Tenker nok sikrer litt selv ved $1 men har nok troa selv på at den skal en del videre opp.
Tvl på fantom-nettverket er nå høyere en marketcapen. Så FTM er enda priset lavt
Noen her som har testa ut å stake på geist.finance? Fortsatt høy APY men pris på token har falt en del siden den ble launchet. Noen som har satt seg inn i geist sin tokenomics?
TVL er høyere enn MC er ofte god tegn.
FTM skal videre og dra med seg sitt økosystem.
Gevinstsikre er alltid litt vanskelig men vi må være iskalde og bare gjøre det.
Spirit på 1$ blir sikkert sett veldig billig når FTM når 8$ f.eks.
Jeg tar nok gevinst ved ca 1$ og lar en god pott stå igjen.
Skal bli spennende å se om NFT prosjekter våkner i FTM økosystemet…
Appropos NFT, sett på $BRUSH?
Har sett på Fantums (FOO) og ZOO.
Ikke Brush. Skal lese meg opp…
Jeg lasta opp igjen i Foo, ser ut til at all FUD var noen andre fra et annet NFT prosjekt som var inne og lagde FUD i diverse prosjekter , weak paper hands når prisen droppet 50% så solgte jeg FOO men kjøpte LDQR og kjøpte tilbake i Foo. Skjer vist nok noe på søndag:
Ok så kommer det noe airdop rewards for de som staker sFoo :
Takk for oppdateringen, du følger godt med.
Jeg har vært inne i FOO helt fra starten og ser på denne som en moonbag. Jeg selger ikke og kun venter mangedobling.
Tror jeg også laster opp litt mer…
I helgen er det også Spirit nyheter som slippes ut. Mye som skjer i FTM verden!
Jeg tipper at vi får 3$ for FTM ganske snart…
Hvorfor egentlig?
Skjønner ikke helt greia - men kjøpte meg en bag med FOO likevel.
Hvor mange Fantums kan mintes?
Det bør vel være en maks grense, eller?
Årsaken er enkel, å være tidlig i et projekt før det tar helt av. Ser vi på SOL, Matic og Avax og deres små caps, har vi noe å glede oss til.
Han Conductor og Sambeckt som styrer inne på Discord er ok og jeg vet at det ikke er rugpul.
Å minte og slik kommer helt i andre rekker for meg, jeg er inne for å ri på bølgen når den kommer og fomo trer inn.
Prisen nå er hyggelig.
Ja så du har ikek spesielt troen på selve Fantums, har ikke mintet noen selv? Ser de selges billigere enn det koster å minte.
Jeg har ca. 10stk mintet og de står bare i lommeboken. Har ikke noen spesiell tro på dem men og det er stort men, vi er alle forskjellige, noen mener de er tøffe og søte, noen mener de er avhengigskapende o.l.
Jeg tror på mange dobling siden MC er ganske lav og Conductor har mye bra på gang som vil skape interesse.
Jeg tenker følgende scenarioer når det kommer til de som selger billigere enn det det ble minta:
- Noen som kanskje vil skape FUD
- Man minta for lenge siden da det kosta mellom 10-20 FTM å minte og prisen på FTM lå mellom 0.15-20$ da har man fortsatt kanskje en 10-15x gevinst på salg av FUM.
Har drivet å gravd litt i FOO og FUM stats på ftmscan, driver med litt research og noe egne tall oversikt som jeg kommer nok til å dele. Jeg hadde skikkelig paperhands på det jeg hadde igjen av Foo som ikke var gjort om til sFOO men så gravde jeg litt og så at det er mye FTM kapital låst i FOO og Fums
Bra poeng! Nå koster det jo 132 FTM å minte, så de begynner å koste litt om man ikke kjøper direkte.
Hvor(dan) gjør du om til sFOO, og hvor kan det stakes?
Er det forresten andre interessante prosjekter på Fantom, synes det går mye i swaps of farming.
Skulle spesielt gjerne hatt en indeks-token for Fantom spesielt.
Foo sine sFoo (Stake Foo) er litt som Spirit sine inSpirit de er ikke tradable man låser tokens for en periode mot at man sitter igjen med en vis andel mere Foo enn det man startet med istedet for staking.
Du kan låse Foo her Stake FOO
Med indeks-token tenker du da på LP-token, isåfall kan du farme her men synes ikke den er så bra lenger. Hadde sykt bra rewards i omtrent en måned 500-800% nå ligger den på sånn ca 197% ser jeg.
Synes Brush fra PaintSwap som har blitt nenvt en del ganger ser ut til å være en god investering.
-
De kjører vist nok samme emissions som SushiSwap (ikke at jeg var så kjent med den ) ved at 50% av staking rewards kan ikke hentes ut før etter 3 måneder.
-
De har en lav supply på omtrent ~168millioner tokens, men hva max supply er finner jeg ikke noe sted.
-
De skal begynne tilbakekjøp og burns av $BRUSH ved at 50% av market fees skal brukes til dette tror tax ligger på 2.5%.
Og så kjøpte jeg en liten bag med YEL token tror jeg har nevnt den tidligere er et crosschain prosjekt virker ganske lovende og billig inngang nå, men tror nok det vil ta noen år før den når en grei pris så er det er et langtids prosjekt. Har et ganske stort og aktiv community
Ta feks. denne FUM
har en ask price på 20FTM den som minta den gjorde det for 10FTM når FTM lå på 0.29$
for altså underkant av 3$ men ber nå om ca 48$ altså 15x+ fortjeneste så litt synd at de drar ned resten men ser at noen sier seg fornøyd med å selge under dagens minting pris
Mye rart i NFT-verden. Tenk å kjøpe 20 pixler i en .jpeg. Så det gjorde jeg.
Ser Portalheads er den store NFT-snakkisen på Fantom, der håpet sikkert er at det skal bli Fantoms BAYC. Så hvorfor ikke.
Kjøpte litt, men solgte igjen for Morph, og nå kjøpte jeg tilbake YEL litt på impuls. Men APY er ikke så heftig som andre steder; vet ikk eom det er så bra å kjøpe noe som kan bli bra om noen år, spesielt ikke om farming/staking er så god. Selv med 100% per år…! Men nå er det kjøpt, og så staker/farmer jeg med FTM tenker jeg.
Har FOO også - så bør jeg swappe til sFOO tenker du…?
Nei jeg tenker på noe slikt som C20 på Ethereum, der topp 20 coins kjøpes algoritmisk så om du holder C20 holder du automatisk topp 20. Kunne tenkt meg noe sånt men på fantom, gjerne med overvekt av Fantom-prosjekter, eller ren topp 20, eller enda bedre med mulighet til å velge tokens selv som balanseres ukentlig feks.