Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Kanskje man skulle brukt noen tusenlapper på en jpeg. Verden er jo blitt spik spenna gæærn.

2 Likes

Noen som har kikket på Wraithswap Finance og Syfin? Veldig high risk begge to, men begge har Mcap på mindre enn million. Har på følelsen at Wraithswap kan gjøre samme runden som Grim og Morph.

Jeg har mine tvil egentlig, for TVL er ganske lav etter over en ca mnd drift, sammenlignet med Morph som har 30 mill etter ca en mnd drift…! Men hvem vet.

Dessuten mcap på 273k er vel etter circulating supply, så det blir nok heftig utvanning over tid.

Har i så fall mer tro på Syfin, alle tokens er ute av redet, men ser de ikke viser NFT-er fra andre prosjekter (som jeg kan se) og da faller de litt utenfor tror jeg.

Har ikke hørt om dem før fra deg.

Hva tenker du?

Jeg tenker det er grei RR. De blir lista på CG og CMC innen kort tid. Normalt pleier man å se litt prisbevegelser da. Husker Grim gikk 60%(?) ellerno da.

De har noen bugs på UI’n som trenger å rettes oppi.

I forhold til Morph så er emisjonsstakten 20%, noe jeg mener taler for at utvanningen er relativt liten. Mulig den øker med økt TVL?
Men de har noen fine pools med gode tokens. Man får Syfin ved å ha WRA i walleten. Og ved å ha Syfin i walleten får man BOO.

Så ved å stake WRA får man WRA, SYFIN og BOO.

Jeg har null tro på at denne blir 100 millioner i mcap på kort sikt (under 6mnd). Men 10-20 er vel ganske oppnåelig og gir en fin 2,5-5x om man regner inn fully diluted.

Tok også en bag med YEL etter tips fra @cristobal. Virker som et mer langsiktig prosjekt.

3 Likes

Første gang jeg hører om WRA og SYFIN, kom over SYFIN gjennom et annen Fantom Discord kanal jeg ble kjent med idag hvis det er syfin.art isåfall tror jeg den konkurrerer mot andre som ser bedre ut som ZooDex Pet og PaintSwap Marketplace sin NFT markeder.

Synes so far at PaintSwap er en av de beste NFT market places i Fantom etter min mening og tenker på tokenomics og at den har holdt seg så bra etter bull run at man ikke skal se vekk fra at den når 1$ (Not financial advice bare min mening), men det spørs hvor bra artion blir men sånn sett har PaintSwap et bedre produkt enn så lenge…

Du kan jo sjekke ut FTM NFT Degens sin Discord der har de lista ut alle NFT market places på FTM, den er litt som FTM Alerts Alpha men for NFT økosystemet istedet mens FTM Alerts Alpha er for hele Fantom økosystemet:

i FTM NFT Degens så kan man følge litt med på hva som beveger seg i NFT økosystemet :ok_hand:

Screenshot 2021-10-14 at 23.04.25

2 Likes

Morph har forresten annonsert ny token, $PILLS.

De får et to-token-system, max-cap på 2 mill for Morph fjernes(!), og både Morph og PILLS får “uncapped” supply.

Morph kan burnes for PILLS 1:1 første måneden, og så blir forholdstallet 1,3:1 hver 30. dag. Så I desember er 1,3 Morph like 1 PILLS. osv.

Morph er fortsatt staking/farming-reward-token, men ingenting utover det.

Har regnet litt kjapt basert på at det mintes 1,296,000 Morph per mnd og funnet ut at det blir ca 6 mill PILLS i juni, etter utvanning på ca 290.000 PILLS i mai, hvis alle Morph burnes til PILLS.

Ifølge grafen vil PILLS toppe på 6,666.666… mill tokens.

Eller tenker jeg feil her?

Personlig synes jeg PILLS ser ganske bra ut, mens MORPH på sikt er verdiløst.

Men siden man første tiden kan bytte MORPH med PILLS ser det ut som en bra gamble for meg.

1 Like

Er det forresten noen som har prøvd Magic Internet Money (MIM)? Abracadabra.money.

Er visst bra, men er litt redd for at man kan gå på en smell med leverage.

Så vidt jeg forstår kan man stake en coin, for å få ut MIM, som igjen kan stakes til en høy rente andre steder, det man da får i rewards kan man igjen stake mot MIM, rinse and repeat.

Hadde vært fint om noen som har gjort det kan forklare :slight_smile:

Ikke satt meg så mye inn i det kanskje denne artikkelen hjelper:

1 Like

Her var en veldig bra Twitter tråd om Abracadabra:

Jeg tenkte litt på Alchemix (Ethereum), i Twitter tråden over sammenligner de og hvordan de er forskjellig men de likner litt på hverandre.

Yearn finance har vist nok en proposal for vaults på begge plattformer:

1 Like

Leste på Spirit Discord Server at BitBoy tar for seg Fantom og Dexes som Spirit i sin siste YouTube video:

Hørt mye bra og dårlig om ham, følger ham ikke og ikke giddet å se overnevnt YouTube video men hørt at det ofte blir dump and pump av ham :man_shrugging:

Men tenker at man er riktig sted når finfluencerne i Krypto er der, men og litt følelsen at det er nå man bør ut :sweat_smile::sweat_smile:

2 Likes

Åpenbart et sponset segment fra Fantom det der, så ville ikke vært så bekymret. Narrativet frem mot Holloween kan faktisk bli ganske interessant.

1 Like

Så ikke video hva var narrativet mot Halloween? Er mye Halloween NFT og tematikker ute og går iaf. :sweat_smile:

Jeg synes også at PaintSwap er den som ser best ut, men den har allerede gått 3-400% siste 14dager. Men jeg har tro på en rask 3-4x i WRA. Og i den mellomtiden får jeg automatisk en del Syfin. I og med at WRA hverken er på CG eller CMC enda, vil den trolig få litt oppmerksomhet da det skjer og en del som bruker den til staking og hever TVL’n som gjør at den får et midlertidig byks :joy:

Sant det, kjøre på bare hvis magefølelsen din mener det er riktig. Jeg avventer og følger litt med bare…

Det eneste som taler for Syfin er at den listes i CoinMarkeotCap og Coinbase. Fant litt dokumentasjon for Syfin her.

Mulig Syf kan være en grei investering ja, ser ut til å ha bunnet ut og hvis den kan sikkert gå 3-4x, dersom den når gammel topp så er det 6x.

Fra det jeg ser så har WRA prisen nesten halvert seg siden start ifølge hva det gikk for i starten, vis man ser på noen av de første transaksjonene på FTM da lå den rundxt 1.66$ / WRA

Versus nå der den ligger rundt 0.85 - 0.9$ / WRA token

Men ser ut til at det er lite likviditet for kjøp av WRA enn så lenge veldig mange failed transaksjoner for kjøp av WRA på ftmscan, om man blar seg gjennom dem det er de som er markert med method transfer.

Mange slike som ikke har gått gjennom…
Siste transaksjoner for kjøp av WRA som gikk gjennom ser ut til å ha vært for over en måned siden.

Hadde nok kanskje fulgt med i Syfin sin Discord her for å se hva som skjer med WRA iden det er de som står bak Wraith også, akkurat nå så tenker jeg ikke at det kanskje er så lurte å prøve seg på å kjøpe WRA er min personlige mening…

Bare spekulasjoner, men hvem vet kanskje noen positivt skjer i Spirit snart :crossed_fingers:

2 Likes

Jeg står på “mitt”. 1$ dollar før 1.nov. :slight_smile:

3 Likes

Antar du vet det kommer leverage der?

Leveraged farming ja:

2 Likes