Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

Ish… kom meg aldri på Ethos toget. Men, tror den kan bli bra. Nå kommer en del konkurrenter fremover (bl.a Hybridblock som jeg er med i i pre-sale), men jeg tror det er plass til mange aktører i dette segmentet.

Lykke til!

Ja kjøpte alt under 1 dollar, laveste fikk jeg kjøpt 0,50$ så snittet mitt ligger på 0,72 $ !

Så det skal en alvorlig flopp til før jeg ender i minus , og jeg tror de gutta der har såpass markeds peil og hjerner til og styre dette i riktig retning!

Så vi går for gull og tesla roadster :innocent::money_with_wings:

1 Like

Ja det blir plass til flere , ser blockport er vel den jeg har sett til nå som er størst konkurrent og nærmest , men de bygger ikke bedrock og de kaller seg selv exchange , mot ethos som da bygger denne basen til andre som kan utvikle sine apper på deres allerede utviklet software!
Og at når enn handler andre coins igjennom ethos så finner den coinen blant de exchangene som er linket opp som kjører laveste pris , det varierer jo den del !

Så blockport er enda under dollaren , så ville absolutt sett litt mot de og :slight_smile:
Jeg tenker og sikre meg en håndfull der for og se om de fikser biffen :wink:

Herlig! Unner deg den :slight_smile: du kommer.nok til å tjene veldig bra her! Sett for deg en kurs for salg?

Du må huske å sikre litt gevinst underveis, lett å bli grådig når det først går veldig bra :smiley:

Nei jeg sitter og regner på forskjellige kurser, men jeg kommer nok ikke til og selge noe før q3 ! Det er sagt fra utvikleren at i q1 2019 så kommer det noe «groundbreaking» så jeg sitter nok enda da med en god del!

Planen er vel og sitte igjen med 5000 stk som skal stå i årene som kommer ! Og forhåpentligvis når jeg er ved 5000 stk så er jeg gjeldsfri og enda en del kroner igjen :wink:

2 Likes

Tenker bare på de som satt på samme mengde btc eller ethereum på vei fra under dollaren , og tenkte på 30 dollar at , dette er vi fornøyd med!
De irriterer seg nok grønn den dag i dag og resten av sin tid når enn ser hvor det har endet! Tenk og hatt 5000 ether stående i dag , eller bitcoins :open_mouth:

Så jeg skal ha 5 k i backup noen år :wink:

1 Like

Hehe, ser den! Greit å ha inne en liten bingo pott når en har sikret ønsket gevinst :slight_smile: er du all inn i Ethos eller holder du andre posisjoner også?

Har litt lyst å.prøve samme strategi som deg, altså større pott i færre kryptos

Akkurat nå har jeg litt for lite i litt for mange, så ser for meg å heller vekte opp i 2/3 stk.

Må bare finne ut hvilke jeg ser for meg som vinnere 2018

1 Like

Sitter på to for øyeblikket , cobinhood og ethos!! Jeg orker ikke mer enn 3-4 stk , gjør heller research på få og mye , enn lite på mange og ! Alt følger btc uansett ! Går den ned eller opp følger som regel alts etter! Så uavhenging hva man sitter i så får enn omtrentlig like gains! Men er jo seff de med gode nyheter og mye hype som går mye :slight_smile:
Cobinhood gjør mye bra for tiden og, ser for meg når de får volum på gli der så blir det fin gevinst !:slight_smile:

1 Like

Gode nyheter! ser ut som denne kan gå en del framover nå :slight_smile:

Ser forresten cobinhood har hatt en stor nedgang fra toppen, ser ut som en interessant inngang nå!

Noen som har brukserfaring med exchangen? Tro på at den blir like stor som foreks kukoin/binance/bittrex?

Og hvor har de base?

De har base i Taiwan,
Jeg har tradet en del der ,
Absolutt en bra exchange, men mangler volum!
Men airdrops , ingen fee, masternode mulighet, og 50% avslag på margin trading fra juni når det blir lansert!
Den er ikke 0.17$ i sommer for og si det sånn!

Og at alle coins på exchange er forsikret, så skulle du bli hacket , får du igjen verdiene dine. !
De jobber med og få Fiat implementert og!

Etter litt utsettelser så ser det ut som det nærmer seg release de kommende ukene!

Er det derfor den ikke har steget når alt annet har? Mulig lurt å ta et lodd her eller kanskje det er litt priset inn?

Ja den fikk seg en liten knekk når det ble utsatt men de siste dagene med peak 4.02 i går så fulgte den markedet! I morgen slippes Wallet til testing blant de utvalgte, de har signert NDA avtale så det blir nok ikke mange lekkasjer og finne den første periode av testing , men noen reaksjoner blir nok og ventes!

Ser for meg tiden fremover med god launch og marketingen starter så er 2-4 $ en fair pris og betale !

Da er de første heldige i gang med testing av walleten !! Ser friskt ut i mine øyne :wink:

1 Like

Interessant. Designet ser ganske likt Ether Delta.

ethos er #1 på topp gainers siste døgnet, hele markedet er i rødt og ethos opp 25% :+1::muscle:t2::muscle:t2::norway::money_with_wings: