Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

$5.88 i skrivende stund… Kanskje lurt å hive seg på ? :thinking::thinking::thinking:

1 Like

Det er faktisk så jeg vurderer å selge noe annet for å hive inn litt mer. Jeg har sikret litt gevinst de siste ukene, så nå er det kanskej på tide å snitte seg ned!

Dessverre har jeg ingen fiat å kjøpe for, så da må noe annet selges - det føles ikke godt :slight_smile:

Føles ikke godt i det heletatt! Har solgt noe annet, så tror jeg benytter sjansen av å kjøpe meg inn (har ikke noe fra før i Ethos), så det er ikke sikkert at jeg får denne sjansen igjen :slight_smile:

Men for alt jeg vet kan den falle enda mere…(?) Spennende :wink:

1 Like

Tror bunnen var 4.5$ ja!! Den bouncet best av alle crypto , var opp 22% last hour her i sted!

Håper folk fikk handlet !

Ble litt treig og fikk handlet på 6.20$ ish…
Får bare se om den går videre opp igjen… en gang…
Håper det :slight_smile:

nede på under 5$ igjen

Ethos melder marketing manager på fredag på live announcement !! Kan være verdt og få med seg :ok_hand:t2:

2 Likes

1 time nå så får vi svaret hvem som skal dra oss til 100$ i år :+1::rofl:

4 Likes

Hei hvet du når Ethos kommer live ?

Det har jo vært allerede… ?

Sies og komme enda mer innsyn i hvordan appen blir under summiten de er med på i helgen :slight_smile: spennende og se nå, mars er Wallet release og q2 så begynner jobben mot Fiat gateway :+1::ok_hand:t2:

Er greit posisjonert og klar for roadmapen til Ethos!

Har noen spennende mnd forran seg denne tokenen :smiley:

Får bare ikke håpe en dårlig trend i kryptomarkedet ødelegger festen

Ja eg har gledet meg til dette i 8 mnd nå :wink: la det skje :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 Like

Lov å spørre om størrelsen på posisjonen din?

20065 stk :wink:
Din?

1 Like

Heftig!

Jeg har 1700. Har solgt litt her og der for å finansiere ICOs osv. Men har aldri vært i nærheten av 20.000…!

Ja , er nok ikke sunt og ha så mye plassert en plass , men har så lavt snitt og så god tro på hva ethos skal gjør at eg sitte forholdsvis avslappet med det :sweat_smile::+1:

Ser den :slight_smile:

Jeg ville nok solgt litt av beholdningen, 10% eller noe (som jo fortsatt er en del) og satt inn i feks crypto20. Hvis Ethos blir en flopp (som jo kan hende) har du sikret opprinnelig investert kapital, og lagt dem i en pott som er langsiktig i krypto. Just sayin :slight_smile:

Jeg har allerede sikret innganssum :slight_smile: så nå er det bare gevinst igjen, men blir og sikre på vei oppover ! :wink:

1 Like

Skal si! Du kommer nok til å bli ugly rich :money_mouth_face: har godt tro på denne men kom såpass sent inn at jeg bare har 1000 stk med snitt rundt 3/4$

Kjøpte deg inn veldig tidlig eller? Snitt?