Ok beklager
Ikke nĂždvendig Ă„ beklage.
Litt usikker pÄ om dette er rette fora, men nÄr jeg trykker pÄ «portefÞlje» sÄ krasjer/hopper TekInv (appen Ios) ut. AltsÄ den avsluttes uten videre seremoni.
Korriger meg om jeg stille spÞrsmÄl feil sted, om det evt finnes en support link for spm.
PÄ forhÄnd takk!
Hei! Det er en liten bug der, den krasjer for ikke-Insidere fordi portefĂžljefunksjonaliteten bare er for Insidere
Det var dét jeg ante meg!
Hvis jeg stÞtter deg med Ä fÄ gratis bitcoins gjennom annonsen «din»: fÄr jeg tillgang da ?
(SpĂžk til side: Flott forum det her. Skal ikke se bortifra at jeg oppgradere medlemskapetđ)
Hvorfor flytter du poster ut herfra og over til âfeedback til PDXâ?
Jeg lurer litt pĂ„ hvorfor du flytter poster ut herfra og over til âfeedback til PDXâ?
Jeg mener jeg var rimelig klar i min kommentar:
PÄ 28 minutter etter min post skriver du 2 posts som begge involverer ledelsen. PÄ tide Ä gÄ videre. Kranglingen kan vÊre interessant for dem som skriver, men det er ikke spesielt interessant for de som leser.
Ja, pÄ 24 timer har jeg skrevet 2 poster!
Det har vel akkurat ingenting med det jeg skrev Ă„ gjĂžre
@pdx, dette er hÄplÞst, en hel drÞss med random poster som kastes over hit?
Hva tjener dette til?
Hvorfor bare disse to postene om ledelse, praten har jo gÄtt i hele dag!
Og hvorfor slettet du ett helt innlegg totalt?
28 minutter tidligere
Jeg er med i en del forum, men denne formen for moderering tar kaka! @pdx
Slette sistemann og la resten stÄ⊠?
Poenget her er vel at du ikke fĂžlger oppfordringen fra moderator, og da blir postene fjernet.
Generelt sÄ er ogsÄ trÄder som targovaxtrÄden de som er mest utfordrende Ä moderere.
Tviler sterkt pÄ at noen Þnsker seg umodererte trÄder a la HO.
En ting som vi er rimelig klare pÄ er at det ikke er Þnskelig at noen fÄr dominere diskusjonen i en trÄd ved Ä hamre og hamre pÄ de samme poengene ustanselig. Derav oppfordringen fra moderator i den trÄden
God aften @pdx Ser det er feil kurs pÄ Arctic Zymes-tickeren. (Viser 32,2.)
Forresten, mens jeg har deg her⊠det er fantastisk kjekt Ä vÄkne til diggferske topplister hver morgen! Well played!
Ok, jeg skrev innlegget mens han postet.
Det virker uansett svÊrt urettferdig at de to postene jeg skrev pÄ ett dÞgn ble fjernet pga andres snakk som jeg mÄtte svare pÄ. Dette blir stÄende mens svaret blir fjernet.
Uansett, dette var drĂ„pen, juni ble siste âinsiderâ mĂ„ned for meg.
Fikset nÄ! De har fÄtt ny ticker (azt.ol) men det hadde ikke trÄden fÄtt enda
SĂ„ bra du liker listene!