Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Etter mye knot skal det nå være mulig å legge til aksjer i favorittliste og portefølje igjen :slightly_smiling_face::sweat_smile:

1 Like

På aksjonærlistene vi får pr epost, er det mulig å få inn feks netto kjøp / netto salg i kroner?
Feks. ta utgangspunkt i VWAP så vi kan følge med om fondene får høyere eller lavere aksjeandel?

1 Like

Chatmodulen død?

Ser sånn ut… er på saken

Tilbake nå :slight_smile:

1 Like

Under diskusjon skulle jeg gjerne hatt muligheten til å skjule temaer/diskusjoner jeg ikke er interessert i.

Grunnen til at jeg ønsker å kunne det er fordi jeg alltid ser etter nye muligheter for å komme inn tidlig i en investeringsmulighet.

Da kunne jeg sjekket ut en diskusjon, og hvis den ikke var noe for meg, skjule den. Dermed er det lettere å få øye på de nye diskusjonene som raskt “forsvinner” pga. høyere aktivitet i mer etablerte diskusjoner.

2 Likes

Helt i bunn av tråden.

image

Velg ignorere.

3 Likes

Takk! Det ser ut til å ha ønsket funksjon

1 Like

@pdx , det hadde vært kult med en mulighet til å midlertidig ignorerere ignore-settingsene mine :smiley:

Gi de en finger, så vil de ha armen.

1 Like

Du kan kanskje søke opp trådene? #harikkeprøvddet

Ja jeg tror de kan søkes opp, men det hadde av og til vært interessant med et ufiltrert view for å se om man går glipp av noe :slight_smile:

Du kan søke opp. Men hadde vært nice feature

Pinger om dobbelnotifikasjon fra Tekbot på android @pdx :)Tar gjerne ett minutt eller to før meldingen(e) sendes på nytt.

1 Like

Takk, tror jeg vet årsaken :slight_smile:

Tidlig høstferie nå? NANOV🤓

1 Like

@pdx listene forsinket idag?

Ser ikke sånn ut, har du refreshet/startet appen på nytt? Hender datovelgeren henger seg opp litt.

hender ofte jeg må ta en ctrl-f5 refresh om browseren eller appen har stått åpen over natta

1 Like

De sidene er tunge å generere, så de caches ganske aggressivt på serveren. Det kan også gjøre at nettleseren ikke oppdager det er en oppdatert side ved vanlig refresh, tror jeg.

du kan muligens sette en page expired etter update?

1 Like