Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Har buffet blitt bjellesauen? :sheep: :grinning:

[quote=“Buffet, post:603, topic:28767, full:true”] Helium (HNT)? Synes den virker veldig interessant.
[/quote]

En kompis som tipset meg om det i våres, men da for å kjøpe og sette opp antenner. Jeg liker konseptet og de satser i hvert fall stort, har distribusjon osv, men det var veldig lang ventetid for antenner så jeg droppet det. Av samme grunn tenkte jeg at det ville bli en del utvanning; men man kan tjene godt, spesielt ved å ha et par antenner i nærheten av hverandre (må være innen 1 km tror jeg for å få boostet rewards).

Death skjøt jo litt fart idag +250%. Har det kommet noen nyheter? Antall holders har økt med cirka 20% idag.

1 Like

Reprising og litt god gammeldags twitter-hype slik jeg ser det

1 Like

Jeg følger med på $DEATH bare foreløpig, mulig jeg bommer men med spill bransjen er det vel mange oppturer og nedturer før et endelig produkt faller på plass hvis det ikke flopper, så det er vel naturlig at det kommer en dip eller to underveis vil jeg tro.

Spørsmålet er vel og hvor langt unna de er et endelig produkt. Men ser ut som et kult spill synd det er Windows only, skulle gjerne ha testa det ut.

1 Like

Damn ser nå at den har vel gått 500% på en uke he he

Håper du lasta opp @VargVemund :sweat_smile::rocket:

1 Like

Hev meg på i morrest med litt farming gevinst da jeg så twitter starta hausinga.

2 Likes

Så de la ut litt gameplay på discorden før idag. Spillet hadde overraskende ålreit grafikk. Veldig usikker på hvordan man som holder kan tjene på det men. De skulle lagd en fortnite / COD mock-up med battle royale og premiepenger. Og noe type grinding for å få til noe ålreit play 2 earn.

Er vel ikke rare MCAP på Death enda, men jeg avventer til jeg får se litt mer innhold.

2 Likes

Nå starta twitter influenserne å ta gevinst, så da gjør jeg det og. Pen dagstrade, stacking those FTMs.

1 Like

Det blir faktisk ikke det. HNT utvinnes gjennom mining via disse ruterne og antennene (hotspots) som du snakker om ja. Det har ikke vært noe ico eller preminting. Det er også halvering vært 2.år.

Men fees blir betalt i Data Credit. For å få tilgang på disse så brennes HNT og veksles så til Data Credit.

De er allerede rundt store deler av verden. Så de har vel lav konkuranse på 5g. Samt egen blokkjede.
Så virker spennende.

3 Likes

Solgte ca halvparten i dag, har ca 5 mrd, dessverre solgte jeg mesteparten en god stund før toppen!

1 Like

Angående Yel.Finance; de la ut denne idag angående EQ. Lanseres en beta ila oktober. Syns det ser spennende ut;

3 Likes

Enig! Det blir nok bare å kjøre på med Frankenstein for min del, så fort det lar seg gjøre :joy:

Evt dele opp litt som vel er mer aktuelt kjenner jeg.

1 Like

Vet ikke hvor mange som har fått med seg at det anbefales å bytte RPC url til rpc.ftm.tools for Fantom Nettverket.

Leste om det i PaintSwap idag:

Ser og at det er det som anbefales i Fantom fra Jane:

Screenshot 2021-10-20 at 20.36.57

3 Likes

Fantums News

1. Endelig listing på CoinGecko

1. Rykter om at Coinbase sin NFT plattform vil støtte andre chains enn bare ETH for trading av NFT’s og det spekuleres om den kan kunne støtte Fantom :crossed_fingers::money_mouth_face::rocket:

4 Likes

Dersom 10 gangern er sjeldent på 5 år. Så må man se seg fornøyd her med 250 gangern på halvannet år :see_no_evil::rocket:

2 Likes

Takk for tips👍
Mintet 2 fantums også. Har tapt 3 av 3 dueller😅

Har du noen fantums?

Minta 6 Fantums i starten, har ikke rørt dem lar dem ligge der inntil videre :v:

2 Likes

Det er nesten så man ikke tror sine egne øyner :joy::joy::rocket::rocket::rocket::tada::champagne::heart: FTM :heart:

6 Likes

Takk for tipset Buffet, aka bjellesauen, neida joda neida :blush: :sheep:

2 Likes