Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

OK, takker for svar. Ny på dette her :slight_smile:

Men bør jeg overføre til noe annet enn BTC på Bitnifenx når jeg skal handle Fantom?

Jeg liker virkelig Fantom. Veldig rask og billig. FUck Ehterum som er jævlig dyrt.

4 Likes

Har ikke filla peilng på teknisk analyse, men det her er hvertfall det jeg ser på. Er vel motstandnivå på 0,9 og 0,95 samt en psykologisk en på 1. Støtte tror jeg er på 0,8 og 0,7. Blir spennende å se hva som skjer dersom den bryter 1$. Da tror jeg det kan gå fort. Men har jo gått hinsides på liten stund allerede :rofl: . Mine 2 cent, og alt er sikkert feil (som vanlig) :joy:

4 Likes

Swappingfees hos Ethereum nå :sweat_smile: litt forskjell på Ftm-nettet :joy:

Er det flere en èn wallet som må være funded for å handle FTM? Og hvilke wallet handles FM fra? Får bare feilmeldinger :frowning:
image

Lenge siden jeg har brukt den. Man ja, det er mulig du må flytte over funds fra en wallet til “tradingwallet”.

Hmm kjenner ikke til Bitfinex, men det er samme konsept i KuCoin., når man skal trade.

Tipper du må overføre mellom wallets

Ja, har testa inn og ut fra alle wallets uten suksess :frowning:

Du må jo ja riktig kryss da. Det ser ut som du handler mot usd. Så da må du ha usd på walleten. Har du solgt krypto til usd først da eller?

Da ble det en ny (men liten) posisjon i Spirit. Se om man greide å fange den berømte kniven da :joy:

Du har vell overført i BTC her så da må du selge de i BTC-USDt eller BTC-USD for å få kjøpt Fantom (Det er ingen veksling direkte fra bitcoin til fantom).

Anbefaler via USDT, det er en del dyrere å veksle i dollar.
Exchange walleten er den riktige å bruke

Noen :whale2: dumpet Spirit idag, derav fall i pris idag.

Jeg overser slike bevegelser totalt, eller lar meg ikke påvirke er riktig sagt. :slight_smile:

Vi får belønning for å ha låst Spirit og det eneste vi trenger å gjøre er å vente. Spirit har stort potensiale.

De som dumpet kan være de “sure” folka som kjøpte på 0.3$ og ville bli kvitt på break even.

Enig jeg lastet litt mer opp på 0.13, var ikke mye men tok en gamble som jeg tror vil lønne seg.
Helt enig i det du sier har selv låst Spirit her :ok_hand:

1 Like

Bryter vi 1$ idag?

3 Likes

Ai ai meget mulig, er det bare meg eller sliter CoinMarketCap ? Sjekket Coinbase ser at den er på 0.92$ nå :rocket:

1 Like

Håpløse greier. Ordren går aldri igjennom. Hva gjør jeg feil?

Har disse mulighetene å konvertere BTC. Hvilken skal jeg ta?

Hmm kjenner ikke til Bitfinex men fra det jeg ser fra bildet så prøver du å konvertere via de mulighetene som finnes på margin wallet, og det er ikke det du er ute etter men det som har blitt nevnt om at du må flytte BTC fra margin til trading wallet. Og fra trading selge BTC til en eller annen USD stable coin som du kan bruke til å kjøpe Fantom med.

https://trading.bitfinex.com/t/FTM:UST?type=exchange

Synes YEL ser interresant ut de ønsker å være et prosjekt som hjelper andre prosjekter å oppnå likviditet crosschain og har noe en collab på gang med harvest nå

1 Like