$5.88 i skrivende stund… Kanskje lurt å hive seg på ?
Det er faktisk så jeg vurderer å selge noe annet for å hive inn litt mer. Jeg har sikret litt gevinst de siste ukene, så nå er det kanskej på tide å snitte seg ned!
Dessverre har jeg ingen fiat å kjøpe for, så da må noe annet selges - det føles ikke godt
Føles ikke godt i det heletatt! Har solgt noe annet, så tror jeg benytter sjansen av å kjøpe meg inn (har ikke noe fra før i Ethos), så det er ikke sikkert at jeg får denne sjansen igjen
Men for alt jeg vet kan den falle enda mere…(?) Spennende
Tror bunnen var 4.5$ ja!! Den bouncet best av alle crypto , var opp 22% last hour her i sted!
Håper folk fikk handlet !
Ble litt treig og fikk handlet på 6.20$ ish…
Får bare se om den går videre opp igjen… en gang…
Håper det
nede på under 5$ igjen
Ethos melder marketing manager på fredag på live announcement !! Kan være verdt og få med seg
1 time nå så får vi svaret hvem som skal dra oss til 100$ i år
Hei hvet du når Ethos kommer live ?
Det har jo vært allerede… ?
Sies og komme enda mer innsyn i hvordan appen blir under summiten de er med på i helgen spennende og se nå, mars er Wallet release og q2 så begynner jobben mot Fiat gateway
Er greit posisjonert og klar for roadmapen til Ethos!
Har noen spennende mnd forran seg denne tokenen
Får bare ikke håpe en dårlig trend i kryptomarkedet ødelegger festen
Ja eg har gledet meg til dette i 8 mnd nå la det skje
Lov å spørre om størrelsen på posisjonen din?
20065 stk
Din?
Heftig!
Jeg har 1700. Har solgt litt her og der for å finansiere ICOs osv. Men har aldri vært i nærheten av 20.000…!
Ja , er nok ikke sunt og ha så mye plassert en plass , men har så lavt snitt og så god tro på hva ethos skal gjør at eg sitte forholdsvis avslappet med det
Ser den
Jeg ville nok solgt litt av beholdningen, 10% eller noe (som jo fortsatt er en del) og satt inn i feks crypto20. Hvis Ethos blir en flopp (som jo kan hende) har du sikret opprinnelig investert kapital, og lagt dem i en pott som er langsiktig i krypto. Just sayin
Jeg har allerede sikret innganssum så nå er det bare gevinst igjen, men blir og sikre på vei oppover !
Skal si! Du kommer nok til å bli ugly rich har godt tro på denne men kom såpass sent inn at jeg bare har 1000 stk med snitt rundt 3/4$
Kjøpte deg inn veldig tidlig eller? Snitt?