle andre valutaer direkte uten å gå innom Ethos-coinen…?

Der e ett så stort svar at eg orke ikkje begynne :wink: men det Q&A session utviklerene hadde for en tid tilbake gir ett fganske bra innblikk!

Viss du tar bryet og lese litt;)

1 Like

Trenger ikke å hype selv om du har troen @Malvin :slight_smile: Sjekk Twitteren til Ethos, der skrev en av utviklerne at mest sannsynlig så er de ikke klare med wallet før i slutten av Q1. Altså mars.

Forøvrig, virker jo som det er dritlenge til Fiat gateway er på plass? De har ingen roadmap fordi de sier de ikke vil love ting de ikke kan holde. Hallo, er jo greit å ha en plan for hvor en skal hen, og dele den med de som evt. innvesterer?

Forøvrig har jeg tro på prosjektet, men er skeptisk til teamet, spesielt “CEO” :wink:

På telegram chat så er jobbes det mot midten av q1 lansering og viss de får det til så er Fiat rett i nærheten av Wallet :wink:
Jeg dveler ikke stort med at roadmap ikke ligger ute, for de som har fulgt bqx før ethos så er den roadmap de hadde der ikke særlig langt vekke fra det de kommer med, og at de holder korta tett til brystet med og ikke ha roadmap etter rebrand føler jeg er helt innafor ! I krypto så er det ingenting i veien for at noen med stor lommebok kan få 500 indere til og kode opp det som ethos skal gjøre ! Men når folk ikke vet hva de kommer med så føle eg det som helt innafor :wink: at ikke alle vet hva de skal lage :wink:

Og mår jeg hyper så vil du merke det :rofl::rofl:

"…ETHOS tokens will play the following roles on the Ethos platform:

Serve as a payment mechanism for accessing and using services on Ethos
Pay for transaction fees and API calls
Enable liquidity to help with changes in user asset allocations
Fuel a dynamic rewards and reputation system
Enable users to transact with each other

The Ethos whitepaper is careful to state that the token will not pay token holders dividends or profits of any kind, nor will it allow token holders to vote on company matters or access ownership of the company in any way."

Fant fra en annen link. Jeg må egentlig innrømme at det ikke forteller meg så veldig mye hvorfor Ethos vil gå opp i kurs. Jeg holder uansett på det jeg har!

Og det nivå av koding de bygger på gjør at andre kan bygge sine daps/apps på deres kode , som og skal benytte seg av ethos sin gas/fee struktur ! Samt alle partnere som benytter seg av noen av ethos produkt elle tjenester må inneha ett parti med ethos!

Det vi vet som 1click, Fiat, Wallet , predictions , aksje post , pensjons deal, osv er en ting men de påstår hardnakket at de har mye andre god saker på planene som de ikke slipper info om enda pga konkurranse !

Så som ethos holder med god tro så får jeg bare stå i det og mene at det blir min coin for 2018. :wink: blant annet :slight_smile: hehe

Du og Suppoman :wink: Jeg sitter og håper markedet krakker snart, oppturen bare går og går.

Ja :wink: hehe! Kommer ikke langt uten troa :sweat_smile::ok_hand:t2:

Frekk oppgang i dag , peak på 2.35$ :wink:

hadde håpet å kunne plukke litt nede på 1$, men der for den opp istedenfor gitt… Lov å håpe på en liten korreksjon?

FOr mye penger som pøses inn i markedet fortsatt? Er vel større sjangs den går videre?

Umulig og si, men om 1 år , at vi skulle kjøpt mer da. Er forbanna sikkert :wink:

De jobber med og lage ett system der man slipper og trade innom btc/eth/ltc for og komme ut i Fiat eller andre alts!

Snart er det ikke nødvendig med btc, trenger kun ethos :wink: :sweat_smile::+1:

Slitsom type , men tar for seg ethos og Coinbase :wink:

2 Likes

Så har han hypet Ethos siden den første videoen han laget også. Tro meg, jeg har tro på Ethos, men stoler ikke et sekund på han der etter at han først baisset Cardano og etterpå innrømmet å ha kjøpt.

1 Like

La merke til det du postet når tråden ble opprettet, men jeg tok meg ikke tid da til å se nærmere på Ethos. Nå har jeg tatt en nærmere titt, og konkludert med at jeg muligens må kjøpe noen lodd her :sweat_smile:

3 Likes

Noen tanker om hva som er bra inngang her? Like så greit å bare å inn på disse nivåer?