Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Du får hele investering tilbake som du kan ta ut etter at lock er ferdig man får, så får du rewards i Spirit over tid i hele perioden der man har disse låst dersom:

1. Låser du et år så er du garantert minst 25% APR
  2. Låser du to år så er du garantert minst 50% APR
  3. Låser du to år så er du garantert minst 75% APR
  4. Låser du to år så er du garantert minst 100% APR

Gjennomsnitt låse tid er vist nok to år.
Man veksler Spirit for xSpirit antall xSpirit man holder avtar ettersom man får utbetalt rewards.

Ved å låse Spirit er man med å drive demand på Spirit og derav høyere pris på tokenet også, som godeste @anon67470730 har nevnt et par ganger der blant annet LiquidDriver og Beets er med å ha pools mot xSpirit og er med å drive på prisen på Spirit.

Så får man vært med på DAO avstemninger som kun gjelder for xSpirit holder.

Kunne sikkert ha tjent mer på Spirit uten å ha dem låst dunno en langsiktig gamble som kan slå ut begge veier :man_shrugging:

3 Likes

Utifra siste posten til Dmitri så leser jeg det som et dødt løp for JUST:

Only tokenet er ute, supply er samme som JUST x 1000 altså 69Bn istedetfor 69m.
Usikker om Dmitri var ironisk eller om han mente at ONLY vil være en sukksess:

I have nothing against Harry it’s just business,

but react based on energy given to me $ONLY will be a success

1 Like

Takk for svar :blush:

Dere er tøffe, hvem vet hva kursen er om 4 år? Kan jo bli tidenes bet, både den ene og andre veien :rocket: :parachute:

Er det noen som har kjennskap til Paintswap? Har visst solgt en Cyber Neko der som jeg har helt glemt. Har ikke mottat Ftm men katta har rømt sin vei :sweat_smile:

1 Like

Kan sjekke opp senere, men aldri hatt trøbbel med PaintSwap tidligere.
Hva er Cyber Neko ID på den du solgte?

1 Like

Takk Cristobal. Id er 1697.

Fra det jeg ser så skal du ha mottatt 150FTM men sluttverdien ble vel 138FTM etter transaksjonskostnader og royalty fees.

Her er detaljer på transaksjonen:

Du kan selv sjekke opp her.

2 Likes

Takk som sjekket✌️

Pengene flyr for å si det sånn​:joy:. De har vel forhåpentligvis gått til noe annet i nettverket som genererer. Hobby investorer altså :upside_down_face:

1 Like

Np. :slight_smile:

1 Like

Det som er litt artig er at den som kjøpte Neko av deg har 3638 Nekos, mistenker at det er Neko DAO eller noen som hoarder Nekos for å holde prisen kunstig oppe :rocket:

Utrolig mye penger de skal bruke på det. De må ha god tro på prosjektet da!? :upside_down_face::pray: Har ikke fulgt godt med på Nft prosjekter på Ftm nettverket, men skjønner det florerer av de så er vel en del som kommer til å floppe. Har personlig Fantums og CN, førstnevnte virker litt svakt iforhold til CN. Nettsiden dems er fortsatt lite informativ og brukervennlig. Følger de heller ikke på Discord… så vet ikke hvordan deres community er. CN sin nettside er hvertfall stadig i endring og de implementerer mye spennende i tråd med andre ting i ftm verden. Discorden virker også OK.

Jeg beholder det som en gamble.

Ifølge Harry (med mindre det er en fake bruker, men meldingene hans ble forwarded to Fantomine av admin der så tipper det er riktig person) supporter han fortsatt JUST, og ONLY og JUST er ikke konkurrenter. Så får vi se.

Han sier han kommer tilbake om et par dager etter å diskutere med teamet.

Jeg tror det er en god mulighet til å raske til seg noen billige tokens, kan selvsagt gå dårlig, men mitt inntrykk er at Harry er en stolt kar, som sikkert krevde litt for mye team-spirit - for noe av problemet var at Dimitri ikke dukket opp på F1 pga personlige ting - som når han sier han fortsatt støtter JUST så kommer han til å backe det opp. Men vanskelig å si sikkert selvsagt.

“we are still supporting JUST”

“haven’t sold a single JUST”

“not competing with JUST”

“will get back to you all”

Om han ikke skal miste alt omdømme kommer dette til å bli fikset på et eller annet vis. Han fucker opp fullstendig om han ikke gjør det. Siden det ble forwarded av admin i Fantomine stoler jeg på det, men kan jo være en fake profil også selvsagt.

1 Like

Kjenner ikke til Fantomine, men Dimitri har svar litt i ny og ne på Discord og tegner et helt annet bildet. Harry Yeh er en businessman, mulig Dimitri har misforstått who knows vi får se hvordan det utarter seg de neste dagene. Men siste beskjeden fra Kris_CH på Discord gir nok en pekepin på stå med Dimtri har samme inntrykk:

Prosjektet kan fortsette uten Dimitri såklart, men vil nok tro det isåfall blir en pump and dump før prosjektet klarer å hente seg inn.

Er kun Telegram som er aktiv men det er så mye støy der :sound: , men Dimitri aka Zhaloa er nok mer aktiv på Discord enn Telegram er mitt intrykk. Hvis den går ned til 0.001 iløpet av uken, så skal jeg vurdere en liten pump and dump post :joy:

1 Like

@VargVemund får vel vite hva ståa er med JUST ved midnatt:

Så er spørsmålet om prosjektet fortsetter eller ei med Dmitri, han snakket og om at de kanskje så på en annen token som betalingsløsning og airdop til eksisterende holders igår:

Supert - personlig tror jeg Harry Yeh’s skriftlige uttalelser om at de fortsatt støtter JUST og at ONLY ikke er en konkurrent er noe å lytte til, han er en høyt ansett person i Fantom-systemet og kommer til å miste mye anseelse om han ikke støtter opp med handling.

Har selv tatt en liten posisjon, så får vi se hvordan det går :slight_smile:

Prøvde tjenesten fra metamask på iphone i går og var ikke imponert, fikk det ikke til å funke faktisk. Men tipper det har med metamask å gjøre… :slight_smile:

Er det ekte profil?

Har ikke sett han har nevnt just på twitter eller andre plasser.

Nå følger jeg ikke han tett da, så mulig jeg har oversett noe.

Hmm jeg kjenner ham jo ikke men det ble videresend av admin på en relativt aktiv Fantom-gruppe. Er ganske sikker på at det er riktig profil, vedkommende er også i den nystartede ONLY-gruppen på Telegram. @harryyeh er profilnavnet - han er også admin i nystartet gruppe ONLY:

Rose, [20/01/2022 20:07]
Hey there Terry! Welcome to ONLY!

For Your Eyes ONLY.
Elevate your community’s experience and fulfill their ultimate passions & desires. Built on Fantom. $ONLY $FTM

Website: https://only.io/
Twitter: https://twitter.com/onlyonftm
Instagram: https://www.instagram.com/onlyonftm/
Telegram: Contact @ONLYonFTM

Offisiell statement:

Jeg leser litt inn i “… revive this, but somebody else might”

Velger å beholde det jeg har.

Ser prisen tanket enda mer nå, det er klart og tydelig at only.io er samme konsept:
bilde

Tviler sterk Dmitri kommer til å selge til Harry :man_shrugging:, og ev. nye eiere har vel ingen forpliktelse ovenfor eksisterende holders. Dersom det ikke blir fremforhandlet som en del avtalen.

Det spørs heller da om man får utbetalt en verdi dersom man holder JUST tokens men tviler på at det blir verdt det er mitt inntrykk tror prisen skal enda lenger ned…

Lykke til, håper det ordner seg til slutt :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Like

Ser ut som Dmitri har et nytt prosjekt på gang allerede etterhvert som de skal bruke pengene fra tokens han solgte:

Og prosjektet skal vist nok være i Fantom native token:

Tipper at salget av koden kommer til å gå til token holders.

1 Like