Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg rydder bare i tråden sammen med pdx.

GJ :slight_smile: ty

At du ikke ser at det er skadelig for forumet- og ikke minst samfunnet - at en moderator poster noe som kun fører til mer rasehat, i en tråd som er ment å være positiv og få folk til å le, gjør at jeg tviler på din rolle som moderator. Den type oppførsel gjør etter min mening at verden blir et dårligere sted å leve. Og forumet et dårligere sted å oppholde seg. Kanskje det var tegnet jeg trengte - for tekinvestor tar en del tid.

Det verden trenger er sammhold, ikke splittelse og akkuratt nå foregår kanskje den største splittelsen man har sett i USA og andre land siden borgerkrigen i USA. Godt ledet av en bevegelse som fremmer en rase fremfor alle mennesker.

Du har rett at posten passet bedre i politikk tråden og dit ble den flyttet, samtidig velger du å fortsette diskusjonen etter at tråden er ryddet og du har fått viljen din. Da kan vi ikke gjøre så mye mer.

Flere forskjellige bevegelser i spill over dammen nå. Noe positivt og noe negativt. Den kvalmende videoen du postet, med grov vold begått mot uskyldige/ikke aggressive ungdommer er forkastelig og både filmen og handlingene kan sees som et symptom på hvor dårlig stilt samfunnet i US er.Hva som er årsakene og hvordan man må restaurere landet blir forhåpentligvis gjenstand for konstruktive debatter i årene som kommer. Men jeg tviler litt på at et anonymt aksjeforum egentlig er stedet vi vil komme til kloke erkjennelser. At du er kritisk til BLM parolen er jo fornuftig nok, men merker jeg er tilbøyelig til å være enig med VV her at videoen fremmer rasehat i en sammenheng der rasespørsmålet er på agendaen, selvom det ikke er du som har fremmet rase som tema.

1 Like

Som tidligere nevnt, la oss legge denne ballen død og ta denne praten på privaten eller i et annet fora.

3 Likes

Så litt videre på den Twitter kontoen, og var ganske drøy rasisme der.

2 Likes

Ok beklager

Ikke nødvendig å beklage.

2 Likes

Litt usikker på om dette er rette fora, men når jeg trykker på «portefølje» så krasjer/hopper TekInv (appen Ios) ut. Altså den avsluttes uten videre seremoni.

Korriger meg om jeg stille spørsmål feil sted, om det evt finnes en support link for spm.

På forhånd takk!

Hei! Det er en liten bug der, den krasjer for ikke-Insidere fordi porteføljefunksjonaliteten bare er for Insidere :smile:

Det var dét jeg ante meg!

Hvis jeg støtter deg med å få gratis bitcoins gjennom annonsen «din»: får jeg tillgang da ? :stuck_out_tongue_winking_eye::beer:

(Spøk til side: Flott forum det her. Skal ikke se bortifra at jeg oppgradere medlemskapet👌)

2 Likes

Hvorfor flytter du poster ut herfra og over til “feedback til PDX”?

Jeg lurer litt på hvorfor du flytter poster ut herfra og over til “feedback til PDX”?

Jeg mener jeg var rimelig klar i min kommentar:

På 28 minutter etter min post skriver du 2 posts som begge involverer ledelsen. På tide å gå videre. Kranglingen kan være interessant for dem som skriver, men det er ikke spesielt interessant for de som leser.

2 Likes

Ja, på 24 timer har jeg skrevet 2 poster!

@pdx det er alt eller ingenting med disse moderatroene dine.

Det har vel akkurat ingenting med det jeg skrev å gjøre :slight_smile:

3 Likes

@pdx, dette er håpløst, en hel drøss med random poster som kastes over hit?
Hva tjener dette til?

Hvorfor bare disse to postene om ledelse, praten har jo gått i hele dag!

Og hvorfor slettet du ett helt innlegg totalt?