Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

• Basert på hvilke ticker som er mest besøkt/lest av flest unike brukere. Da vil listen leve litt etter hvor det er mest aktivitet, som gjerne følger nyhetsbildet for de ulike selskap.
1 Like

Hva betyr det fremmedordet “gevinst”?

1 Like

Noe nytt om darkmode @pdx? :blush:

Fungerer den ikke ganske greit da?

1 Like

Oi, se der ja! Har ikke fått med meg at det allerede har blitt lansert. Tnx!

1 Like

Den er i stille beta :smile:

1 Like

@pdx kursene ser ut til å ha hengt seg opp?

1 Like

Beklager, serverne til Yahoo Finance er helt nede så derfor har jeg heller ingen kurser :frowning:

1 Like

Skal være i orden nå.

1 Like

Hei, @pdx, det er veldig mye som er bra i dette forumet. Det som stinker dog, er oppdateringen av porteføljen. Hvordan skriver man inn at man selger aksjer?

Sett antall til 0 (eller så mange du har igjen) :slight_smile:

1 Like

Lett når man vet det :grinning: Vant til å ha en selg-knapp e.l.

2 Likes

@pdx hvorfor virker ikke chatten på laptop?
Har refreshet ca 247 ganger, men no go…. :rage:
Har lenge vært problemer med det på laptop, men da har det fungert å refreshe noen ganger.

Hvliken laptop, operativsystem, nettleser? :slight_smile:

Eeeeh… den er firkantet, jeg har ikke noe spesielt system for å operere den ( det overlater jeg til Elkjøp) og jeg leser stadig på Internettet :rofl: :rofl:
Acer, operativsystem har jeg ikke snøring på, nettleser er Edge :slight_smile:

1 Like

Hehe, da ville jeg prøvd i en annen nettleser i første omgang. Chrome eller Firefox :slight_smile:

Haha, alle nettutvikleres svar på diffuse problemer. :smiley:

3 Likes

Tenkte det samme, lette etter en høflig måte å spørre hvorfor jeg plutselig skal være nødt til å bytte bort en nettleser som har virket hele tiden, fordi noe har forandret seg her? :wink:

Jeg jobber med en ny chatløsning, så jeg har ikke lyst til å bruke masse tid på å feilsøke den vi har nå :wink:

5 Likes

Det kan jeg svare på @Oilimp, det er fordi problemet godt kan være med browseren du kjører. Kanskje du har fått fucka til en innstilling? Når problemet 99% av tida løser seg med en bedre browser, så er det bare ikke verdt å bruke tiden på. :slight_smile:

2 Likes