Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

Når og hvor kan den handles? :sunglasses:

Ja dette lurer jeg også på

Ingen vet hvilken exchange den kommer på enda…

Det er forøvrig ikke min secret ICO som jeg holder tett til brystet inntil videre. Ikke nevnt her på forumet enda. Jobber med en presentasjon av selskapet, blir bra :wink:

2 Likes

Blir spennende! Forstår forøvrig godt at du vil kjøpe selv først, vi er blitt ganske mange og er det en uoppdaget edelsten risikerer du å tape på å dele i forkant. Vi hjelper hverandre men ikke på bekostning av oss selv :stuck_out_tongue:

Forøvrig virker ethos spennende, men blir det ikke litt som eidoo med flere om de har Exchange?

Skjønner du vil sikre deg inngang før oss andre :wink: men hadde eg hatt en secret ico hadde jeg delt den med engang blant venner her inne :rofl::joy: just saying :wink:

1 Like

Men gi ett vink litt før du legger den ut da , så kan vi få med oss greia :wink:

Den er ikke i ICO lenger så jeg må nok handle på exchange men vet ikke hvilken enda. Kan legge ut info på insider først, før åpent forum.

Hva tenker dere: det var noen fine bonuser på de første (100%), så den ble solgt ut 2 uker før tiden. Tror dere de som fikk bonusene dumper den med en gang eller…?

(Beklager off topic, kan godt flytte diskusjonen til generell prat).

Viss det er god blås rundt en ico og folk stresser med og få tak i coinen så tror jeg ikke på noe dump, de fleste som kjøper icoer i dag som er populære vet at det ligger stort potensiale i mye stigning! Så HODL er blitt en trend om dagen! Så de ico jeg kommer til og delta på i fremtiden blir jeg og sitte på over lengre tider!

Det er sånn jeg oppfatter ico markedet om dagen hvertfall! Åpen for diskusjon viss andre har andre meninger :slight_smile:

Hold er for tiden trolig smart. Men samtidig er det ofte først en start over ico, så en kraftig stigning før det avtar og så faller en del. Deretter tar det av igjen. Men jeg har ikke sett på mange ico lanseringer i det siste.

Ser lamden coin , ico nettopp ferdig , er en sånn som kan gå enormt !! Den blir det stor blest om! Igjen for sein :confused: :see_no_evil::see_no_evil:

Lamden kan kjøpes på etherdelta, postet linken her et eller annet sted. Fortsatt ikke søkbar. Lamden gjorde forresten en liten brøler ved å sende ut 220% bonuscoins istedenfor bare 22%. Tok kostnaden på teamet, men det medfører 191 ekstra ETH i circulating supply (så vidt jeg husker).

1 Like

Hadde nettopp 1400% på etn ! Solgte for jeg måtte over til cobinhood når den låg på 0.16 cent og fylle på der :wink: det svarte seg ! Mens er etn gikk 100% til i dag ! Men icoer er virkelig måten og gjøre solide summer på viss en treffer :wink:

Vet ikke om denne har blitt delt her før , men litt forklaring mot cold storage muligheten med ethos sin Wallet !
Shingos past response:
The way that our “cold storage” works is sort of like a “nano ledger in the sky”. Again sort of.

The private key never hits the internet just like a normal hardware wallets, but you have to trust the transaction signing mechanism. If this sounds dangerous, this is exactly the same level of trust that you have with a nano ledger. You trust that the nano ledger is signing the transactions in a trustworthy way in the same way you will be trusting that Bitquence will sign the transactions in a trustworthy way.

Your private keys will always be under your control. Bitquence will hold only encrypted keys for your convenience (hence the “managed universal wallet”), but you will hold the only unencrypted copy. That means if you close down your account or just decide to leave Bitquence, you can still go use the same keys somewhere else and your funds will be secure.

Hope this is helpful

1 Like

Hva mener folk om videre potensial her? 758 MUSD MCAP begynner jo å bli en del :sweat_smile:

Lurer jeg også på @Mr.Bee men du får nok ikke noe vettugt svar. Greia er at hvis dette var en aksje kunne man regnet ut en fair price basert på inntjening osv. Men vi tjener ikke noe på token her. Vi eier ingenting av selskapet. Vi kan bruke platformen med token, men det virker som dette ikke er et must. Og så har jeg tenkt sånn generelt om utility tokens - vil egentlig skaperne at de skal stige i verdi? Hvem gidder å bruke 1 token på f.eks en trade hvis den token er verdt $100 ? Da hodler man heller tokenen. Krypto er spennende, men noe verdsetting etc. kan man bare glemme. Jeg har laget en liste med coins jeg skal inn i, og har satt meg price targets (basert på peers og “hype”). Da har jeg noe å forholde meg til, men jeg innrømmer det er som å stikke en finger i luften :slight_smile:

1 Like

Hehe, selvfølgelig umulig å si ja.

Det er som du sier ift verdistigning til token: hvorfor bruke én token i dag når den kan være verdt det dobbelte i morgen…

1 Like

Verdien ligger der fortsatt dersom vekslegebyret er festet ikke til token/coin-verdi men til en prosentsats av det som veksles. Ut fra det dere skriver er det en fast pris for å veksle, ikke en prosentsats. På Binance er gebyret halvparten om man bruker BNB i forhold til en annen valuta (slik jeg har fårstått det - jeg tipper det er/blir det samme med Ethos?. Enig i at det ville være idioti for tokenverdien om gebyret er en fast verdi - her burde man ha lært av Bitcoin.

Verdsettingen på feks ethos , vil være basert på spekulasjon , og hva er neste mann sugen på og betale for en tjeneste! Ethos vil justere seg med prisen på en tjeneste , så viss ethos er 100$ vil ikke den tjenesten koste 100$ som i dag ville kostet 9.5$ !
Det jeg baserer ethos sin potensiale til og stige er ikke uw , den blir gratis, men de skal bruke ethos til fee, ekstra features på plattformen, og at andre som bygger sine dapps på ethos sin plattform må deres brukere benytte seg av ethos ! Trenger da egentlig bare at ethos blir en foretruken inngang utgang til krypto, ett par store populære dapps tilknyttet ethos, så er det fort mangel på coins ! Og da pris stigning!

Når de lanserer betalingskort som ikke er prepaid som tenx! Vil dette brukes på vanlig vis som visa kort!

Bitcoin , eth , litecoin , har de funksjonene i dag at det er inngang for mange for og komme seg videre i andre coins!
Ethos får samme funksjon , så viss en får en plass for alt og en slipper innom de ovenfor så er det i mine øyne ingenting i veien for at prisen vil kunne gå veldig høyt!

Men skal man spekulere i nyttig coins med avkastning og verdi setning , så er POS coins fremtiden ! Omg , dash osv!
Så jeg kommer til og posisjonere meg i stor grad i slike coins også !

Men ser man på Coinbase feks i dag så voldtar de kundene ! De er verdsatt til nærmere 2 billioner $ ! Så jeg ser ikke noe i veien for ethos kan bli verdsatt på samme måte når de er oppe og går !

1 Like

Oi, oi, en halvering fra toppen… får jo kanskje blitt med toget snart om jeg får fingern ut!

Er det KOREA fud?

1 Like