Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Den gjør det allerede tror jeg, så det tar litt tid å generere siden for førstemann som laster hver liste, men så går det kjapt for resten som kommer etterpå. Men, av en eller annen grunn må man av og til refreshe en ekstra gang før det funker.

1 Like

Har en mistanke om at aksjonærlistene blir sendt ut før all info er kommet inn? Slik at noen transaksjoner ikke viser i e-posten man mottar?

Har du et eksempel så kan jeg sjekke :grinning:

Virker ikke som man får varsel for alle selskapene man følger, i handelsvarselen som kommer om morgenen? Noen måte å kvalitetssjekke?

Gravde i dette med utvikleren min tidligere i dag og tror vi har funnet problemet og en løsning :grinning: Skal være i orden fra i morgen tidlig.

4 Likes

Hei, Tips: Blir kluss i toppen når man har ett vindu åpent i ultra-wide oppløsning:
image

1 Like

Hei, får denne feilmeldingen når jeg prøve å åpne chatten på alle plattformer:
email already exists

Prøv en refresh av siden nå :slight_smile: Du har byttet navn på brukeren din, tror det er årsaken :slight_smile:

@pdx jeg har problemer med å komme inn på chat. Kan det ha sammenheng med endring av nicket mitt her?

1 Like

Hva er sjansen for at du flytter chatten litt mer til høyre? Dvs har litt mindre margin på høyre side? Så man i 1920 bredde faktisk ikke blokkerer noe av resten av siden. Også kunne chat-vinduet vært litt høyere, evt justerbart.

1 Like

Noe problematisk visning på iphone 13 Pro.

Kunne vært en idé med en «pull down to refresh» funksjon?

Takk for tilbakemelding, de tingene må vi få gjort noe med.

@HO5 last siden på nytt nå, se om det hjelper

1 Like

Kommer heller ikke inn på chat fra mobil. Har vært sånn en stund.

1 Like

Når jeg starter appen på IOS 15.0.1 og det er gått en liten periode fra sist så henger appen på en hvit blank side. Tvangslukke appen og den funker fint.

1 Like

@pdx dagens aksjonærlister er ute på tur virker det som :sweat_smile:

Ser ut som det er noe rart ja, jeg undersøker :slightly_smiling_face:

1 Like

Ang. aksjonærlistene, så er det en feil i prosenten for de som kjøper seg inn fra 0 aksjer. Dersom en person går fra 0 til et antall aksjer, står økningen som 100%. Dette er feil, og gjør at man hele tiden må inn i listen for å se om det er et første innkjøp, eller en dobling. Eks. nr. 40 i Softox, på dagens liste. Kommer inn med 26 520 aksjer, og så vises det 100% økning. Totalt antall er lik innkjøpt, så da er prosenten feil.
Har prøvd å vente noen ut på dette, men nå… klarte… jeg… ikke… mer… :wink:

1 Like

Ser den. Hva vil du det skal stå i stedet? Inn? :slightly_smiling_face:

“Ny” eller “Inn” eller uendeligtegnet duger alle for meg! :slight_smile:

5 Likes

Hei @pdx eller andre.

Er det mulig å “embedde” en vimeo player i chatten?

Som denne:
https://vimeo.com/523233178

Embedded kode: