Ok, det er begrensninger som du har satt, ikke begrenset av EuroNext-kontrakten?
Så du har muligheten til å ha høyere priser for proffe brukere - fair enough.
Ok, det er begrensninger som du har satt, ikke begrenset av EuroNext-kontrakten?
Så du har muligheten til å ha høyere priser for proffe brukere - fair enough.
Det er også etter ønske fra VPS.
Har tekbot tatt sommerferie?
Nå må tekbot våkne. Veldig stille ifra den på lenge nå. Hva skjer ?
Er noe krøll med han ja… er på saken
Skal være våken nå
Finner ikke kursoversikten på 2020.OL Får melding om at siden ikke finnes
Hei! Sikkert bare jeg som er dum, men jeg synes det er vanskelig å finne frem her inne. Jeg er ikke så dreven i forumbruk, så jeg finner for eksempel bare noen få emner/knagger. Krypto, biotek og sånt. Hvordan finner jeg lettest ut i dette “virrvarret”? Finnes det en “oppskrift” Typ: Slik lærer gamlinger forum, eller noe? Der kom det opp noe anbefalt. Får bare forske…
Hei!
Det er litt å sette seg inn i, men jeg håper det blir lettere etter hvert
Du finner alle kategoriene innlegg kan skrives i her: Kategorier - TekInvestor Aksjeforum, eller via menyen eller kategorivelgeren på forsiden.
Tråder du har lest litt i vil få en blå teller på seg som viser hvor mange nye innlegg de har. Går du inn i de kommer du rett til første uleste innlegg.
Innlegg i tråder vises med de nyeste nederst, men man kan hoppe til den nyeste via velgeren nede til høyre i hver tråd, eller trykke på lenken som viser tid siden siste innlegg helt til høyre i lister med tråder.
De fleste aksjer har bare en eller et par tråder, som du kan finne via søket, eller ved å legge de i favorittlisten din og så trykke på symbolet/tickeren i listen for å vise alle tråder som handler om den aksjen.
Håper det hjelper litt, så er det bare å spørre
Bugg på aksjonærlisten?
Forumprogramvaren er litt annerledes enn de fleste, og det kan virke litt overveldende.
Vil anbefale å ta en tutle og sette på ignore de tråder du vet du ikke er interessert i, da blir det mye lettere å navigere
Gammel og ny ticker
? Tror min melding her er blitt glemt
Beklager. Den finnes ikke fordi det ikke finnes en tråd med 2020_ol som tag. Det er tagsiden som viser alle trådene med den gitte taggen som har kursoversikt. Den tråden kan du eller vi lage, prøv gjerne selv
Ikke at jeg bryr meg så mye ( ), men hvorfor har “ikonet” mitt bare 2
men jeg har mange flere inne på profilen min…?
Hm - kanskje det er hjerter-pr tråd? Det gir mening. Har ikke lagt merke til det før
Det er pr tråd.
Noen andre som har problemer med å legge til nye invisteringer under “min portefølje”?
Ja, det er en feil som gjelder for alle, jeg er på saken
Det er faktisk per aksje