Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Selv om det vel var han her som la grunnlaget (Dr. Leemon Baird)…
image

Vel han baserte Hedera igjen på et annet paper :man_shrugging: av han her:

Men ja de forket ut av Hedera ja når det var Open Source, men koden Fantom og Hedera kjører idag er veldig forskjellige fra den originale Hedera koden.

Med tanke på alt det jævelskapet som ligger foran Fantom så er nok festen langt fra over :rocket:

1 Like

Mye spekulasjon da, med noe logikk i bunn. Det er en del år til man ser at det er reelle krefter som driver kursen i krypto. Dvs at man må kjøpe f.eks Fantom fordi man har et prosjekt som kjøres på den plattformen e.l. Foreløpig er det mest investorer som driver kursen slik jeg ser det. Det gjør det litt vanskeligere å vite hvor i terrenget en Coin skal ligge selv om det fundamentale er mye bedre enn f.eks Dodge Coin…

Tenker man å sitte på en Coin lenge vil det fundamentale selvfølgelig ha mye å si…

1 Like

Man kjøper FTM for å komme i gang med defi nå, samt skal man farme så er det som regel FTM og en til man låser, for eksempel…

OK, men må man ha mye FTM for å komme igang med DEFI?

Dersom du kun skal trade å bruke ftm til å betale fees så kommer du langt med 1 stk.

Men si du ønsker å putte 10 millioner NOK i en farm, så er som regel halvparten av de FTM.

Litt usikker veien fremover nå… Har på følelsen av at vi skal ned å kjenne på 1 igjen før vi går videre. Men litt uavklart i øyeblikket…

Tja. Bitcoin er ned nesten 10% og FTM er i pluss for dagen.

Ja, men Bitcoin bestemmer retningen nå…

Ja, men reaksjonen pleier å slå raskt ut i alts, bare mye sterkere. Så synes det ser bra ut. Minner meg om da jeg satt i Lend. Selv om Btc og ETH var rødt som bare det så føk den videre oppover.

1 Like

Ja, kommer selvfølgelig an på hvor rødt også…

Jaja så klart. Hadde bitcoin stupt 60% så hadde det nok ikke vært en grønn altcoin å spore.

2 Likes

Personlig tror jeg markedet skal videre oppover. Tror dette var for å riste av seg overbelånte tradere.

3 Likes

Jeg liker han her, selv om han tar feil innimellom han også…

Håper kryptomarkedet dør… hater det

Buy the dip…

1 Like

Ikke mange ukene siden man kunne fylle opp på 15 cent. Men idag kan man komme seg inn på dippen på 1,5 Dollar. :joy::champagne::rocket:

Er det som gjør meg så jævlig sur. Hvorfor starter plutselig alt å stige igjen? Bare fordi Musk plutselig ble positiv igjen til BTC? Eller fordi markedet faktisk fulgte the wyckoff? Helt syk marked som egentlig bringer null verdi, men er verdsatt til mange titalls milliarder.

1 Like