God entry rundt 1.16 eller?
Jeg tror noen andre med god TA kunnskap kanskje burde svare, hele markedet ser ganske negativt ut idag og fra erfaring så ville jeg nok sagt at hele markedet skal litt lenger ned men det ser vi vel ikke før uke slutt mot helgen kanskje…
Tippa at bunnen var rundt 1, så i overkant av 1 ville jeg kjøpt noe. 42000 er kritisk punkt for bitcoin, tror kanskje det stopper der, men er litt usikker også… 42000 er omtrent der vi er nå… Har brukt annledningen til å trade til meg mer FTM. Passerer vi 42000 for BTC kan det hende jeg går ut igjen og shorter litt mer… ADA var under 2
Nærmer seg 1 nå
Ser ikke sånn super positivt ut vil jeg si. Jeg har nullet den staka posisjonen med futures, så det går an. Men det forutsetter at man har en del på siden, ellers må man kjøre for hardt på leverage…
Begynner man med det så klusser man forsåvidt med hodl-tankegangen, så det er kanskje ikke så lurt i lengden om man tenker å holde posisjonen.
Skal ikke lengre tilbake enn juli før den kostet 15 cent. Normalt regner man slik økning for ekstremt bra. Men selvsagt kjedelig dersom man nettopp kjøpte på toppen da.
Sant det. Jeg kjøpte vel mellom 20 og 30 cent siste runde, og så har jeg tradet opp posisjonen litt underveis. Men jeg er ikke så glad i å tape gevinst heller… Og dersom det kommer et bear marked tilsvarende det som kom i 2018, så er det vanskelig å vite hvor langt ned altcoins går.
Prøver å fokusere på å sitte i posisjon mest mulig slik at jeg ikke går glipp av oppgangen, men synes det er vanskelig når markedet ser ut som det gjør nå…
Ellers er det mulig markedet venter og ser om det blir tapering allerede nå. Talen til Powell onsdag kveld vil kunne avgjøre om det går rett ned eller ikke. Har på følelsen at det ikke blir tapering ennå…
Helt enig. Liker ikke å tape gevinst jeg heller. Men samtidig tror jeg ikke at jeg hadde klart å tradet noe bedre heller. Staking/farming yield puttrer jo å hele tiden.
Jeg hadde også solgt dersom jeg trodde vi skulle ned til 20-30 cent. Men jeg tror den skal gått oppover før et eventuelt bearmarked.
Støtte på 90 cent tror jeg er sterk. Så går den mye under der så er det klart at det kommer noe svetterperler her også
I wish :
Tydeligvis noe feil med utregningen hos Spirit om dagen…
Noen av dere som har sett på hvordan Avalanche står i forhold til Fantom? Tror den er rimelig rask den også…
Do you like waiting? Time it takes for a transaction to be considered final: Optimistic rollups: 1 week
- Bitcoin: 60 mins
- Ethereum 2.0: 6 mins
- Cardano: 5 mins
- Polkadot: 60 secs (60 mins to external chains)
- Elrond: 51 secs
- Solana: 13 secs
- Avalanche: less than 1 second
Ja har fanget den opp på radaren i diverse podcasts hvor den blir nevnt og sammenlignet med, men ikke tatt noen posisjon der. Virker som en bra blokkkjede der det skjer en del iaf.
Har sett litt på den. Kan ikke nok om den, men ja kanskje en av de største konkurentene til Fantom. Men allerede priset mye høyere. Så derfor kommer jeg ikke til å flytte over noe fra FTM, med mindre jeg blir overbevist om de er bedre på noen områder da.
Ser ut til å ha en del fellestrekk med Fantom, bruker bla en gossip algoritme… Tror det brukes DAG på en eller annen måte der også…
Ja Directed Acyclic Graph er vel mer en model innenfor graf teori der man ikke har løkker. Hvor det finnes en direkte sti til ende noden man er på gjennom grafen fra en start node. Hvordan det løses er vel opp til Avalanche, Fantom og Hedera å gjøre.
Hedera har ikke noe patent på DAG det er det vel ingen som har, historie i Git kode kan ofte visualiseres som en DAG.
Ja, de har en patent på gossip-algoritmen, men den kan jo være at det går an å sweeke på hvordan den fungere slik at de unngår patentproblemer.
Flisespikking her men er vel mer et patent på hvordan de oppnår konsensus gitt en transaksjon.
Blir vel vanskelig å ta patent på gossip protokoller generelt, det har man hatt lenge spesielt brukt i Mobile Ad-Hoc nettverks protokoller, eller distribuerte systemer.
Det hadde vært sweet om det skjer, kanskje bikke inn mot 2$ igjen
Det er ikke så veldig mange dager siden vi fikk det gyldne krysset. Så tenker bullrunnet har lengre varighet enn dette. Selv om kursen selvsagt har steget mye allikevel.
Jeg kjøpte litt i går, siden jeg bruker tjenesten deres og Fantom kan vokse på sikt tenker jeg hvorfor ikke ha litt av den.
Men det jeg lurer på er hvordan man kan se hvor mye man har compoundet? Ser på yieldstation, men ser bare antall LP og ikke egentlig hvor mye ekstra jeg har fått.
Eller?
Edit: man må vel rett og slett bare følge med på totalen.