Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

Så hva er din x100 coin? @Nocturne

Det blir spennende å se, nesten litt mcafee som pumper opp stemningen :joy:

100 dollar ser jeg ikke på som en umulighet i løpet av 12-18 mnd :slight_smile: da er det med dagens supply på 7,5 billion $ ! Rundt neo og dash !

Om 12-18 mnd i denne hastigheten og viss den vedvare så er vi nok tett på 2 trillioner i total CAP , om ikke mer!

Og enn skal ta i betraktning at per i dag , så vil eg tørre og påstå at viss du har annet enn Coinbase og eier btc , ltc og ether ! Så er du over snittet interessert i krypto, da det faktisk krever litt mer enn VG.no kunnskap for og sjonglere seg rundt i enn jungel av exchanger og coins!
Når og viss ethos eller andre klarer og skape en plattform der du har alt på en plass og alle coins , Wallet osv ! Så er verdien av det enorm i mine øyne!

Det er mye snakkis rundt desentralisering og fantastiske coins hit og dit , men viss majoriteten av befolkningen ikke har forståelse eller kunnskapen for og klare og kjøpe annet enn btc og ether så er meningen helt sykehus !
Dette da for de som vil investere! Mange coins gjør jo gode ting for samfunnet og hensikten :wink:

Blei mye Guds ord her nå, men eg ser ikkje muligheten til at den som klarer og skape denne broen mellom oss og krypto så enkelt som
Mulig ikke skal verdsettes på lik linje som feks any coin som feks kun er ett betalingsmiddel og ett debit kort !?

BTW ath i dag var på 13.4$ :sweat_smile:

2 Likes

Og viss du ikke har noe i mot det er vi glade for innspill på 100x coins :wink:

Hehe, føler meg mitt slem som har hypet om stemningen rundt min coin. Ikke meningen. Føler bare jeg har funnet noe som ikke mange har sett enda. Jeg vil først inn :slight_smile:

Dere får vite det @Ginzink, @Biotec og @Malvin - poster nok i insider først. 100x er lang sikt men tenker i allefall 10x er mulig å opp å for denne i år. Kommer litt an på hva den åpner på når den listes…

1 Like

Vurderte halvere i Eng og sette inn i ethos i går. Men fikk ikke tid i går til å gjøre det. Så capt hindsight så var jo det kjipt🤣

Hehe ja men det er greit det :slight_smile: Wanchain ? I tilfelle det e den så skal jeg og inn tidlig :wink:

1 Like

Har du lest om han som kjøpte 2 pizza for 10000 btc !? :sweat_smile: alt er mulig :wink:

1 Like

Hehe, det er ikke Wanchain :slight_smile: (Men nå er vi off-topic :slight_smile: )

Det er en hel del av oss som skal inn i den tidlig. :slight_smile: Så den kommer til å gjøre noen vanvittige byks…:!

Nå kjenner jeg at jeg klør litt for og få vite ! Skriver du det her når du er klar!? Eller må jeg ut og lete :open_mouth:

Er det Bitcoin? Hørt mye spennende om den. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hva er bra inngang på ethos nå da? Lurt å vente og se om den skal litt ned før en evt kjøper seg inn ?

hm, vanskelig spørsmål , men kommer det en korrrksjon som varer litt tid nå så ser eg for meg kanskje rundt 5 kan være en bra inngang! Men umulig og si!
Alle coinsa jeg har kjøpt har jeg kjøpt umiddelbart jeg har hatt eth eller btc klare på exchange! Men tviler på 10 tallet vil holde seg ! Men plutselig stanger vi 14 igjen :open_mouth:

1 Like

Får bare ha litt is i magen og håpe den skal litt ned, før så den skyter opp igjen :smile:

Tviler på den kommer ned i $5 igjen, med mindre korreksjonen i alts kommer som jeg tror og håper.

Jeg er 2 delt ! Vil den skal holde seg men dog igjen vil ha noen til , så kommer den til 5 igjen så blir det kjøpe :wink:

Men sånn at det er sagt, suppoman har fått mye pepper om sine meninger osv! Nå har han ethos og hvile seg på og har 90 k følgere på YouTube som nesten er der at de hopper når han sier hopp!

Det og følge han tett og finne de ico som han fronter tror jeg med stor sikkerhet kan lønne seg ! Mannen er nå i stand til og skape hype !

Selv snakket jeg om Wanchain :slight_smile:

1 Like

Har god tro på Wanchain vil få god boost ved lansering

1 Like