Den var nesten stygg, men bare nestenđ
Merker meg at det i enkelte selskapssider blir skrevet sÄ mye at det er vanskelig Ä holde seg oppdatert pÄ den viktige informasjonen som blir delt. Kunne det vÊrt aktuelt med en funksjon som lar oss brukere markere et bestemt innlegg som informativt/relevant/viktig slik at man enkelt kan navigere seg frem til disse?
Eksempelvis er PCIB SmÄprat en side hvor det er enormt mye smÄprat og samtidig mye informativt som ikke ender opp pÄ fundamentaltrÄden. PÄ grunn av all smÄpraten gÄr man fort glipp av mye viktig informasjon med mindre man bruker 1-2 timer pÄ Ä lese gjennom de 200-500 nye innleggene som kommer i lÞpet av en dg
Var ment som en spÞk sÄ plasserte den godt utpÄ kanten
Jeg er enig med deg. For Ä unngÄ problemet gjÞr jeg fÞlgende.
Jeg bruker mye ignorering av brukere (jeg skulle Þnske man kunne bruker ignorering permanent, per nÄ er 4mnd maks), samtidig som jeg fÞlger brukere som kommer med mye informativt (det er flere virkelig dyktige skribenter).
Det er i all fall en grei lĂžsning for meg.
@pdx her er et forslag som kan forbedre TI og spesielt smÄprattrÄdene.
Introduser et ikon som âsĂžppelâ
Dersom innlegget fĂ„r mer en 10 votes, sĂ„ flyttes den til âsĂžppeltrĂ„denâ.
Det finnes allerede en funksjonalitet for de mest likte innleggene, hvorfor ikke gjĂžre det samme for de minst likte/repetitive innleggene?
@pdx jeg fikk mail om Ă„ legge inn nytt visakort, det er gjort.
HĂ„per det var fra deg, og ikke en nigeriansk âprinsâ
Det var meg!
Hilsen Prins PDX
Dette ville vel bare fÞrt til at de kritiske hadde blitt mutet i en hver trÄd? Vet om i hvert fall én trÄd hvor jeg ikke hadde fÄtt sagt hei engang
Heisann. Er det mulighet til Ä endre hvor lenge brukere kan vÊre ignorert? NÄ er det vel maks 4 mnd, men for meg kan det vÊre Þnskelig Ä fÄ et valg uten tidsgrense. Blir unÞdvendig jobb Ä blokkere de samme brukerne 3 ggr i Äret.
I tillegg flytte mulighet for âIgnoreâ av bruker til trĂ„den en leser. Enten ved Ă„ Ă„pne bruker og velge ignore. NĂ„ mĂ„ jeg Ă„pne bruker helt for Ă„ ignorere.
Bra @Evilfreud gadd Ă„ slette innlegget som maner opp til mer rasehat!
Bare synd han sÄ behov for Ä fortsette mobbingen sin.
Forresten er klippet gammelt nytt - jeg har sett det flere ganger fĂžr.
NÄ ryddet vi trÄden alikevell mÄtte du fortsette diskusjonen. Dette er en fin trÄd Ä ta ting du ikke liker i. sÄ slipper vi at du forsÞpler trÄder du selv klager pÄ at blir forsÞplet.
Jeg rydder bare i trÄden sammen med pdx.
GJ ty
At du ikke ser at det er skadelig for forumet- og ikke minst samfunnet - at en moderator poster noe som kun fÞrer til mer rasehat, i en trÄd som er ment Ä vÊre positiv og fÄ folk til Ä le, gjÞr at jeg tviler pÄ din rolle som moderator. Den type oppfÞrsel gjÞr etter min mening at verden blir et dÄrligere sted Ä leve. Og forumet et dÄrligere sted Ä oppholde seg. Kanskje det var tegnet jeg trengte - for tekinvestor tar en del tid.
Det verden trenger er sammhold, ikke splittelse og akkuratt nÄ foregÄr kanskje den stÞrste splittelsen man har sett i USA og andre land siden borgerkrigen i USA. Godt ledet av en bevegelse som fremmer en rase fremfor alle mennesker.
Du har rett at posten passet bedre i politikk trÄden og dit ble den flyttet, samtidig velger du Ä fortsette diskusjonen etter at trÄden er ryddet og du har fÄtt viljen din. Da kan vi ikke gjÞre sÄ mye mer.
Flere forskjellige bevegelser i spill over dammen nÄ. Noe positivt og noe negativt. Den kvalmende videoen du postet, med grov vold begÄtt mot uskyldige/ikke aggressive ungdommer er forkastelig og bÄde filmen og handlingene kan sees som et symptom pÄ hvor dÄrlig stilt samfunnet i US er.Hva som er Ärsakene og hvordan man mÄ restaurere landet blir forhÄpentligvis gjenstand for konstruktive debatter i Ärene som kommer. Men jeg tviler litt pÄ at et anonymt aksjeforum egentlig er stedet vi vil komme til kloke erkjennelser. At du er kritisk til BLM parolen er jo fornuftig nok, men merker jeg er tilbÞyelig til Ä vÊre enig med VV her at videoen fremmer rasehat i en sammenheng der rasespÞrsmÄlet er pÄ agendaen, selvom det ikke er du som har fremmet rase som tema.
Som tidligere nevnt, la oss legge denne ballen dÞd og ta denne praten pÄ privaten eller i et annet fora.
SÄ litt videre pÄ den Twitter kontoen, og var ganske drÞy rasisme der.