Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethos

De har fått mange spm vedrørende dette , og de har svart hver gang at de skal stå klar til og svelge unna for behovet, de hinter om flere samarbeidspartnere som vil bli annonsert når det nærmer seg, siden de er så bråsikker at de skal klare og verifisere folk fort nok tenke eg st de har hooket opp med ett 3 part selskap som vil stå for majoriteten av verifisering! Dette vil være eneste måte for de og holde stand!

Med walleten tror jeg ikke det kreves særlig verifisering da du selv er key holder!
Men de skal rulle ut verifiserings prosessen allerede før Wallet release! Slik at når Fiat gateway er klar senere så skal det være gjort ett solid stykke verifiserings arbeid !

Ved og gjøre det på denne måten så slipper de murring av folk som venter på verifisering !

Og at det er high risk for høy satsning vil jeg ikke si meg enig i , ingen coins i dagens marked har ikke gått høyt ut og sagt de skal overta dagens Fiat løsning, eller hva de enn sikter for! Alle vil jo selvfølgelig ha høyest mulig approach mot markedet!

Coinbase kommer nok ikke til og dø ut i 2018 men slik de holder på nå , så ser folk etter andre plasser uten nedetid og avgifter som er skyhøye!!!

Verifiserings prosessen er ett engangstilfelle så er det gjort , ref stephen : No, we ask you to verify once in a very seamless manner and that is it. Once completed, you have investment accounts in your name with similar or better capabilities than what you have today with your traditional accounts.

Står med klar tekst at 3 part selskap tar seg av KYC prosess , blant annet!

Satt å leste whitepaper til BREAD i går. Walleten deres er jo ute alt. Jeg ser ikke helt hvordan ETHOS kan avfeie dem som en konkurrent slik de gjør i det redditsvaret. BREAD er alt først ute med wallet og mye kan skje de neste 3 månedene innen Ethos kommer med sin wallet. Kan være lurt å ta et lodd i begge kanskje? :slight_smile:

Ja eg lure på og ta meg ett lodd der og :slight_smile:

Her er det på det nivået i kode layer som ethos bygger på , her legger de opp til at andre selskap og finansielle institusjoner kan bygge deres tjenester på ethos , og drives av ethos token!
Men ett par lodd tror jeg ikke vil skade noen! :wink:

Bread har ikke dette, det er riktig, men det jeg tenker på er fiat-gateway som jeg tror de blir tidligere ut med. Kanskje Ethos blir for institusjonelle mens Bread blir for oss vanlige dødlige?

Jeg solgte et par hundre ethos og kjøpte bread for dem i går. Liker Ethos bedre av en eller annen grunn.

Tror mer det blir ethos er den folkelige , de legger alt til grunne for at ethos blir people powered, som er noe av mottoet deres!
Så det at den blir institusjons basert vil føre til enda større folkemengder som benytter seg av de :wink: vil jeg håpe og tro da:) men absolutt verdt og ta lodd i bread og tokia og! Det vil være mange som får en bit av kaken :wink:

1 Like

Når en leser dev bloggen her så vil jeg si de har en helt annen visjon enn andre:O

All in :muscle:t2::muscle:t2:

Yes I am personally spearheading the customer service. We are evaluating over 60 customer service lead candidates and have over 100 promising customer service representatives. I am committing myself to making Ethos the best customer service in the industry :slightly_smiling_face: Ref shingo CEO !

1 Like

Er det noen andre som ble med i tokia-ico? Det ryktes om scam, men jeg ble med på en liten slant. Har mest tro på ethos men det er plass til flere! Takk for tips @Malvin

Tviler på at det er scam , har fulgt de tett på telegram og andre medier, har ikke fått inntrykk av det!
Noe link til evnt plasser der det referer til scam?

Er på farten men her er en:

(kan være scam i seg selv - er heller ikke uvanlig at konkurrenter forsøker å sverte andre).

Bra! Har ikke fulgt dem så tett, men har kjøpt meg inn. 47% ekstra tokens om man går inn i preICO innen ca 6 timer eller noe.

1 Like

Ja har sett på den 47% :+1: god deal det;)

1 Like

Bare sånn rett fra levra, alle som bruker 5 eller flere farger og eller skrift typer , usammenhengende setninger og for mye skrift der Gud og hver mann får dysleksi for ordene flyter inn i hverandre pga gjentagelse , virker for meg og være scams !! Så de der ville jeg ikke tatt altfor seriøst! Virker som de har noe Stein i skoen eller lignende !

Men viss de har en track rekord og vise til at de har avslørt mange tidligere scams så for all del!

Men ville ikke mistet nattsøvnen min pga de! :wink:

Men på ico som garanterer for at de vil stå i 100$ innen de er blitt launchet osv kan enn godt passe seg for ! :rofl:

1 Like

Dette vil føre med seg enorme mengder med kunder/brukere!!!

1 Like

Da var ath 4.19$ ! :rocket: håpe folk fikk kjøpt , om ikke så skal den nok korrigere litt når den er ferdig for nå! Vil da benytte sjansen og ta noen lodd!
Det kan bli særdeles lukrativt utover i 2018 og sitte innafor!

1 Like