Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

Ser ut som det var nok med en pause på 4.01 , bouncet rett opp igjen og ser ut til at vi tar ut tidligere ath som var før i dag!!

1 Like

Negativ divergens i volum kontra kursutvikling. Det kan vi like :slight_smile:

Spent på hvor den stanser, en post med 46000 coins har flyttet seg oppover i hele dag! Er bare små poster hele veien opp!

2 Likes

En ting er i hvert fall sikkert: det er ikke bare jeg som gleder meg til wallet lanseres! Blir produktet så bra som vi forespeiles kan det lett bli den nye coinbase.

2 Likes

Er veldig lenge til Fiat gateway @VargVemund - vi snakker tidligst sommeren 2018.

Det skal sies at jeg ikke er kjent for min tålmodighet innen trading/kryptovaluta men Ethos har allerede betalt seg. Jeg har solgt litt her og der for å finansiere andre coins. Har tro på konseptet og tror den vil stige gradvis fram til det skjer noe. Vi får se :slight_smile: Vi trenger i hvert fall flere alternativer til Coinbase.

Jeg har stor tro på Ethos selv, ville bare påpeke tidslinjen ifht. roadmap… :slight_smile:

1 Like

Er en stund til Fiat kommer ja, men ethos er en av de coinene man ikke selger før visse deler av tjenestene er oppe og går!
De har soft CAP på 1 mill kunder i 2018! Viss appen blir så hårete som det kan se ut som , bør Coinbase virkelig begynne og hente seg inn for og bevare kundene sine!

Ser bare på ethos at de blir eneste plassen uten begrensning på Fiat uttak! :open_mouth: bare der ligger det en av de desidert største fordelene en krypto «exchange» kan ha!!

Tipper det kan bli litt skaleringsproblematikk for Ethos også, men vi får se!

Og hvor skal de ha denne likviditetsreserven? Hvor mye hentet de i ICOen? (Mener å huske de hadde en ekstremt lav pris på tokenen da). Dette er et av selskapene jeg følger med på, som jeg synes ser ekstremt bra ut på papiret, men som jeg ikke helt klarer å stole på klarer å levere varene helt til mål. De har et ekstremt bra community, og klarer de å levere det de påstår så blir denne fort verdt 3-5x mer.

1 Like

Centra minner ganske mye om Ethos…?

EDIT: men så vidt jeg forstår er det pre-pay-cards. Tror Ethos blir bedre. Men skal lese meg litt opp etterhvert!

Centra er en direkte konkurrent til Ethos. Jeg bare lurer på om Fiat gateway er på plass hos Centra. Derfor jeg lastet ned appen.

1 Like

De har ikke annonsert enda hva likviditetspartnere de har enda. Men på spørsmål om hvordan de skal gjøre det viss feks en ico holder selger sine 100.000 ethos og kursen ligger på 50$ , svaret var ganske kort og presist at det ville ikke være noe problem! Og ville ikke påvikre kursen nevneverdig! Så jeg velger og ta han på ordet om at de har kål på det!

Ja tiden vil vise , men som nevnt tidligere så kjører de flere aktører 3 part på KYC prosessen og det er ikke ethos sitt team som skal ta seg av. ! Vil tro det vil være noe venting i starten men de begynner prosessen lenge før det er nødvendig med denne form for verifikasjon, slik at det værste trykket er nok over før Fiat gateway er på plass!

Like på papiret , men centra programmerer på level 2-3 ! Ethos 3-5 , da kan andre bygge sine tjenester/apper på toppen av ethos kjeden! Det kan ikke de gjøre på centra! Jeg har ikke satt meg inn i centra skikkelig men mener og ha lest at de gjør noe av det samme men er ikke konkurrent i forhold til hva total pakken til ethos blir. ! Men er nok plass til flere :+1::+1:

Det nok plass til flere ja, men det spiser jo market shares og da blir også potensialet mindre om man må “dele” kaken. Ethos har en bedre totalpakke, men i og med at de er så “hemmelighetsfulle” med infoen så er det vanskelig å si hvordan de ligger an i forhold til f.eks Centra.

Enig i den ja! Jeg ser en relativt rød strek på nesten samtlige coins , og det er at de alle ruller ut starten på sitt produkt fra nå q1 2018! Og da er det slag i slag hele året! Enn kan fort treffe på god del coins som ruller ut diverse før ethos ,mid q1 og mid q2.

Jeg personlig har samlet en god del egg fra tidlig stund i ethos og det er liksom blitt «my special» coin, så velger og bare holde den! Har en god bråte med cobinhood fra under .10 cent som jeg forventer og få god avkastning på nå i januar og tenker da med de dollarsen jeg får der og spre de litt rundt , som centra , bread, hedge, omg , osv!

1 Like

Lur strategi! Jeg føler Ethos toget har gått litt fra meg så for min del blir det å lete etter den neste ETHOS / Cardano :slight_smile:

1 Like

Både og !:wink: er 6 dollar dyrt viss den går til 100? :wink: folk kjøper enda bitcoin i håp om og få enorm fortjeneste :wink:

Omg er helt klart den jeg har mest tro på rent teknologi messig ! Den vil også få enorm stigning i 2018! Samme mønster Som ether hadde før den begynte og bevege seg fort oppover !

Men igjen , den som lever får se :sweat_smile::ok_hand:t2: Spredning er aldri dumt !

Jeg har funnet min coin som skal gå 100x. Jeg bare VET den vil gå 10x minimum, men tenker å gå long i den. Da er 100x mulig. Blir nok noe ETHOS også, men langt ner så mye som jeg hadde trodd. Og jeg tviler på Ethos i $100. Har du regnet på mcap da? :sweat_smile:

Men for all del… krypto er crazyville så alt kan skje. Ser jo Cardano der oppe og det hadde jeg ALDRI trodd.