Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Rart hva makt kan gjøre med folk/bedrifter.

De ansatte jobber på for bedriftens eget beste, som kan gi bedriften nærmest psykopatiske trekk :sweat_smile:

1 Like

Det er sååå rått! :rocket: :rocket: :rofl: :rofl: :rofl: :champagne: :champagne: :champagne:

1 Like

Veldig gledelig, hvertfall etter mange slag i tryne gjennom biotek.

Hvor lenge tenker dere å bli værende? Har selv satt et mål om 5 dollar før jeg evt selger, men begynner å merke høydeskrekken :money_mouth_face:

Gratulerer til alle FTM fans! Velfortjent!

Dette er bare starten!

2 Likes

Skål alle sammen :beers::beers::rocket::rocket:
Dette er fortjent ja. Vært med på opptur og brutal nedtur og så enda mer brutal opptur. Så det smaker veldig bra :grin:

6 Likes

Ikke før 5$ nei, om man sammenligner med Cardano som ikke er der Fantom er idag engang med tanke på økosystem og DeFi produkter så bør denne prises iaf. til minimum et sted mellom 5-10$ tenker jeg. Mulig det å sammenligne med Cardano er som å sammenligne epler og pærer, men syntes den er en bra fasit på hvor Fantom kan gå prismessig, ja Cardano har en større MCap men den har og 15x antall tokens 45bn vs Fantom sine 3bn. Bare håpe på bedre mediedekning og at Cardano sin prisoppgang mot den 12 september smitter positivt over på Fantom :crossed_fingers::v:

Nå er Fantom toget gått iaf. og den psykologiske barrieren på $1 brutt, the sky is the limit :rocket: :ok_hand::v:

2 Likes

Da er Fantums (foo) endelig mulig å trade offisielt andre steder enn bare SushiSwap, endelig lista på SpookySwap

Listing på CoinGecko er underveis :+1:

2 Likes

Ingen motstand i chartet lengre. Det kan gå hurtig nå :rocket::rocket::bullettrain_side::bullettrain_side:

2 Likes

Mulig man kanskje bør sitte på toget til Fantom en stund til, om dette blir en realitet…

3 Likes

Må nesten gi litt oppmerksomhet/respekt til han her.

Dr. Ahn Byung Ik
Er grunderen bak teknologien. Ikke direkte involvert i Fantom lengre da. Vi som var tidlig inne har tjent mye. Så føler jeg må takke han!

2 Likes

Han har sikkert tjent noen kroner selv også :slight_smile:

Listing av SpiritSwap på Coinbase :ok_hand:

Fantom har jo ligget i kortene en stund, satser på at det går riktige veien med åpning og trading av FTM og dets økosystem på Coinbase også snart :rocket:

2 Likes

Pleier dette å ha stor utslag på kursen ?

Ikke denne listingen, siden det kun er pris og charting.

Men det kan ligge i kortene at den kan åpne for trading samtidig med Fantom, hvis det skjer så pleier det å presse prisen opp til 2-3x fra det den var før trading på Coinbase. Men ofte vil den falle ned igjen etter moment gir seg, men alltid positiv opp den listes og åpne for trading på Coinbase :ok_hand:

1 Like

I starten når jeg staket så måtte jeg sende Bep-2 FTM for å så bridge de til Opera- FTM. Dette kostet 150 FTM gebyr da pr bridge. Noe som var billig. Gjorde sikkert dette mellom 20 og 30 ganger :sweat_smile::see_no_evil: Det ble plutselig mye i gebyr nå :rofl::rofl::rofl:

Tror jeg kun bridget over en gang, men da trodde jeg og hadde mista nesten 3000$ det tok jo en dag fra da jeg gjorde transaksjonen til jeg fikk mine FTM på opera chain, var når jeg gikk for tidlig inn i SpiritSwap og SpookySwap når jeg ser i etterkant.

Betalte vel 100 FTM da jeg sendte mine FTM til Fantom Wallet, bringing skjedde da automatisk.

1 Like

Bare vent til FTM stiger enda mer :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Ja, men det var 150 tidligere :wink:

1 Like

Ny dag, nye muligheter :champagne: :rocket:

Må nesten kjøpe noe mer, mens FTM enda er priset fryktelig lavt.

3 Likes

Tjaaaa. Hva annet skal man si enn: "Fy faen i helvette så rått :rocket::rocket::rocket::champagne::champagne::champagne::rofl::star_struck:

5 Likes