Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Hvor staker du fWings og fOlive?

Tja. hva kan man si:

• fWings dumpa over 50% :sweat::sweat_smile:
  • fOlive dumpa og men ikke så mye, ifølge diskusjon på TG gruppa så vil prisen stabilisere seg og opp på sikt får se hva det blir til uansett låst noen dager til :man_shrugging:

You win some you loose some…

Jeg solgte meg ut av JUST synes ikke foreløpig nettside produkt de har lansert var så bra og det har stagnert litt på nyheter og antall holders har gått ned.

Så tar ut gevinst istedet ~7x, og følger med synes produktet har potensiale men akkurat nå synes jeg det daler nedover :man_shrugging: imho (not financial advice dyor).

1 Like

Det er mye FUD på Fantums sin Discord og kommet fram at de er tydeligvis low on cash og har måttet selge FTM fra minting til å betale artists og operasjonelle kostnader og mintingen har det ikke vært så mye av i det siste

Prisen av Foo har nesten halvert seg siden igår så valgte å selge det jeg hadde av Foo tilgjengelig som ikke var låst i sFoo og gå ut på pluss siden med litt gevinst ~2x. Følger med men det er litt for mye usikkerhet på Discord og ser ut til at det flere som selger seg ut nå (not financial advice dyor).

Spirit er klar for 1$ I løpet av denne måneden.

3 Likes

Ser sånn ut den går unna om dagen! :rocket:

3 Likes

Go fart nå :rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Fikk dere med dere Geist Finance i dag? Sjuke greier, jeg forstår ikke hvordan det er mulig men det drypper åpenbart på resten av prosjektene på Fantom.

1,5 mrd TVL allerede…? Merkelig - noen som har sjekket om det stemmer?

Liquid driver, ftm og spirit går jo amokk! :star_struck::star_struck: Tipper spooky følger etter nå!

2 Likes

Skulle hatt inspirt altså! Angrer at jeg ikke tok meg tid til å kjøpe det, toget har vel dratt​:roll_eyes::joy:

inSpirit får man ved å låse Spirit tokens for en periode, de er non tradable tokens.

1 Like

Inspirit-butikken er god så lenge kursen går såppass ja, men apr er vesentlig ned siden dag én. Låste mine i ett år. Så gjenstår det å se om det var lurt. Ser lovende ut :heart_eyes:

1 Like

Låste min share i 4år :sweat_smile:

Tipper ikke så lurt men men PancakeSwap har overlevd et år nesten so far :grimacing::crossed_fingers:

2 Likes

Men fortsatt mye bedre enn banken… jeg må kjøpe noen altså, forhåpentligvis fortsatt masse stigning og ikke siste gang med airdrops :joy_cat::pray:

1 Like

Låste også mine i 4 år, så har max boost på farmingen. Det ville med nåværende APR vært 625%. Men tar en pause fra Spirit/FTM LP-farming for å få være med på oppgangen i Spirit, og så tar jeg opp farmingen igjen når prisene konsoliderer.

1 Like

Hvor kan jeg stake/farme? :slightly_smiling_face:

Overalt. Spiritswap, Spookyswap, Liquid Driver, Morphius, Grim Finance etc. Husk å les deg opp på risikoen før du starter.

2 Likes

Og ved å låse et vis antall Spirit kan man også delta i trekninger på Spirit sin Discord

1 Like