Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Hehe ja - jeg klinte til selv, morsomme figurer i hvert fall :smiley:

Ja jeg gjorde visst det samme. Og slo til med Portalheads også - skulle gjerne hatt noe med litt mer schwong da :sweat_smile:

1. Fantum: Jeg staket om 50% av mine Foo til sFoo tidligere, så tar en gamble på at de kan være verdt noe om noen år.

2. YEL: Ja her kan alt skje syntes inngang på under 1c var billig så tok et lodd, community er bra på Discord med over 8000 members, kjører på med Dao og governance allerede og en roadmap så tenker det ser bra ut. Men det kan floppe også

3. C20: Nei kjenner ikke til noe som C20 i Fantom verden, kommer du over noe slikt så gjerne si ifra :upside_down_face::+1:

1 Like

Denne kjente jeg ikke til men har sett NFT hodene diverse steder kult, jeg satte meg på venteliste på Cyber Neko og Binary Punks:

Liker den Cyber Neko :ok_hand: , begge prosjektene ble lista på Spirit NFT announcements tenker synes var greie NFT å ha :+1:

1 Like

Blir det et nytt run i Fantom økosystemet til uken mon tro? Skulle gjerne sett Spirit på $1 :pray:

3 Likes

Noen forslag til hvordan jeg kan få ftm på fantom fwallet? Har låst alt jeg har der fra før og har lyst til å kjøpe NFT
der de krever at man er på Fantom opera nettverket. Verken Binance, Kucoin eller Metamask bsc kan overføre, som dere sikkert kjenner til fra før.

Kjøpte nettopp ftm på Kucoin for å overføre, men de brukwr erc20…

Jeg blir svært overrasket om ikke Spirit er godt over dollaren før 1. nov skrives inn.
Det er så mye som skjer på Fantom at jeg kan nesten si at det er bankers.

3 Likes

Jeg fikk det til​:partying_face: Måtte bridge Bsc og Fantom Opera nettverket på Spookyswap. Kjøpe og overføre Bnb til Metamask. Overføre Bnb til Fantom Opera nettverket med bridgen. Hadde heldigvis 1 ftm igjen der som ble brukt som fee når jeg swapet Bnb til Fantom. Nå har jeg minta nft​:sweat_smile::partying_face:

2 Likes

Skulle nesten til å si det noe i samme stil, heller bridge DAI / USDC fra BSC nettverket til Fantom Opera nettverket og så kjøpe FTM.

Er kjipt at KuCoin og Crypto.com kjører Fantom på Ethereum nettverket, spent på hva som skjer når Coinbase lister Fantom det skjer vel før eller senere nå :upside_down_face::ok_hand:

2 Likes

Hmm. Ser da ut som går fint hos Binance nå. “Congested” betyr vel bare at det er stor trafikk der. Så skal gå fint det :relaxed:

1 Like

Jeg ble tatt helt på sengen av ICE/SPELL/MiM og tilhørende prisoppgang, men dette kan muligens vise seg å være den største innovasjonen innen DeFi i 2021. Uansett bra for Fantom og Spirit.

Så lett kunne det blitt gjort. :sweat_smile: Lærer på den lange veien… Overførte alt til Fantom fwallet nå hvert fall, føles bedre :pray:

2 Likes

Fikk du greie Cyber Neko? Hva tenker du med disse? Ser nå at de legges ut på PaintSwap. Selv fikk jeg disse to😹

1 Like

Nice den nakne der ser ut til å kanskje være rare, jo færre attributes jo mer rare skal de være ifølge tråd i Podtown Discord.

Selv skaffet jeg meg bare en som jeg tenker å beholde, får se om skaffer meg flere etterhvert fikk en svart BTC Neko:

2 Likes

Godt du sa, for jeg syntes den nakne så veldig marginal. Trodde kanskje designerne begynte å gå tom for ideer :sweat_smile:

Din var kul da, sikkert mange btc fanboys som blir gira på den!

2 Likes

Helst hatt en Fantom cat men ja du er inne på noe der :ok_hand::sweat_smile:

2 Likes

Den var jo fet da - jeg mintet tre ganske kjedelige - i håp om å få noe sånt som din :smiley:

Man gjør mye dumt - men kanskje, om Fantom blir stort en gang i tiden, at disse er verdt en del mer :slight_smile:

1 Like

Hva er prisen for å minte nå?

Ja får håpe på det :ok_hand::+1:

1 Like