Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Bare å gratulere! Når tar du (mye) gevinst? Har du/dere tro på at det kan bli en top 10 coin? :rocket:

Jeg tenker i hvert fall fortjent plass på toop 20 - har forsøkt et par andre chains og synes fantom er den kjappeste.

2 Likes

Takker! Jeg har vel skrevet opp til flere ganger her inne at Fantom burde vært topp 10, også når vi var nede på 120 plass.

Nei når gevinsten er såppass som den er, så må man nesten sikre litt. Men tenker å selge litt og litt fremover :relaxed: og langt ifra alt for å si det slik :wink:

6 Likes

Det virker vertfall som at de har mye på gang om dagen. Har en liten posisjon her jeg også, ser den skulle vært større. Kudos til dere som har gått hardere inn.

Hvilke near term tickere har en som kan dra den videre mot top 20/10?

Når man sammenligner Dogecoin, shiba, xrp osv med Fantom så kan man nesten ikke annet enn å klø seg i hodet over hvorfor den er så langt nede. Jeg vil tro at fremover så avhenger nok mye av hvordan hele kryptomarkedet beveger seg. Dersom Bitcoin faller under 60k med økende volum de neste dagene så vil vi nok merke det her også.

1 Like

Tipper at pris oppgangen de siste dagene er nok litt drevet av Fantom Developer Conference som pågår denne uken i Abu Dhabi

https://www.fantomdc.com/

Vil anta vi skal ned litt igjen i helgen om ikke Coinbase listing skjer tilfeldigvis denne uken og :sweat_smile::crossed_fingers:

2 Likes

Dit kunne nok en del dratt skattefritt… Fantom-studier :slight_smile:

Si ifra neste gang en kryptovaluta skal vise seg frem der nede :+1: Ikke for å dra dit, men for å komme før bølgen om de er så trigger happy der nede…

Ellers så har det vært en ganske kontinuerlig vekst i FTM etter at den var nede i 0.15 (forsåvidt relativt parallelt med Bitcoin), så det er ikke sikkert at det var behov noen trigger for videre vekst.

1 Like

Der ble 3 passert! Det lå en salgsordre på flere millioner FTM på 3.0000. Den ble spist bit for bit iløpet av et par sek!

3 Likes

Setter jo ny ath hele tiden :rocket:

5 Likes

Salget mitt på 1,3 er surt nå…

1 Like

Det er nok mange som har det slik. Jeg snakket om Fantom til noen kamerater når den kostet noen få cent, så kjøpte de etter den hadde steget en stund på 90 cent for så å selge på 25 cent igjen.

Har super tro på ftm🥳 elsker teknologien dems.

Tusen takk til Buffet og Cristobal for alt med denne å gjøre :champagne::blush:

4 Likes

Spent på om den holder seg eller om vi får en liten pullback, ikke normalt at noe stiger så raskt :smiley:

1 Like

Er spent selv :sweat_smile::see_no_evil: lokomotivet har jo nærmest gått uavbrutt siden 15 cent i sommer.

1 Like

1 stk nydelig parabolic kurve :star_struck:

Ser ganske ok ut på monthly :joy::champagne:

1 Like

Føler meg delvis som en krypto-fersking. Kursene oppfører seg litt annerledes enn i f.eks aksjer, så det er litt vanskelig å vite hva som er normalt eller ikke :see_no_evil:

Vurderer å ta gevist på noe av de FTM jeg har liggende på MetaMask, hva er smarteste måten å gjøre det på?
Enkleste er jo bare å trade til Eth eller noe sånt, men det er kansje ikke den mest lønnsomme metoden. De ligger på Ethereum mainnet greiene nå, om det spiller noen rolle…

Noen grunn til at du ikke bridget til Opera?

Ville nok hatt alt på Opera Mainnet og staket det man har tenkt å holde langsiktig rundt 10% APY dersom du staker til 10 sept neste år. Og du kan alltids ta ut staking rewards med engang.

Vet ikke hva det enkleste er men siden Firi ikke støtter FTM kanskje:

1. Overføre til Binance
  2. Trade FTM til DAI stable coin, BTC eller Ethereum
  3. Overføre til Firi
  4. Ta ut til Norsk konto

Om du ikke har Firi fra så kan du gjerne bruke min vervekode cccc6283 :wink:

1 Like

Takker for hjelpen.
Fins det en enkel oppskrift for hvordan man bridger og staker osv? Er det beskrevet tidligere i tråden muligens?

Jeg har Firi allerede, Binance har jeg ikke, men har en konto på Kraken. Er det bedre å gå via en kryptobørs, istedetfor å bare trade inne i metamask og sende til Firi?