Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Jeg har ikke låst en eneste Spirit. Sikkert dumt langsiktig.

Årsaken er enkel, jeg skal selge mesteparten når den kommer over dollaren og deretter låse resten jeg velger å ha stående for the long run.

Jeg har et voksent beløp investert i Spirit med en fin gjennomsnittlig inngang.

1 Like

Jeg låste 50% inngangsprisen på det var ikke så verst. Mulig det viser å være en tabbe, men hvem vet hvor landskapet er om 4år tok en gamble :sweat_smile::crossed_fingers:

Resten tenker jeg å selge litt og litt, har trua på PancakeSwap priser for Spirit :rocket:

2 Likes

Tipper noen høye herrer får øynene opp for Fantom snart

1 Like

Sitter langt inne for meg å kjøpe på dagens 1,8 dollar når jeg solgte på 0,3 dollar…

3 Likes

Må feires når atter en milepæl nåes på 2 usd :champagne::champagne: Billigste kjøp har jeg på 1 cent.
Jeg får vel neppe bli med på noe lignende igjen tenker jeg.

7 Likes

Nå må det skje

Skjønner det - jeg har fortsatt en ordre inne på ca 33c, og oppover, men kjøpte senest på 1,35 eller hva det var. Synes Fantom ser bra ut. Skal sies jeg ikke har prøvd Avax eller Solana, men i forhold til BSC virker Fantom langt bedre. Og Ethereum er i ferd med å bli en lek som bare de rikeste kan være en del av.

ATH er atter en milepæl i seg selv! Og tipper 2$ knuses snart

2 Likes

2$!!

1 Like

Er man rik så er man sannsynligvis også økonomisk. Jeg tror ikke de rikeste ønsker å betale dyrt for treige transaksjoner på defi når de får prøvd noe rask, billig og enda sikrere. Den siste påstanden kan sikkert diskuteres om man er eth-fan da, men jeg mener det fortsatt :relaxed:

1 Like

Sant nok, men det KAN tenkes det kan brukes som en gylden mulighet til å holde en del av kapitalen blant de rikeste. Tror ikke alle ønsker likeverd, tvert imot er forskjellene av mange sett på som en feature not a flaw. Vet ikke om det var så klart men feks må man være accredited investor for å være med i de fleste seed-sales og andre muligheter; om det er for å beskytte folk flest er en diskusjon i seg selv, men ethereum er i alle fall i ferd med å kunne bli en mulighet for storkapitalen til å beholde makt.

2 Likes

Derfor den fikk fart i dag?

Vanskelig å si. Det har skjedd så ekstremt mye fundmentalt at det er kanskje summen av dette. Ellers kanskje noen teknikkere som så det samme som meg.

2 Likes

Apropos - ikke langt fra å bryte ATH i forhold til BTC - bouncer på mtstand nå ser det ut som. Når den klarer det kan det fort bli morsomt.

Ikke mye motstand på 2 usd nei. Full fart rett forbi :joy::joy::rocket::rocket::champagne:

Tenk vi er enda heeeeeelt nede på 36. plass! Veldig mye ubrukelig drit vi skal passere og forbi fremover.

3 Likes

Målet er vel å nå Cardano sin MCap i første omgang da snakker vi om nesten 28-30$/token jeg kommer ikke til å vurdere å selge en eneste token før den tid spørs om jeg venter enda lenger :sweat_smile::crossed_fingers::rocket:

2 Likes

jeg har noen prosjekter på gang, så må dessverre selge en veldig liten brøkdel om ikke så alt for lenge. Men ja selv om den har steget sinnsykt så føler jeg enda vi er “tidlige” eller rettere sagt den har mye mer å gå på dersom man sammenligner med konkurenter.

2 Likes

Håper den rekker en skikkelig måneferd før dere må selge noe.

Selv holder jeg fst på det jeg kan, dette er det morsomste jeg har opplevd i krypto verden hittil :grin:

2 Likes

Kan skrive under på denne. Når en coin går flere hundregangern og man i tillegg får god stakingreward så skulle man tro det var alt for gått til å være sant. Men det skjer jo, uansett hvor mye man gnir seg i øynene :joy::joy::joy::rocket::champagne:

3 Likes

Må sies at både Brush (paintswap) og LQDR (Liquid driver) har gått unna de siste dagene omtrent 4x :ok_hand::+1::rocket:

PaintSwap skal vist nok burne en del framover så prisen vil vel fortsette å stige PaintSwap NFT Marketplace 2.0. The #1 open NFT Marketplace on Fantom… | by Michael Berry | Oct, 2021 | Medium

1 Like