Gjelder det spesielle tråder?
Nå fungerer det plutselig igjen da. Men Funcom Småprat er en gjenganger
Dette skjer hos meg også på min Android telefon. Virker som det gjelder for alle tråder. Restarter man applikasjonen fungerer det igjen, men på ett eller annet tidspunkt skjer det samme igjen.
Edit: Prøvde å bytte mellom to applikasjoner (en random og TekInvestor). Om jeg da går inn på en tråd blir 3 poster lest hver gang jeg går inn og ut av tråden
Takk for tilbakemelding. At poster blir lest når du går inn i tråden er som forventet, da man havner der man har uleste innlegg, og det er kanskje ca 3 innlegg synlig på skjermen
Ja, det gir jo mening
Er litt usikker hvordan det er gjort på den andre siden. Kan muligens finne det ut.
Men vet man kan få opp relativ kursutvikling på borsdata.se. Der referer man til OMXS30. Men det gjelder uansett hvilket aksjer du kikker på. Alt blir referert til OMXS30. Funker ikke så bra for norske aksjer da.
Hadde det vært opp mot OSB, kunne man bare tatt en dump hver uke, og ført verdiene inn i et exel ark. Testet dette med svenske aksjer, og fungerte helt fint. Hadde en tabell hvor all data ble lagt hver helg på ukebasis. Brukte så formatering i excel og fikk opp lignende tabeller som jeg postet ovenfor.
Men som sagt, alt ble referert mot OMXS30, så ikke så mye vits for å gjøre det for norske aksjer.
Ah, skjønner - relative strength mot hovedindeks i landet der sektor-indeksen eller selskapet er notert, ja det gir mening.
Ingorering av brukere kan kun gjøres i 4mnd av gangen, som er litt håpløst, men det er sånn de som har laget forumet har bestemt at det skal være. Jeg tror det har noe med det å gjøre. Veldig rart at ting blir borte, det kan være en bug.
@pdx, På mobil-appen sliter jeg litt med at poster jeg har lest ikke blir markert som lest. Det står fortsatt at jeg har 23 uleste poster i en tråd, selv om jeg akkurat har lest igjennom de. Jeg må gå inn flere ganger og trykke litt rundt for at de skal markeres som lest. Jeg har slitt med dette en stund nå, muligens siden nattmodus ble introdusert
Takk for tilbakemelding. Jeg oppdaterte forumet omtrent samtidig, så det kan ha sneket seg inn noen bugs der
Akkurat det samme problemet jeg skrev i personlig melding til pdx i dag
Same same og slitt med det en stund på mobilen. Uansett modus. Må restarte browser.
Takk for feedback! Det er vrient å feilsøke dette men jeg skal prøve så godt jeg kan
Det virker som det har kommet en fiks for dette problemet, jeg skal oppdatere forumet i kveld så får vi se om det hjelper
Forumet er oppdatert og feilen som gjør at ting vises som ulest er kanskje dermed fikset. Det kan være lurt å starte appen på nytt Si gjerne fra om det funker eller ikke
Ser foreløpig lovende ut. Tester mer i morgen.
Ser bra ut. Takk for innsatsen du gjør:+1:
Ser ut til at alt fungerer fint nå
Ser fint ut nå ja. Veldig godt å bli kvitt den buggen der
Så bra!