Strengt tatt er det vel også best å legge tiden på pina colladas når man tjener så bra på børsen
Funker på mobilen, så det går nok fint
Skulle teste hvordan skrivebordsvisning var på mobilen. Fant ut at jeg foretrakk mobilvisning, noe som skulle vise seg å være ekstremt vanskelig å bytte tilbake til. Av en eller annen grunn var det nærmest umulig å klikke på knappen for å få tilbake mobilvisning (kom bare inn på chatten). Holdt på i sikkert 15 minutter før jeg greide å få det tilbake. Prøvd å rotere mobilen også for å se om det hjalp, men det var like umulig da.
Jeg jobber fortsatt med å finne ut hvorfor kursene ikke er oppdatert. Takk for tålmodigheten
Det stemmer, ingen har det akkurat nå (se over)
Ny chat underveis?
Merker at den er borte på mobilen også nå.
Edit: den er tilbake nå.
Tror dette skjer hver gang de starter serveren på nytt, fryktelig irriterende.
Er det mulig å lage en eller annen avkastningsoversikt for porteføljene, dvs hvor man veier små beløp lavere enn store beløp og gir en eller annen totalavkastning basert på største beløp man har hatt i porteføljen eller noe i den duren?
Tenker da på realisert avkastning + ikke realisert. Slik det er idag er det ikke mulig å sammenlikne avkastningen til langsiktige og kortsiktige tradere. Det er faktisk ikke mulig å sammenlikne noe som helst, annet enn nåværende portefølje som blir rimelig drøyt.
Er det mulig og få oljepris (helst brent crude men gjerne flere) opp på skjermen slik som på e24.no ?
Alle tickere du kan søke opp på http://finance.yahoo.com kan du også legge til i favorittlisten din. En variant av Brent crude heter BZ=F, men du har også OIL og flere andre + en del futures
Jeg har lyst til å finne en måte å sammenligne avkastning. Jeg begynte å se på det for lenge siden, men kompleksiteten økte fort da jeg gravde i det. Men å f.eks vise hvor mye realisert gevinst man har hatt i hver aksje burde dog ikke være så vanskelig siden det kan regnes ut fra tradene. Urealisert bør også være mulig.
Veldig åpen for forslag til hvordan vise dette frem på en god måte - jeg husker blant annet at @Christian har hatt gode forslag rundt dette tidligere.
Skal fikse! Det kom ganske mange endringer i nattens oppdatering av forumet, og jeg har ikke rukket å tilpasse alt til nattmodus enda
Hva med å la det være skjult hvem som har gitt emoji og like?
Hvorfor?