Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Dette var på Spirit. Er deflationary ja, er vel 2% som slettes for hver transaksjon

Ja har holdt meg unna slike tokens har et par sånne men veldig lite volum. Damn du gikk hardt inn, grei gevinst uansett grattis :v:

Lp skal jo gjenspeile prisen til begge de tokene til sammen. Så får man rewards i tillegg. Så dersom du i tillegg gikk inn bra på bunnen så kan jeg ikke skjønne at du er i minus? :thinking:

Neida er ikke i minus iforhold til prisstigning nei, men litt det jeg mener med samme som boligmarkedet, man får gevinst men man kjøper og selger i samme markedet. Gikk inn med 1100/27000 → Unidex/Spirit, gikk ut med 2300/13000, selv om jeg hadde solgt overskudd av Unidex så tilsvarer det ikke samme antall jeg gikk inn med. Sitter pluss no doubt men tror nok hadde nok sittet mer i pluss med bare staket Spirit samt inSpirit og kjøpt Unidex med rewards så litt irriterende sånn sett. Litt derfor jeg tenker at dersom man går inn i LPs så tenker man rewards + cashout på gitt tidspunkt kanskje :man_shrugging:

Lærer så lenge man lever her, er litt typen som må erfare selv om jeg leser mye så sitter det best ved erfaring :upside_down_face:

Med den utviklingen så kan ma jo satse på at det blir FOMO på andre FTM tokens også håper en litt Bull run på Zoo her snart :rocket:

1 Like

Denne er fin og har vært ryktet før.

Altså her må vi henge med, Avax ga jo samme inicitiver og vi så hva skjedde med Avax og token/coins på dets nettverk.

Så Spirit, BOO, ZOO, FOO, Just kommer til å mange dobles.

2 Likes

Fytt i helvette for en dag :rocket::grin::rofl:

Skål!! :beers::beers::beers::champagne::champagne:

1 Like

Hadde et håp om 1 $ , men klager ikke :money_mouth_face:

1 Like

Ser ut til å bli en bra dag i dag også :rocket: CZ og Binance-gjengen sitter vel å gråter nå. Hadde ikke forundret meg om de delisted FTM dersom raketten fortsetter :rocket::rocket:

Hvor handler en best/tryggest Fantom?

Yup FTM Opera Mainnet fortsatt stengt for uttak fra Binance og er nok bevisst strategi for at man skal heller kjøpe USDC eller DAI som man kan swape via anyswap over til FTM mainnet, slik at de tjener på transaksjoner :upside_down_face::man_shrugging:

Stemmer. Men skjønner de! Fantom er en enorm trussel til BSC :grin:

Akkurat nå ville jeg anbefalt kjøpt av USDC/DAI som du flytter over via anyswap fra BSC blockchain til FTM Blockchain og kjøper FTM fra enten Spirit / Spooky eller Zoo Dex.

Tydeligvis har SpookySwap en egen bridge fra BSC til FTM se tutorial her

1 Like

Bitfinex er også et alternativ dersom man ikke er vandt til å bruke Metamask og skal sende de til wallet.

Man kan også ha de stående på Binance dersom man kun bruker den. Hadde ikke vært redd for det selv om de prøver å sabortere for Fantom.

Er nok bare snakk om tid før coinbase åpner for handel.

2 Likes

Yup også til Ethereum og andre L2 med så lave transaction fees, vil jeg tro.

Eneste godt med BSC er om man vil flytte over ETH billig fram og tilbake fra BSC blockchain til ETH blockchain. Eller USDT mellom exchanges som støtter BSC der er og Tron et billig alternativ. Det er der jeg bruker BSC om dagen men vil nok tro at BSC blockchain vil bestå i det lange løp.

1 Like

Ja det har ligget i kortene en stund nå :crossed_fingers::rocket:

Satte opp konto kjapt på Bitfinex. Har en del på Coinspaid som jeg overførte. Fee’en er:

Er det ok el dyrt?

Stiv pris er vel overføring fra ETH til ETH det er snakk om der?

Fra BTC til BTC

Skjønner er vel det koster vil jeg tro :man_shrugging:
Vet at fra ETH til ETH på Binance/Crypto.com har betalt alt mellom 10-20$ for overføring så er nok det det koster ja…

1 Like