- Basert på hvilke ticker som er mest besøkt/lest av flest unike brukere. Da vil listen leve litt etter hvor det er mest aktivitet, som gjerne følger nyhetsbildet for de ulike selskap.
Hva betyr det fremmedordet “gevinst”?
Fungerer den ikke ganske greit da?
Oi, se der ja! Har ikke fått med meg at det allerede har blitt lansert. Tnx!
Den er i stille beta
Beklager, serverne til Yahoo Finance er helt nede så derfor har jeg heller ingen kurser
Skal være i orden nå.
Hei, @pdx, det er veldig mye som er bra i dette forumet. Det som stinker dog, er oppdateringen av porteføljen. Hvordan skriver man inn at man selger aksjer?
Sett antall til 0 (eller så mange du har igjen)
Lett når man vet det Vant til å ha en selg-knapp e.l.
@pdx hvorfor virker ikke chatten på laptop?
Har refreshet ca 247 ganger, men no go….
Har lenge vært problemer med det på laptop, men da har det fungert å refreshe noen ganger.
Hvliken laptop, operativsystem, nettleser?
Eeeeh… den er firkantet, jeg har ikke noe spesielt system for å operere den ( det overlater jeg til Elkjøp) og jeg leser stadig på Internettet
Acer, operativsystem har jeg ikke snøring på, nettleser er Edge
Hehe, da ville jeg prøvd i en annen nettleser i første omgang. Chrome eller Firefox
Haha, alle nettutvikleres svar på diffuse problemer.
Tenkte det samme, lette etter en høflig måte å spørre hvorfor jeg plutselig skal være nødt til å bytte bort en nettleser som har virket hele tiden, fordi noe har forandret seg her?
Jeg jobber med en ny chatløsning, så jeg har ikke lyst til å bruke masse tid på å feilsøke den vi har nå
Det kan jeg svare på @Oilimp, det er fordi problemet godt kan være med browseren du kjører. Kanskje du har fått fucka til en innstilling? Når problemet 99% av tida løser seg med en bedre browser, så er det bare ikke verdt å bruke tiden på.