Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Reinvesterer all reward foreløbig :grin:men veksler litt på hva det går inn i da :relaxed:

1 Like

Fatter ikke at folk driver med vanlig aksjer om dagen :man_shrugging: :stuck_out_tongue:
DeFi is the next best thing these days :rocket:

Har både investert i aksjer og krypto, faktisk gått inn med omtrent like mye i Aksjer som i Krypto men ikke i nærheten av samme fortjeneste 1 måned i krypto verden er et år i vanlig verden :upside_down_face:

3 Likes

Ja jeg var høyt investert i biotek en del år, men i 2019 gikk 85% av det over til krypto, i tillegg til det jeg hadde fra før. Det eneste jeg angrer på idag er hvorfor i helvette jeg ikke flyttet over alt til krypto.

1 Like

Jeg har en policy på det jeg har investert i askjer prøver å trade litt i ny og ne ved gevinst, og bruker en del av det jeg har lært i kryptoverden og se hvor det tar meg hen der. Men at jeg holder det krypto og aksje porteføljene mine separert og ser hvor hver av dem tar meg hen so far leder krypto :stuck_out_tongue: men bruker mest tid der og siden det er mest volatilt og morsomst :man_shrugging: :ok_hand:

1 Like

Jeg måtte migrere farmen til en såkalt “boosted farms” på spirit. Det lever ikke opp til navnet. Apr ble veldig lav. Har du tanker om det?

Hadde biotek hatt sin renessanse i denne tiden mens krypto fortsatt var i bear market så hadde fort ting vært annerledes. Men du kjører high risk i begge og får klekkelig betalt når det går rett vei :+1:
Tror begge deler får sine perioder og at det er lurt å ha begge deler. Medisin må verden ha, og et paradigmeskifte i teknologi kommer man ikke utenom. I biotek må man treffe vinnerne mens i et bull market i krypto er det uflaks om man treffer på tapere. Trikset er å rebalansere vektingen på disse investeringene korrekt. Lettere sagt enn gjort…

1 Like

Helt enig!
Men biotek er så sinnsykt pengekrevende at når emisjoner kommer på toppen av et kursfall så blir det veldig stygt.

I krypto har jeg selv sett en token som er ned 99,9% fra topp. For så å komme opp igjen og sette ny ath som er 5 ganger hlyere enn den forrige ath. Så der kan alt skje.
Tror aldri jeg har sett en aksje kollapse så ekstremt og klare å kave seg opp igjen.

Jeg kjører vanlig farm med Unidex Liquidity, og resten har jeg i inSpirit så kjører ikke boosted farms i det hele tatt. Jo flere som kjører boosted jo flere som deler premie, så kan lønne seg å se på andre enn boosted og se hvor stor % -andel farm får og hvor mange holders det er i en farm.

Man får Spirit ved å bare låse dem i inSpirit også :ok_hand:

1 Like

Stemmer. Ser noen mener at boosted farms skal komme opp på deres target i neste uke, men kanskje jeg skal bare fjerne denne farmen og låse spirit ja :slight_smile:

1 Like

Jeg låste en hel del inspirit nå.
Men hva får man dersom man kun har inspirit? Ser at man kan får høyere reward i andre farms dersom man har inspirit.

Ja man får høyere rewards i boosted farms, og så får man 25% av innelåste Spirit per år som er det nærmeste man kommer staking låser man for 4år så får man 100% av innelåste Spirit. Og så får man rewards fra fees osv. slik jeg har forstått det fikk 1300 spirit denne uken og knapt hatt mine Spirit låst mindre enn en uke :v:

Ja tror sist ukes utbetaling tilsvarer 300%apr dersom det fortsetter slik :star_struck:

1 Like

Yup maks to måneder så jeg har inntjent det jeg har låst om det fortsetter slik :star_struck: :rocket:

Andre som har koblet Ledgeren til sin pwa-wallet som får opp dette?
image

Kan ikke se tilgjengelig sum eller total sum. Jeg ser jo hvor min coins er staket, men ser de ikke i oversikten :thinking:

Edit:
Svaret ligger nok her tenker jeg.

Dette går utover flere nettverk.

Fantom er selvsagt helt uberørt :heart_eyes:

1 Like

Er den så og si uten omsetning denne eller jeg som ikke ser riktig?

Hva mener du uten omsetning?
Den er ikke lista noe sted men den omsettes jo på ZooDex

Men det er noe issues på ZooDex siden igår prising på wallet fungerer ikke…

Ja kjøpte en god del i går, men når jeg sjekket kursen nå så lå den helt stille med ekstremt lite volum, men ser ut som det skjedde noe akkurat nå når vi prater da :relaxed:

Kan anbefale å følge på Discord var noe snakk om en del som fikk kalde føtter pga. det som skjedde med onlyfans men tenker som Zhaloa sa at dette er en mulighet for Just.

1 Like

Fin utvikling på Spirit siste uken :ok_hand:
Snart tilbake på prisnivåer ved launch:

4 Likes