Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Eurovision 2019

Tenkte å satse penger på årets Eurovision, da eg føler meg ein smule musikalsk. Hehe.

Men det eg lurer mest på er deres tilbakemelding om årets bidrag. Selv hadde eg tenkt å satse 10k på Italia og 10k på Norge. Bekreft eller korriger meg gjerne🙂

Kjør debatt.

1 Like

Skal gi deg et tips. Spar pengene dine. Eurovision overrasker alltid

4 Likes

Evaluering pågaar🙂

1 Like

Island kan fort overraske. Håper ikke at de gjør det…

1 Like

Altfor mye politikk i den «konkurransen». Lenge mellom hver gang beste musikalske låt vinner.

5 Likes

NT tilbyr 35 i odds på at Norge vinner. Verdt ett forsøk

1 Like

Eg liker selv å gamble litt på Eurovision. I min erfaring er det ofte favorittene som vinner. Et tips er å søke opp sangene på youtube og se hvilke låter som har flest views. Nederland hadde flest sist jeg sjekka. Og det er et stykke ned til neste låt. Selv har jeg satt noen kroner på Norge, Tsjekkia og Sverige. :slight_smile: mest for sport!

2 Likes

Prøver en slant på san marino topp 10 til 26 i odds. Nana nana

Hvitrussland kan fort få mange sympati stemmer pga alder

Jøss - nå laster jeg ned Norsk Tipping sin app ene og alene for å ta spillet på Norge. Sett alle bidrag og 35 er absolutt raust til en definitiv Dark Horse.

Tror vel mest på Sveits, isolerert sett.

Har satsa 3 k på Norge, det var på tirsdag. Da var oddsen 80 på betsson.:slightly_smiling_face:

Potensiell gevinst 240 k…

Og så har eg litt småsummer inne på Danmark, Spania og Italia.

Skal bli ein spennande kveld.
Heia Norge og Sameland🙂

5 Likes

Hva er oddsen på Norge hos Betson nå?

Den er på 25🙂

1 Like

Da blir det NT, da. Lykke til - for et monster-bet hvis du prikker inn Norge til 80 i odds :slight_smile:

All-in på Hellas til 81 i odds!

Takker. Trur eg trenger det.
Nederland blir ei hard nøtt å knekke😛

Hørte låte første gang i dag. Den var jo faktisk bra. Rybak i fjor var bare drit.
Kanskje jeg skulle sette en tusing…

3 Likes

Norge topp 5 til 4 i odds på redbet. Prøver den :+1:

3 Likes

Hiver meg på Norsk seier til 35 i odds :slight_smile: så nå vinner vi ikke :upside_down_face:

4 Likes