Etter mye knot skal det nå være mulig å legge til aksjer i favorittliste og portefølje igjen
På aksjonærlistene vi får pr epost, er det mulig å få inn feks netto kjøp / netto salg i kroner?
Feks. ta utgangspunkt i VWAP så vi kan følge med om fondene får høyere eller lavere aksjeandel?
Chatmodulen død?
Ser sånn ut… er på saken
Tilbake nå
Under diskusjon skulle jeg gjerne hatt muligheten til å skjule temaer/diskusjoner jeg ikke er interessert i.
Grunnen til at jeg ønsker å kunne det er fordi jeg alltid ser etter nye muligheter for å komme inn tidlig i en investeringsmulighet.
Da kunne jeg sjekket ut en diskusjon, og hvis den ikke var noe for meg, skjule den. Dermed er det lettere å få øye på de nye diskusjonene som raskt “forsvinner” pga. høyere aktivitet i mer etablerte diskusjoner.
Helt i bunn av tråden.
Velg ignorere.
Takk! Det ser ut til å ha ønsket funksjon
@pdx , det hadde vært kult med en mulighet til å midlertidig ignorerere ignore-settingsene mine
Gi de en finger, så vil de ha armen.
Du kan kanskje søke opp trådene? #harikkeprøvddet
Ja jeg tror de kan søkes opp, men det hadde av og til vært interessant med et ufiltrert view for å se om man går glipp av noe
Du kan søke opp. Men hadde vært nice feature
Pinger om dobbelnotifikasjon fra Tekbot på android @pdx :)Tar gjerne ett minutt eller to før meldingen(e) sendes på nytt.
Takk, tror jeg vet årsaken
Tidlig høstferie nå? NANOV🤓
Ser ikke sånn ut, har du refreshet/startet appen på nytt? Hender datovelgeren henger seg opp litt.
hender ofte jeg må ta en ctrl-f5 refresh om browseren eller appen har stått åpen over natta
De sidene er tunge å generere, så de caches ganske aggressivt på serveren. Det kan også gjøre at nettleseren ikke oppdager det er en oppdatert side ved vanlig refresh, tror jeg.
du kan muligens sette en page expired etter update?