Det var på coingecko. Men den viser riktig nå
Tror de bruker snittpris, men kan også hende noen gjorde et stort salg på en obskur børs som wicket prisen heftig ned…?
Usikker, men tror det var en av dexene. Men et kryss med lite volum i.
Synes uansett det ser bra ut for Ftm og Fantom sitt økosystem
Har faktisk fyllt opp med en god del spirit idag og igår, og satt de til farming med Unidx. Syns begge virker billig, og blir kult om Spirit får til det de har tenkt
Har du sett noe på Graviton (gton)?
Ikke satt meg noe særlig i GTON nei, bare hørt om den i andre sammenhenger.
Noe du anbefaler?
Par andre jeg synes er interessante om dagen er:
Disse blir litt en digresjon fra Fantom.
Har ikke lest nok til at jeg vil anbefale. Men den ser interessant ut
Sikker på de har den der?
Eller har du blitt så vandt til å skrive “unidex” i Fantom-tråden at det går litt på autopilot?
På unidex trader du alle de exchangene der GTON er tilgjengelig… så ja jeg er sikker
Edit: grei spread på 17%
Har du forresten sett noe på just token som ble lansert på Fantom chain. En helt annen bransje tokenet retter seg mot der , men man skal ikke skimse av det potensialet som ligger i det markedet der.
Kan trades på ZooDex
Har ikke sett noe på den.
Men vi er enige for å si det slik
Skal ha noen tokens på Fantom-nettverket. Men desidert største delen av porteføljen blir FTM. Så bare når bsc kom. Så ble det plutselig bred portefølje på meg. Men jeg tror jeg hadde sittet igjen med mer om jeg bare hadde hatt alt stående i BNB
He he ditto hadde 100BNB på et tidspunkt som jeg tenkte å beholde så gikk det opp og cashet ut i andre tokens. Tok lang tid før jeg forstod meg på hva Binance holdt på med, burn mekanismer, årlig omsetning per dag, uke og måned osv. Samt BSC som var underveis og dets ringvirkninger.
Ingen er spåmann men har lært en god del mer den siste tiden og forhåpentligvis klarer jeg å se muligheter bedre enn før
Rally i Cardano pga smartkontrakter nærmer seg. Både Cardano og Ethereum har som mål å komme dit som Fantom allerede er.
Cardano ønsker smartkontrakter og sikkert dexer osv. Ethereum vil over på Pos med lavere fees høyere hastighet osv…
Fantom er der bare de andre vil aldri komme i nærheten av de på hastighet og fees.
Når smart cities osv blir hot så er nok Fantom en hard konkurent der også.
Jeg har kjøpt litt Fantom også, men lurer på hvor enkelt det er å konvertere prosjekter fra Ethereum til Fantom. Dette skal være relativt gret til Cardano har jeg forstått…
Det skal gå sømløst.
Her fra siden deres:
" We designed Opera to overcome the limitations of older generations of blockchains, keeping the compatibility with Ethereum for seamless dApp porting."
Hvorfor gidder de å konvertere til Cardano da? Fantom og Hedera Hashgraph virker mye ryddigere i formen. Cardano virker til sammenlikning unødvendig kompleks for å løse noe som er tregere. De kan jo ikke kopiere gossipalgoritmen pga patent så det gjør at de ikke får til det samme…