Du kan søke opp. Men hadde vært nice feature
Pinger om dobbelnotifikasjon fra Tekbot på android @pdx :)Tar gjerne ett minutt eller to før meldingen(e) sendes på nytt.
Takk, tror jeg vet årsaken
Tidlig høstferie nå? NANOV🤓
Ser ikke sånn ut, har du refreshet/startet appen på nytt? Hender datovelgeren henger seg opp litt.
hender ofte jeg må ta en ctrl-f5 refresh om browseren eller appen har stått åpen over natta
De sidene er tunge å generere, så de caches ganske aggressivt på serveren. Det kan også gjøre at nettleseren ikke oppdager det er en oppdatert side ved vanlig refresh, tror jeg.
du kan muligens sette en page expired etter update?
Den gjør det allerede tror jeg, så det tar litt tid å generere siden for førstemann som laster hver liste, men så går det kjapt for resten som kommer etterpå. Men, av en eller annen grunn må man av og til refreshe en ekstra gang før det funker.
Har en mistanke om at aksjonærlistene blir sendt ut før all info er kommet inn? Slik at noen transaksjoner ikke viser i e-posten man mottar?
Har du et eksempel så kan jeg sjekke
Virker ikke som man får varsel for alle selskapene man følger, i handelsvarselen som kommer om morgenen? Noen måte å kvalitetssjekke?
Gravde i dette med utvikleren min tidligere i dag og tror vi har funnet problemet og en løsning Skal være i orden fra i morgen tidlig.
Hei, Tips: Blir kluss i toppen når man har ett vindu åpent i ultra-wide oppløsning:
Hei, får denne feilmeldingen når jeg prøve å åpne chatten på alle plattformer:
Prøv en refresh av siden nå Du har byttet navn på brukeren din, tror det er årsaken
@pdx jeg har problemer med å komme inn på chat. Kan det ha sammenheng med endring av nicket mitt her?
Hva er sjansen for at du flytter chatten litt mer til høyre? Dvs har litt mindre margin på høyre side? Så man i 1920 bredde faktisk ikke blokkerer noe av resten av siden. Også kunne chat-vinduet vært litt høyere, evt justerbart.