Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ExpreS2ion Biotech Holding AB (EXPRS2.ST)

Jeg hoppet ut for tidlig etter å ha blitt med fra 14 til 19, men innså til slutt det norske ordtaket om at det aldri er for sent å snu. Så jeg hoppet på toget i forrige uke igjen, og angrer ikke. For en aksje å sitti i. :blush::rocket:

4 Likes

En magisk opptur vi er vitne til, en av de største oppgangene jeg har vært med på :rocket:

4 Likes

Hva er grunnen til at den går så enormt om dagen? Har selv snart 200% avkastning på denne :sweat_smile:

Next gen vaksine med knasende bra pre-kliniske data. Svar fra CTA søknad imminent. De har fått mye medielys i Danmark.
Nå nylig har Danske statsministeren luftet at staten skal være med å finansiere vaksinestudier. De er hardt på ballen!

6 Likes

Market Cap er heller ikke mer enn 1.1 milliarder svenske med dagens kurs! :smirk:

1 Like

Det betyr at det er ganske mye å gå på fortsatt.

1 Like

Det er en svensk discord server som har flere gode skribenter som kommenterer dette caset, er det lov å slenge ut en discord link her? @pdx

2 Likes

Bavarian uttaler seg ang mulig Statsstøtte.

2 Likes

Det går bra :slight_smile:

2 Likes

Her er discorden for expres2 SWEDEN :wink:

4 Likes

Er dette blitt Softox 2.0? Mye hype nå pga corona.

Dette er så drøyt å være med på fra 14,35. Jeezez :dart::rocket::four_leaf_clover:

5 Likes

Da gjorde du det bedre enn meg… 14,49 her :smiley: jeg har ikke vært med på noe slikt som dette før, og så på det mer eller mindre som et veddemål. Min tanke er rett og slett se hva dette fører til :slight_smile:

2 Likes
4 Likes

Eg kom meg også inn på 14-talet men tok gevinst på 21, og trudde det då var tid for ein pust i bakken. Men aksjen såg seg jo aldri tilbake og berre dundra vidare. Lykke til alle dere som er inne her, veldig , spennande selskap ikkje berre innanfor Covid vaksine… Med ein liten pott Life Care og Targo i sekken vart jo ikkje dagen min så aller verst likevel.

5 Likes

Den S/L der måtte jo komme. Lov å prøve seg.

Nå fulgte jeg denne «live» da den gikk fra 50 til 42. Kun ren nysgjerrighet; hva skjer der?

Stopp loss raid

Ser Johnson og Johnson kanskje får godkjent en vaksine som har mange av de samme fordelene (en dose, håndterer kjøleskaptemperatur, virker mot den sørafrikanske varianten)… De ligger vel litt foran i løypen. Lurer på om det kommer til å påvirke kursen her?!

1 Like