Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Binance klarer ikke å stoppe Fantom toget lenger men de vil vel ha alle pennies de kan få :sweat_smile::man_shrugging:

1 Like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Tror denne reisen har nettopp kun startet :rocket::rocket::rocket::rocket:

1 Like

hm…Er det noe jeg har misset her mtp Fantom på Binance? Risiko å eie FTM på Binance platformen eller?

Har mine i fantom wallet og staker der. Usikker mange som ikke stoler på Binance og har sine tokens på en Ledger feks. du må selv vurdere der.

Det er ikke svindel/risiko vi diskuterer her. Når det e blest rundt Fantom og oppgang i FTM. Så vil gjerne nye investorer prøve seg på defi på Fantom-nettverket. Dette stopper da Binance hver gang. Eller de gjør de mer tungvint og vanskeligere for folk da de må withdrawe gjennom et annet nettverk og så bridge over sine FTM.

Jeg har aldri vært bekymret for at Binance stikker av med pengene mine. Er ellers veldig fornøyd med Binance.

@Monok det @Buffet sa :point_up::ok_hand:

Jeg nevnte Ledger som alternativ da mange er skeptiske til å ha tokens på Exchange «Not your keys, not your tokens», for min egen del har jeg en del tokens selv på Binance og heller ikke bekymret for at de skal stikke av med pengene mine. Men det er jo ikke noe nytt det du sier ja at Binance stikker kjepper i hjulene på konkurransen…

Ikke fått med meg denne før nå NFT marketplace Artion bygget av Fantom Foundation kommer etterhvert og forhåpentligvis mere aktivitet til Fantom økosystemet :ok_hand:

https://fantom.foundation/blog/nfts-and-the-fantom-enabled-creator-economy/

The Foundation is now finalizing Artion, a dedicated NFT marketplace and platform with 0% commissions that will bring even more activity to Fantom.

1 Like

Grei cup and handle på spooky

1 Like

Helt sinnsykt hvordan det er mulig at fantom tar så stor comeback når btc pris er under 50k. Fantom handla selv myr lavere da btc var på 64k…

Tror nok du må slutte å forholde deg så mye til BTC med tanke på prisoppgangen til Fantom og heller se på teknologien og økosystemet der det skjer mye om dagen.

1 Like

Må sies at Fantom også var på 0.9$ på topp ved forrige bullrun men så kom dippen samt at Binance stoppet opp for withdrawals som også påvirket prisen den gang. Nå er det ikke lenger bare Binance der man kan trade Fantom, Binance har tapt kampen ved å prøve å stoppe framgangen til Fantom. Samt det skjer mye innenfor økosystemet til Fantom og de har kommet langt på DeFi og integrasjon av smart kontrakter så det er ikke så rart med prisoppgangen den har hatt i det siste :rocket:

Spørsmålet er vel heller hvorfor i all verden er den ikke på topp 10 enda? Det fatter jeg ikke.

2 Likes

Den kommer nok ditt før eller senere :100::rocket:
Hva gjør Doge på topp 10 lissom :sweat_smile:

2 Likes

Sitter langt inne for meg å kjøpe på alt over prisen jeg solgte for som var 0,3 dollar… Fml

2 Likes

Ser den men fortsatt mye urealisert potensiale i Fantom må nevnes bare feks. :point_down: :

Skulle den bare klare en MCap på et sted 1/3-2/3 av det som nevnes i bildet så er det fortsatt 50x+ dagens. Noe Fantom sikkert vil klare å nå er Cardano sin MCap og da er vi på 20x dagens pris. Jeg tror Fantom fortsatt er billig men mye kan skje i mellomtiden DYOR not financial advice…

4 Likes

Som vanlig er min gut reaction «men hvis det er så jævla bra, hvorfor er den ikke verdsatt til det allerede». Og så husker jeg Cardano og at krypto er irrasjonalitet på steroider.

1 Like

Den har jo gått 100x siden desember/januar, så det er jo litt av en reise so far :rocket:

1 Like

Den var vel priset til 38 mill usd når jeg fattet interesse for Fantom. Så er da på god vei som cristobal skriver. Vi har ikke lov til å klage :upside_down_face:

1 Like

Da har kursen steget såpass mye i dag at Binance synes det var på tide å suspandere ftm-withdrawels igjen :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like