Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Farming på SpiritSwap med inSpirit er helt genialt, nesten for godt til å være sant.

3 Likes

Bejeesus. Fantom klar for å ta en Avax. Spirit på vei til månen.

3 Likes

Fantom tar over defi-volum nå :rocket: Is the begining of the beginning :star_struck::rocket:

4 Likes

Virker ikke som Binance er noe glad i oppgangen på FTM :sweat_smile:

Skjer hver gang. Må begynne å boikotte Binance jeg også :grin:

Samme men har for mye greier der :man_facepalming:

Nå er det mange veier til opera da. Så at Binance prøver å sabortere har mindre å si denne gangen :grin::ok_hand::rocket:

2 Likes

Det så lenge nitrist ut for Spirit men det snudde raskt, som det pleier å være i krypto. :gem:

Mine kortsiktige prognoser er at vi skal helt til 1$ dollar nå med forbehold om at BTC holder seg greit og at FTM fortsetter slik den gjør nå. :slight_smile:

Spennende!!

bilde

Skulle jeg boome helt, er det bare å være tålmodig til neste bølge kommer! :muscle:

2 Likes

Farming på ftm-nettet ble plutselig sinnsyk god butikk :rofl::rofl::rofl: Tror nesten ikke mine egne øyner.

1 Like

Helt enig ser for meg $1 ganske snart også :rocket:
Kan vi nå Pancake høyder mon tro på lang sikt :crossed_fingers:

1 Like

Med migreringsfunksjon klar, høye APRs er det fare for at gutta fra Avax og Matic blir med. Da blir det fort mer enn 1$ og for FTM 5-6$.

1 Like

Unidex er med på Fantom-toget. Spørs om ikke Krunal er et geni, @VargVemund

2 Likes

Hvordan handler man Spiritswap og hvor stakes det?

Eneste som irriterer meg litt er at jeg ikke satt meg godt nok i hvordan LPs fungerer. Man får jo aldri tilbake det man gikk inn med :man_facepalming: Enten mer av det ene eller andre, man er jo med på prisstigning litt som i bolig men fort at man sitter med færre token enn det man starter med dersom prisen går veldig opp på begge tokens…

Sitter fortsatt i pluss og med mer Unidex enn jeg startet med, men langt færre Sprit etter å ha fjernet LPs og skulle jeg ha swapet Uni til Spirit så er jeg fortsatt i minus på Spirit. Grei lekse å ha lært men man bør passe seg, tipper andre her kan dette fra før, men virker som LP er noe man ønsker å bruke dersom man er klar for å cashe ut når man er ferdig med å farme og har høstet nok i rewards :v:

Faen som jeg hater crypto. Men jeg elsker FAntom. Synd at jeg solgte på bunn.

1 Like

Ja tydelig at du solgte altfor tidlig, men det kommer flere muligheter. Just på Fantom er fortsatt under radaren spør du meg. Gått 10x på par uker :v:

Jeg kjøpt 400k spirit på 0,022. Ble med opp til 0,07. Vekslet over til grim på 0,1. Ble med Grim opp til 0.36 idag, for å finne ut at det ikke er likviditet nok til å selge meg ut :sweat_smile: Eller, salget mitt har en price impact på 30%. Hvordan skal jeg komme meg ut? Selge mindre poster over en periode?

Du kan trade Spirit på SpiritSwap mot FTM eller stablecoin som USDC, Spirit kan stakes på inSpirit, ville nok anbefalt det framfor LPs.

1 Like

Tror du svarte deg selv eller kanskje selge på en Dex med større likviditet. Hva slags price impact får du på SpiritSwap?

Grim er vel en deflationary token ala Tomb token? Så jo mer du selger jo større fee betaler man får unngå at hvaler dumper…

Jeg tror jeg holder meg kun til aksjer… Har allerede tapt mye på crypto og solgte selvfølgelig på bunn. Hvis jeg kjøper nå, så faller det selvfølgelig igjen… Kjøper Magseis og håper på 20% gevinst…

1 Like