Det virker rett og slett at han Danielle er en person godt verdsatt i hele FTM og DeFi sammenheng.
Det stemmer ikke, for jeg kjøpte litt WRA i går bare i tilfelle. Poolet med SYF. Men ja det var en del slippage.
Er ellers ganske enig i resonnementet…!
Må si jeg synes spooky funker bedre enn spirit, må nest alltid vente litt for lenge på spirit. Men virker bedre på andre måter med nyvinning osv.
Ja my bad, ser i etterkant at det var både SwapExact
og Transfer
metodene som tilsvarer kjøp, men igjen mange feilede transaksjoner til så lite volum på antall transaksjoner. Men ja slippage og enable multihop, men det var ofte at wraithswap ikke klart å bli enig om det var nok likviditet for kjøp jeg lot være å kjøpte Wraith vurderer å ta en liten pose med Syfin.
Ja Spooky er nok mer snappy, men enig at Spirit virker bedre på andre måter. Synes nesten at siste UI overhaul hos Spooky ikke var noe sammenlignet med hvordan det før men virker nok bedre på Mobil ja.
Det ble feil - skulle egentlig vært riktig men det de mener er at det øker slik:
Første fem dager 1:1.
Neste 30 dager: 1,3 MORPH per PILLS.
Så 1,6:1,
1,9:1,
2,2:1 osv.
Ikke så bra som jeg først trodde, men har på følelsen at det kan bli bra likevel, så jeg har kjøpt en del MORPH for å minte PILLS 1:1.
Dette blir stort. Hold fast. #spirit
Damn $JUST er nå nesten 10c og listet på CoinGecko angrer litt på at jeg fikk paper hands og solgte meg ut for tidlig, men men gevinst er gevinst. For dere som fortsatt er der g’luck
Men synes fortsatt nyheter uteblir her og lite innhold i app’en. Spent på utvikling eller om prishoppet var mest pga. listing følger med kanskje hopper inn igjen hvis prisen daler men godt mulig toget er gått nå…
Jeg sjekket et par dager siden for så den var “trending” på kektools - så ut som det var et par ekstremt store ordre som pushet prisen opp, og at den bare ble der istedenfor å lage en stor wick - kanskje på grunn av det du skriver
Apropos spill: noen her som har vært innom $Death?
Token er på fantom, tidlig foreløpig, man kan få Key for å teste spillet på discord, men kun PC.
Lav mcap (1000bill tokens, a 0,00000052$ = 520.000$.
Donasjons-basert utvikling, så ganske usikkert hvordan det ender, kan også bli et to-token-system, spesielt for å slippe unna Steam-regler.
Hadde vært gøy om noen som gamer tester det, jeg synes det ser ganske rått ut fra bildene! Men spiller bare playstation en sjelden gang, og har ikke PC.
Så spennende ut sitter på Mac bare
Men lagt til i spill å sjekke ut listen min
Fantum Hard cap
Da er det kun 34 FUM å minte igjen blitt satt en cap på 11000 FUM nå, så bare å holde på FUM’ene sine dersom man har mintet på Fantums og vente på at floor på gjennomsnitt pris går opp
FTM NFT Degens
Og så er det en AMA i FTM NFT Degens snart hvor de vil ta for seg Fantum som er vist nok OG NFT på Fantom så vil regne med pris / token vil stige snart
Spooky har jo hatt denne bridgen lenge, nå gir Andre Cronje tommel opp for Spirit for å satt i gang det samme.
Jeg sitter med inntrykk at teamet vil overveie i fordel til Spirit kontra Spooky.
Hva tenker dere?
Selv om TVL er høyere på Spooky.
Personlig så ville jeg nok ikke lagt så mye i det, både Spooky og Spirit har blitt fronta på Fantom sine hjemmesider og Twitter flere ganger.
Når det kommer til ROI så tenker jeg at det er fortsatt mer å hente på Spirit enn Spooky men det er mange nye prosjekter der ute i Fantom som fortsatt listes ut for trading på Spooky framfor Spirit først. Time will tell om det blir en vinner eller om de lever side om side sånn fra statistikk så har Spooky fortsatt en større community på Discord men merker at det er mer diskusjon og samarbeid på NFT fronten hos Spirit enn Spooky…
Her er litt stats for antall transaksjoner hos Spirit og Spooky hentet fra FTMScan:
SPIRIT
SPOOKY
Så ser man at Spooky har fortsatt flere transaksjoner, dersom trenden snur så vil vel Spirit lede an.
Takk for utfyllende svar som vanlig.
Ikke fantom-relatert, men har noen av dere sett noe på Helium (HNT)? Synes den virker veldig interessant.
Bare såvidt hørt om det er vel innenfor Internett og things verden
Ikke satt meg så mye inn i det, ser du en mulighet i HNT? Man kan vel tjene litt på å kjøre opp en node litt i samme stil som Mysterium (Myst) der man kan provide VPN node.
Har begynt å lese meg opp selv, samt ligger på kjøpern i HNT ja
Hvis Buffet kjøper, må det være bra greier Noe bra lesestoff/youtube-klipp?