Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Jeg får opp det på bilde nå.

Får ikke valgt eksisterende konto. Vet du hva jeg skal gjøre?

Ja du kan ikke bruke eksisterende. Du må nok velge en av de du har der og så overføre dine ftm til den adressen. Ja jeg vet det er litt tungvint dersom du staker og må vente de 7 dagene. Men det er nok ikke noe vei utenom.

Okey, da får jeg gjøre det sånn. :slightly_smiling_face:

Vet du i farten om man låser seg til staking, evt om jeg mister noen fordeler med å unstake nå?

Nei du mister bare reward i de 7 dagene du unstaker. Med mindre du har låst de opp for en lengre periode da.

Står at jeg mister FTM om jeg velger å trekke meg før gitt tid som er 21. februar 2022. Da er problemstillingen om jeg skal tørre å la det stå sånn nesten fem måneder til uten sikkerhet fra cold wallet, altså tape noen FTM eller risikere å miste alle :scream::joy_cat:

Jeg har forresten tjent 28 ftm på staking nå. På bilde under står det at jeg vil miste 32 ftm. Tror dere de mener det man potensielt kan tjene eller at man mister 32 fra det man la inn?

Da har du med andre ord låst de for en lengre periode ja. Om ikke så er det kun 7 dager.

Jeg bruker ledger fordi jeg har den til andre coins også om synes det er greit å slippe å ha en hel haug med kpder. Og seff tenker man bedre sikkerhet, men dine ftm er nok omtrent like trygge der du har de nå dersom du ikke viser kodene dine til noen og selvsagt ikke mister de :relaxed:

2 Likes

Tror nok du mister nøyaktig det som står der ja.

Du har nok rett i det, Buffet. Jeg lener mot å la de stå sånn til perioden er ferdig. Tusen takk for svar​:pray::hugs:

1 Like

De som har i Spirit får airdroppet Morph, beste å gjøre med Morph er da å poole med en annen token og stake LP på Morpheusswap (evt på Grim for autocompounding).

2 Likes

Når får man AirDrop?

Ser Airdrop har kommet inn, var ikke så mye Morph men klager ikke free tokens er free tokens :ok_hand: var en haug med forskjellig tokens man fikk fra:

Noen mer gavmilde enn andre :+1:

2 Likes

Da er min rotasjon inn i Fantom fullført. Sitter nå med Fantom, Spirit, Morphius, Liquid Driver og litt Sun i tillegg til disse airdropsene. Et bullrun i Fantom, kan gi en fin reise for disse micro capsene. Har sett litt på Waka med kun 900k mcap, men der henger devsa ganske langt etter.

2 Likes

Er bortreist på jobb noen dager så får ikke sjekket. Men kommer disse rett inn på Metamaskwalletten?

Ja. Basert på antall inSpirit.

1 Like

De kommer inn på den Fantom addressen som du har låst inSpirit med. Det kan du alltid slå opp i ftmscan.com

Stemmer det ja. Det var mer om de kom automatisk eller ikke jeg lurte på :wink::+1:
Men ser de er på plass. Ikke tvil om at flere tar i bruk både spooky og spirit om dagene. Både bra og dårlig. Apr går jo ned, men samtidig har kursene gått bra fra bunnen. Så rewards er enda heftig :rocket:

1 Like

Sånn ja de kom inn automatisk som du så ingen claim needed :ok_hand:

1 Like

Graviton, Random, Mensa, noe bra å si om disse? Eller de andre for den saks skyld…?

Liquid Driver og xLQDR-konseptet fremstår lovende med TVL $25m, mcap på $7m og kommende lanseringer. Bortsett fra Morph, ble jeg ikke veldig interessert i resten etter en rask gjennomgang av nettsidene. Flere av de går mye nå, bl.a. SPELL, antar pga. mange farms med skyhøy APR.

2 Likes

Tja:

1. Begynte å stake fWings og fOlive pga. høy APR får se hvor lenge det varer
  2. Liquid Driver har jeg fulgt litt med på og virker som et solid prosjekt, litt sen med å laste opp her.
  3. Lasta opp i Brush når Unidex flytta farming ditt og syntes at PaintSwap virker som et spennende prosjekt.
  4. Random er en enda et deflationary token prosjekt men virker å ha en aktiv community på Discord følger litt med på det.
  5. Resten jeg fikk rewards i solgte jeg bare.
1 Like