Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Hadde særdeles flaks med timingen på Brush og LQDR. Aldri vært så tidlig i prosjekter før, men noen ganger må man jo treffe blink.

1 Like

Min teori er at Geist var katalysatoren som satt fyr bålet i Fantom sitt økosystem. Store players tok med kapitalen fra andre økosystemer gjennom Geist og videre inn i de ulike prosjektene på Fantom som TVL og dermed et supply sjokk, som ikke blir mindre med det første.

2 Likes

Tipper det er flere faktorer enn bare Geist som er vel basert på Aave. Cream som ble nevnt som har ligget i kortene en stund, Artion for NFT minting , cross chain integrasjon mot Fantom fra andre økosystemer og at blant annet TVL i Fantom er nå større en MCap.

Er vel totalen som @Buffet nevnte det er Fantom sin tid nå :rocket:

1 Like

Enig, alt lå til rette både teknisk og fundamentalt. Jeg tror bare at det var Geist som tente gnisten, gjennom å tilføre flere hundre millioner dollar i likviditet på noen få timer. Godt er det uansett å være i Fantom nå. Takk til @Buffet som åpnet øynene mine i sommer.

1 Like

Hei, hvor finner dere info om alle disse småcoinsa før de potensielt tar av egentlig? Noen tips til noen youtubere som har en bra hitrate på anbefalingene deres for eksempel?

Hvis det er noe så har jeg ikke fulgt en eneste youtuber og finfluencere er nok de siste jeg ville tatt råd fra, kun hørt på podcasts der blant annet Fantom ble nevnt som Andre Cronje hold på med ved siden av sitt Yearn prosjekt.

Og så er det mange god råd og innsikt fra folk på tekinvestor som har vært gull verdt :+1: :rocket: , men alltid en disclaimer Do Your own Research.

3 Likes

Om du vil følge med hva som skjer i Fantom verden så kan jeg anbefale:

2 Likes

Jeg synes Telegram, Discords, FTM Alerts og Twitter er gode verktøy for å få overblikk, men avgjørende å kombinere dette med en solid dose skepsis og risikohåndtering når man velger å investere i små prosjekter.

2 Likes

Ellers kan jeg jo tilføye at Buffet og Cristobal har vist seg en god evne til å treffe bra og bidrar til grovseleksjon :wink: :rocket:

3 Likes

Tusen takk for alle svar, skal sjekke alle lenkene :grinning: Kom inn på FTM på 1,3 takket være denne tråden. Synes det var en veldig høy inngangspris ift. mange av dere men kan ikke klage nå akkurat :rocket:

4 Likes

Tror det er totalen ja. Det hadde jo vært veldig merkelig dersom kursen ikke gikk nordover etter denne også

1 Like

Lykke til alle sammen, gjør vondt å høre på alle gainsa dere får og derfor skal jeg slutte å følge denne tråden. Takk for meg

1 Like

Lykke til videre :crossed_fingers::+1:

Kjipt å høre. Men er det noe jeg har lært i krypto er at det alltid kommer nye muligheter!

Husk å si fra når du finner de skjulte diamantene :gem:

1 Like

Enig her hvis det er noe trøst @kalleanka123 jeg kjøpte 2000 Solana når den lå på rundt 1$, prøvde å snitte ned på FUD nyheter om at det skulle flommes med tokens men så skjedde det aldri, det føltes kjipt å gå glipp av den prisstigningen. Hvis det er noe jeg har lært etter den tabben min alltid behold en % andel uansett når man selger seg ut man vet aldri…

2 Likes

Kan være det er alt for tidlig å selge Spirit rundt 1$. Det var kun mitt interne mål for å gevinstsikre og en kan jo alltid la en god spot ligge igjen.

Hva tenker dere andre?
Vet at FTM vil gå opp i MC og tilføye ytterligere TVL videre til DEXene.

Her er noen kommende høydepunkter for Spirit:

:bridge_at_night: Bridge (lots of chains and more to be added

:chart: Leverage trading (very soon :eyes:)

:see_no_evil: Redacted :eyes:

:man_technologist: New and improved UI / site speed

:newspaper_roll: Degen marketing push

:handshake:Big name partnerships

Q4 will be massive :raised_hands::sparkler::fireworks:
$SPIRIT

Vil bare nevne at jeg selv kjøpte litt fantom i går på rundt 1.95. Når vi ser hvordan det har gått med Solana og Avax feks så tipper jeg Fantom kan få en tilsvarende reise, og komme til tilsvarende mcap. Jeg har ikke prøvd de to andre men Fantom funker - de som bytter fra ethereum eller bsc skjønner at det funker og vil bli solgt på systemet. Jeg trodde selv vi ville få en pullback til 35c eller noe da den lå på rundt 60c, men tok feil, den endte på å retrace til 41c, så jeg ble sittende med svarteper. Så jeg endte med å kjøpe alt for sent selv. Dvs stort sett langt over 1$.

Nå har Fantom gått gjennom ATH i forhold til BTC, og klarer den å etablere støtte over ATH kan det bli ekstra bra for Fantom fremover.

Hvis du aktivt bruker DeFi vil du skjønne at etterspørselen etter Fantom trolig vil øke i tiden som kommer. Noe av det jeg har tapt mest penger på er at jeg har vegret meg for å gå inn i noe som allerede har gått en del (typisk trader mentalitet).

3 Likes

Vegrer meg veldig etter å ha solgt på 1.17 i tap….

1 Like

Men hadde du kjøpt fantom uten den trading erfaringen der?

Da passerte Fantom Cardano i pris / token for første gang :tada: :rocket:
Fortsatt en del å gå på når det gjelder MCap…

Screenshot 2021-10-08 at 20.39.57