Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Gammel og ny ticker

? Tror min melding her er blitt glemt

Beklager. Den finnes ikke fordi det ikke finnes en tråd med 2020_ol som tag. Det er tagsiden som viser alle trådene med den gitte taggen som har kursoversikt. Den tråden kan du eller vi lage, prøv gjerne selv :slightly_smiling_face:

1 Like

Ikke at jeg bryr meg så mye ( :sob: :laughing:), men hvorfor har “ikonet” mitt bare 2 :heart:

men jeg har mange flere inne på profilen min…?
image

Hm - kanskje det er hjerter-pr tråd? Det gir mening. Har ikke lagt merke til det før :slight_smile:

1 Like

@pdx

Blir noe kludder oppe i menyen her når man har bred skjerm :thinking: 34" (3440 x 1440)

image

1 Like

Det er pr tråd.

1 Like

Noen andre som har problemer med å legge til nye invisteringer under “min portefølje”?

Ja, det er en feil som gjelder for alle, jeg er på saken :slightly_smiling_face:

1 Like

Det er faktisk per aksje :slightly_smiling_face:

3 Likes

Etter mye knot skal det nå være mulig å legge til aksjer i favorittliste og portefølje igjen :slightly_smiling_face::sweat_smile:

1 Like

På aksjonærlistene vi får pr epost, er det mulig å få inn feks netto kjøp / netto salg i kroner?
Feks. ta utgangspunkt i VWAP så vi kan følge med om fondene får høyere eller lavere aksjeandel?

1 Like

Chatmodulen død?

Ser sånn ut… er på saken

Tilbake nå :slight_smile:

1 Like

Under diskusjon skulle jeg gjerne hatt muligheten til å skjule temaer/diskusjoner jeg ikke er interessert i.

Grunnen til at jeg ønsker å kunne det er fordi jeg alltid ser etter nye muligheter for å komme inn tidlig i en investeringsmulighet.

Da kunne jeg sjekket ut en diskusjon, og hvis den ikke var noe for meg, skjule den. Dermed er det lettere å få øye på de nye diskusjonene som raskt “forsvinner” pga. høyere aktivitet i mer etablerte diskusjoner.

2 Likes

Helt i bunn av tråden.

image

Velg ignorere.

3 Likes

Takk! Det ser ut til å ha ønsket funksjon

1 Like

@pdx , det hadde vært kult med en mulighet til å midlertidig ignorerere ignore-settingsene mine :smiley:

Gi de en finger, så vil de ha armen.

1 Like

Du kan kanskje søke opp trådene? #harikkeprøvddet

Ja jeg tror de kan søkes opp, men det hadde av og til vært interessant med et ufiltrert view for å se om man går glipp av noe :slight_smile: