Faen som jeg hater crypto as. Skal kjøpe masse til neste bear market. Håper den kommer snart.
Gratulerer!
Gratulerer dere som er inne! Jeg har en liten pott, og en del kjøpsordre på vei ned
Satser på en nedgang i alt innen et par uker, men må si jeg gikk ut litt for fort
Nå er det gratis iaf. og en big f#ck off til Binance
Fantastisk!
Ser FTM-withdrawels enda er suspandert hos Binance.
Synes de bare kan gi opp den kampen med en gang. Det er så mange veier inn til Opera nå at det nytter ikke.
De burde heller vise at de er for et fritt marked, slik de påstår…
Har de stablecoin hos Opera? Så i github at det var noe som het fantom stablecoin der. Hvis jeg flytter over er jeg avhengig av å ha en exit også…
De har noe som heter Fantom USD (FUSD) men den er såvidt meg kjent ikke enda pegged 1-1 mot dollar eller har du hørt noe nytt der @Buffet ?
Men du har både Dai og USDC tilgjengelig som alternative Stable Coin exit strategier på Fantom
Stemmer den er ikke det. Har ikke hørt noe nytt der nei.
Men ellers så er jo de du nevner tilgjengeliig på dexene, samt fusdt, Busd osv…
Fusd er jo egentlig beregnet til Fantoms egen defi som ligger i walleten. Så vet de jobber med å få den pegget ihvertfall.
Ny dag, nye rakettferder
Velkommen over til Fantom skal dere være
Dette er rått. Trodde aldri jeg skulle ha 6sifra i en altcoin
For at du skal få 7-sifret i FTM, må den passere Polkadot og Dodgecoin. Vet ikke om det er realistisk, men hvem vet…
Tenk at vi er enda helt nede på 40. Plass. Hvorfor er den enda så billig?
I dette tempoet vil Fantom passere Cardano ved uke slutt eller neste uke 1,82$
Den har gått 112% på en uke, for å passere Cardano i Market Cap må den gå 2000% til,… Så det vil ta ca 5 uker i dette tempoet (2,4,8,16,32)… Men det skal vel litt til
BCH på 13 plass er kanskje mulig, og det vil si nesten ×3 fra nå.
Tenkte pris / token ikke MCap, men om det blir FOMO who knows. Da måtte den vel stå i 34/36$ / token sier ikke nei til det
Blir vel er nytt Bear marked snart før det skjer, bare satse på at resistance level for Fantom legger seg høyt nok til neste run
Da skal han her opp på stueveggen!