Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Jeg tar kreditt for Spirit og Fantum anbefalingen. :slight_smile: Haha

2 Likes

Den er god my bad går litt i sur her :sweat_smile:

1 Like

Skal ikke ta kred for de nei :sweat_smile:

Samtidig har du fyldige og detaljerte innlegg. Så du fortjener også kred :clap::clap:

5 Likes

Fy faen det den går for tiden :rocket::joy:

2 Likes

Jeg er ikke så god på krypto terminologi men det er en slags Yield Optimizier med auto-compounding. De har nettopp lansert en margin/lending løsning uten likvidering pluss at de deler plattform inntekter med Grim holdere.

10 millioner Grim i Max supply. Ble listet på CoinGecko idag. Legger ved link til CoinGecko:

Fra siden deres er det link til Discord for de som vil følge med på annonseringer og kjenne på stemninga i Community :+1::blush:

Oppdaget plutselig at profilbildet mitt på TekInvestor fra ~2015 sammenfaller veldig bra med logoen til Grim. Det må jo bety noe? :joy::ok_hand:

1 Like
2 Likes

Smooth :grinning_face_with_smiling_eyes: ChainLink har en fot i mye nå.

ChainLink er så og si enehersker i sitt segment :prince:

Dette vil nok ha mye å si for Fantom ja :star_struck::star_struck::rocket::rocket:

“We spoke to many Ethereum-based protocols that were waiting for Chainlink Price Feeds to deploy their dApps on Fantom,” he told Chainlink Today. “At the infrastructure level, Chainlink comes as the last missing piece of the puzzle for developers to have total freedom and choice of tools when building on Fantom.”

2 Likes

1 Like

Harru kjørt noen duell, har skjønt at man får 1 $RIP dersom Fum dør. Nesten så man får minta en ny FUM om det skjer til dagens priser.

Og så kan man vinne 100 $FOO dersom man vinner, mao. gambling i en annen drakt :sweat_smile:

1 Like

Spennende tider framover for Spirit holders

TVL har droppet litt men vil nok tro at Spirit skal opp prismessig framover dersom det blir konstant buyback :ok_hand::v:

2 Likes

Var ikke TVL hos spooky og spirit ganske like en stund tilbake? Ser den er 148 mill usd hos spooky og 28 mill usd hos spirit :thinking::thinking:

Nei TVL til Spooky har alltid vært nesten 4-5x mer enn Spirit i det siste, det er jeg ganske sikker på. Kan sjekke opp senere, men mener å huske at de var nærmere hverandre i starten ja men begynner å bli noen måneder siden (en evighet i kryptoverden :sweat_smile:)

TVL til Spirit lå på rundt 32/24 forrige uke.

Ja det var nok det jeg tenkte på. Mener å huske jeg så ganske nøyaktig 100 mill på de begge på et eller annet tidspunkt.

Kunne ikke valgt så mye bedre dag å kjøpe på :grin: Ser ut som den kommer for fullt nå.

1 Like

Nope glemte den litt :sweat:, siste jeg kjøpte litt av nå var Astro

Gått nå 4-5x på noen få dager :v:

Har omtrent samme max supply som Gton så tenker den er fortsatt billig :upside_down_face:

1 Like

Er fint å eie litt inSpirit om dagen, er ikke mye jeg fikk men digg få rewards hver uke ved å bare holde inSpirit og provide liquidity :rocket:

Screenshot 2021-08-26 at 13.24.02

Hva slags strategier har folk holde i samme token eller cashe ut i stable coins rewards man får?
Noe reinvesterer jeg i andre tokens men når jeg tenker meg om litt nå begynner jeg å revurdere strategi enn å bare same i samme token eller kjøpe inn andre…

1 Like