Glemte å svare på denne, det er avstemmning på hvilke pools man kan få ekstra APY på ved farming.
Det er kun de 3 man kan velge mellom nå, tipper Unidex blir dratt inn på et tidspunkt også
Jeg farmer mine Unidex nå
Glemte å svare på denne, det er avstemmning på hvilke pools man kan få ekstra APY på ved farming.
Det er kun de 3 man kan velge mellom nå, tipper Unidex blir dratt inn på et tidspunkt også
Jeg farmer mine Unidex nå
Ønsker at volumet går gjennom unidex for å støtte prosjektet. Jeg er stort sett fornøyd men visse ting irriterer, som at vi gikk over til fantom før de har fått market-ordre på fantom på plass.
Dere blir nok ikke de eneste for å si det slik
Hei hvor det går
Ikke nok med at ftm og spirit stiger veldig bra, men ser også at APR på farming er opp en del prosenter. Hehe kan ikke klage på det
Nope ikke noe å klage over nei
Bare tenk hvis og når Fantom Dexes når TVL og antall transaksjoner på samme nivåer som PancakeSwap eller SushiSwap
Hvis vi ser på current markedssykluss og økosystemer som pumper. Først Solana, deretter Cardano, nå pumper Polkadot (f.eks. Polkadex ). Kan se ut som tradere posisjonerer seg inn i Fantom og Polygon for neste run. Spiritswap er ikke en dumt bet da.
Ftm er opp over 200% siste 30 dager. Men jeg er enig, tror også at det bare er starten
Noen som er inne i Grim Finance? Syns de har masse gode løsninger og virker veldige aktive. 1m i Mcap. Nesten fullt diluted og 10m tokens
200% for medium caps i krypto er jo som 10% i aksjemarkedet.
Faen som jeg hater crypto. Solgte fantom på 0,18
Har vært med siden den kostet 1 cent. For min del har det lite å si om jeg gjør mange gangern i stor, medium eller liten mcap. Så lenge volumet er slik at man kommer greit ut da…
Har gjort veldig mange feil jeg også Men krypto har gått veldig bra de siste årene, så man lærer av erfaring kan du si
Ditto mange feil her og, helt enig Krypto går bra om dagen enn så lenge
Men hvilket nivå kjøpte du på og solgte du på?
Selv kjøpte jeg i Des ifjor vist nok omtrent samme nivåer som @Buffet, i etterkant så burde jeg nok ha hamstret mer tok et lite lodd på 1 cent fornøyd med utvilklingen.
Selv har jeg brukt mye tid på research, høre på podcast og henge i Fantom Discord. Og fulgt aktivt med utvikling og det som rører på seg. Selv har jeg gjort bommerter som å kjøpe Spirit og Spooky når de var på topp og nedgang på 10x , men fordelte litt i andre plattformer på FTM og lastet opp mer i Spirit i sommer når det var på bunn. Så man vinner noen og taper noen. Og nå har det lønt seg, men igjen bruker mye tid på research fanget opp JUST som har gått nesten 6x+ siden jeg kjøpte og har trua på at den skal til minst 10c mye potensial i det markedet men denne hadde jeg aldri fanget opp dersom jeg ikke hadde aktivt hengt i Discord og fulgt med på hva som beveger seg, samme dag jeg kjøpte så tipsa jeg om den.
Tror det nå er mer gevinst å hente i FTM økosystemet enn i selve FTM, selv om FTM kan fortsatt gå 10x hvem vet…
Som sagt tror det er mye å hente i å følge med i Telegram / Discord og involvere seg litt eller bare følge med. Det som er moro at det har vært veldig få podcast intervjuer med FTM det var en i fjor med Andre Cronje fra unchained hvor FTM ble nevnt sånn tilfeldigvis nesten, men med tanke på så mye som skjer i økosystemet til FTM så synes jeg det er merkelig at det ikke har vært flere som har intervjuer / podcast med FTM folka i det siste.
Hvilke kvalitetsprosjekter i Fantom sitt økosystem bør man følge ekstra med på?
Tror flere har blitt nevnt flere ganger i dette forumet og ser på de som seriøse DEX plattformer på FTM som får fotfeste nå:
Disse andre her har jeg og tatt et lodd i:
De to første har levert so far, Laika synes jeg ser spennende da de er tilgjengelig cross chain på mange blokk-kjeder men kun tatt et lite lodd.
Hvis du investerer i disse ville jeg anbefalt og følge på diskusjonen som skjer i Discord, ingen av dem er lista på noen CEX og når det skjer endringer så skjer det fort og dersom du ikke følger med så kan du tape gevinst eller en del av det du har investert feks.
Og så fikk jeg noen tokens i YEL fra en airdrop, som jeg også synes ser interessant ut og vurderer å laste opp mer der kanskje.
Hør på Buffet
Også ville jeg anbefalt å høre på @Buffet var han som tipset meg om Spirit og Spooky, mener jeg å huske
Do your own research
Uansett Do your own research og ta valg deretter, kan anbefale å følge feks:
Fantom Official på Discord, og spesielt #fa-ta-trading kanalen, der jeg fanget opp Just.
RugDoc der man kan sjekke om det er en vis risiko om et prosjekt kanskje er en rug pull, vært mange av dem på Fantom.