Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Takk for tilbakemelding, de tingene må vi få gjort noe med.

@HO5 last siden på nytt nå, se om det hjelper

1 Like

Kommer heller ikke inn på chat fra mobil. Har vært sånn en stund.

1 Like

Når jeg starter appen på IOS 15.0.1 og det er gått en liten periode fra sist så henger appen på en hvit blank side. Tvangslukke appen og den funker fint.

1 Like

@pdx dagens aksjonærlister er ute på tur virker det som :sweat_smile:

Ser ut som det er noe rart ja, jeg undersøker :slightly_smiling_face:

1 Like

Ang. aksjonærlistene, så er det en feil i prosenten for de som kjøper seg inn fra 0 aksjer. Dersom en person går fra 0 til et antall aksjer, står økningen som 100%. Dette er feil, og gjør at man hele tiden må inn i listen for å se om det er et første innkjøp, eller en dobling. Eks. nr. 40 i Softox, på dagens liste. Kommer inn med 26 520 aksjer, og så vises det 100% økning. Totalt antall er lik innkjøpt, så da er prosenten feil.
Har prøvd å vente noen ut på dette, men nå… klarte… jeg… ikke… mer… :wink:

1 Like

Ser den. Hva vil du det skal stå i stedet? Inn? :slightly_smiling_face:

“Ny” eller “Inn” eller uendeligtegnet duger alle for meg! :slight_smile:

5 Likes

Hei @pdx eller andre.

Er det mulig å “embedde” en vimeo player i chatten?

Som denne:
https://vimeo.com/523233178

Embedded kode:

Hva skjer hvis du limer inn URLen? Html er ikke lov tror jeg.

Da blir den stående slik:

image

Youtube blir embedded automatisk, så skulle jo tru at det gikk an med Vimeo også?

Som her:

Vimeo var blokkert for dette fordi vi ofte så at videoene startet i fullskjerm når man åpnet en tråd med en sånn vieeo i i appen. Jeg har fjernet sperren igjen nå, så får vi se hva som skjer :slightly_smiling_face:

Nær en løsning på dette?:blush: Sliter med det samme, at appen blir mørk (darkmode) etter å ha vært ute av den et par minutter.

1 Like

Har ingen god løsning på denne dessverre, det skjer innimellom hos meg også. Må kille og starte appen på nytt. Jeg tror det er et eller annet som skjer med meldingene mellom server og app som skjærer seg så den havner i den tilstanden :confused:

1 Like

Hei PDX
Jeg er en hyppig leser, men skrever veldig lite - har ikke mye interessant å bidra med.

TI er utrolig spennende med veldig dyktig skribenter; lærer masse nytt. Noen tråder kan ha en tendens til «snikhegnarisering» men kjønner det er vanskelig å sette grenser.

Ett (dumt) spørsmål / Feedback:
Hver gang jeg holdt på å skrive ut noe, fant jeg ikke ut hvordan jeg kan skrive en ny melding i en tråd uten at jeg må svare til noen.
Hvilken «knapp» må jeg trykke på?

1 Like

denne,…?’

1 Like

Hei og takk for hyggelige ord :slightly_smiling_face:

Det er ikke et dumt spørsmål i det hele tatt. Hvis man vil svare på tråden generelt er det en Svar knapp nederst under alle innleggene, mens hvis man vil svare på et enkelt innlegg bruker man knappen ved innlegget.

Edit: akkurat som pleximus viser :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 Like

:crazy_face: ja …… takk …. Da må jeg få lov å gi meg selv et klovnefjes :partying_face::hugs::nerd_face::shushing_face:

Det virker som jeg alltid åpner appen når jeg er på et annet fysisk sted og/eller nettverk de gangene det skjer. …?

1 Like

Appen henger på iPhone etter inaktivitet. Når app gjenåpnes så er skjermen hvit og krever omstart. Ikke et stort problem, men irriterende nok til å legge inn en kommentar.