Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Noen her som har tatt en titt på Sun Finance på ftm.guru? Er mulig å farme ftm/sun LP fra Spirit for ganske vill APR

2 Likes

Fantom begynner å få mer og mer medie oppmerksomhet om dagen, spesielt Artion som blir nevnt som en konkurrent til OpenSea her

2 Likes

Hvor mye? Har du sjekket ut Morpheusswap?

Da jeg postet var det 450%. Men definisjonen min for «ganske vill» endret seg fort da jeg fant Morph. Har likevel en ganske stor dose sunn skepsis mot begge to, virker litt for godt til å være sant.

2 Likes

Ja du kan så si - det varer jo bare noen uker og så er det over til noe annet - om ca en mnd finnes det ikke flere Morph å gi bort, så da går de over til en layer 2 løsning som ikke er publisert enda.

De skal lansere Matrix-NFT-er som kan kjøpes for Morph (som brennes ved kjøp).

Morpheus skal også etterhvert bli en Dex/AMM, der Morph-holders deler fees.

Mye av årsaken til at jeg liker den er at teamet virker bra, de er responsive og har gjort mye og fått inn mange pools på kort tid.

Og for å si det sånn; mye av DeFi’s suksess ligger nok nettopp i yield-farming, der man kjøper mer av en token for ekte penger, for å få mer av den token man nettopp kjøpte. Det skaper kjøpepress for hele systemet. Så lenge token-verdien ikke går drastisk ned (som den oftest gjør helt i starten pga vanvittige gains, men som du ser er allerede prosentene blitt mer edruelige - selv om de fortsatt er helt vanvittige, og personlig tror jeg kjøpepresset vil opprettholdes så lenge kryptomarkedet er bra).

Altså prøve ut statsvaluta for Tajikistan.

4 Likes

De ønsket det vel noe av det samme i Afghanistan vil jeg tro da de jobbet mye med regjeringen den gang, men de planene gikk vel i vasken…

Kult å se at de får til et samarbeid med Tajikistan :ok_hand::+1:

2 Likes

Så kan man også lese litt om Ethereum…

“The transaction was a smart contract interaction with the amount of tether sent to one wallet before being passed along to Deversifi’s wallet. It used the newly implemented EIP-1559 type of transaction, which was designed to make Ethereum fees easier to predict.”

Som forresten har nesten dobbelt så mange innbyggere som Norge

Vant 100$ i Spirit idag ikke mye men free Spirit, de har sånne raffles på Discord for dem som holder inSpirit

5 Likes

Har ikke hørt noe om at det gikk i vasken. Slike planer tar nok mye tid å dra helt i havn…

De har vel også noe på gang med ukrainsk regjering ang eiendomsretter på Fantom sin blokkjede.
Samt medisinsporing i Afhanistan. De er omtrent over alt :wink:

4 Likes

Taliban som kjøper krypto er hvertfall mitt sell-signal.

Har de kjøpt krypto? Link?

Hva slags krypto har de handlet?

Ja se der ja :rocket:

2 Likes

Er det noen som har klart å koble Fantom fWallet med Nano Ledger (x)?

Tror jeg ville gått til en annen kanal om du ikke får svar her, tipper du får svar på Fantom Discord eller Telegram. Bruker ikke Ledgeren min så kan ikke svare.

1 Like

Det @VargVemund sa :point_up:

2 Likes

Skal prøve der, takk for svar :pray:

1 Like

Jeg har det :+1::+1:

Edit: du får nesten skrive hvor det stopper for deg?