Gammel og ny ticker
? Tror min melding her er blitt glemt
Beklager. Den finnes ikke fordi det ikke finnes en tråd med 2020_ol som tag. Det er tagsiden som viser alle trådene med den gitte taggen som har kursoversikt. Den tråden kan du eller vi lage, prøv gjerne selv
Ikke at jeg bryr meg så mye (
), men hvorfor har “ikonet” mitt bare 2
men jeg har mange flere inne på profilen min…?
Hm - kanskje det er hjerter-pr tråd? Det gir mening. Har ikke lagt merke til det før
Det er pr tråd.
Noen andre som har problemer med å legge til nye invisteringer under “min portefølje”?
Ja, det er en feil som gjelder for alle, jeg er på saken
Det er faktisk per aksje
Etter mye knot skal det nå være mulig å legge til aksjer i favorittliste og portefølje igjen
På aksjonærlistene vi får pr epost, er det mulig å få inn feks netto kjøp / netto salg i kroner?
Feks. ta utgangspunkt i VWAP så vi kan følge med om fondene får høyere eller lavere aksjeandel?
Chatmodulen død?
Ser sånn ut… er på saken
Tilbake nå
Under diskusjon skulle jeg gjerne hatt muligheten til å skjule temaer/diskusjoner jeg ikke er interessert i.
Grunnen til at jeg ønsker å kunne det er fordi jeg alltid ser etter nye muligheter for å komme inn tidlig i en investeringsmulighet.
Da kunne jeg sjekket ut en diskusjon, og hvis den ikke var noe for meg, skjule den. Dermed er det lettere å få øye på de nye diskusjonene som raskt “forsvinner” pga. høyere aktivitet i mer etablerte diskusjoner.
Helt i bunn av tråden.
Velg ignorere.
Takk! Det ser ut til å ha ønsket funksjon
@pdx , det hadde vært kult med en mulighet til å midlertidig ignorerere ignore-settingsene mine
Gi de en finger, så vil de ha armen.
Du kan kanskje søke opp trådene? #harikkeprøvddet
Ja jeg tror de kan søkes opp, men det hadde av og til vært interessant med et ufiltrert view for å se om man går glipp av noe