Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg har også fikset noen problemer med visningen av Triggere og porteføljer på mobil i dag.

Hvordan sletter man egentlig kontoen sin? Finner ingen funksjonalitet for det :confused:

Fra personvernsiden står det:
How can I change or erase data about me?
You can change your account data at any time by visiting the profile settings page for your account. The settings for a particular forum may also allow you to close your account, on the settings page for your account.

@pdx fikser det.

Lurer på om det ikke fungerer lenger? :thinking:

Snodig, kan også være ting som er cachet i appen. En reinstall kan hjelpe.

1 Like

@pdx hvor finner jeg info/priser etc om insider?
https://beta.tekinvestor.no/page/bli-insider-naa/6/ virker ikke…

Hei! Prøv denne https://bit.ly/2P665wr😄

Tenker at når jeg gidder å betale for tinder gull, netflix, hbo osv osv føles det greit å betale en slant for det jeg faktisk bruker mest tid på!

4 Likes

Ryktene sier at det kommer noen meget meget meget kule etterlengtet og kule funksjoner for innsidere snart!.

1 Like

tekinvestor roulette! Endelig! Frem med vaselin og tørkepapir peeps, it’s about to go down!

Der har vi en funksjon som bør legges til @pdx noterer du ned!.

A post was merged into an existing topic: Insider småprat

En ting jeg har tenkt på vedrørende utbytte, her har gjerne mange en egen oversikt på når de kommer. Slik jeg ser det burde en kunne legge inn ex dato i triggerkalender. Kan ikke se at dette har vært gjort, har du noen motforestillinger mot det?

Ingen motforestillinger mot det, og har det på to-do listen :smile::sweat_smile:

Da kan vi bare sette i gang? Kan ikke se at dette er noe du trenger å gjøre, må kunne gjøre litt vi også.:call_me_hand::smile:

1 Like

klager du å laste opp listen over Q rapportene i triggerlisten nå?

Kommer jo tilsvarende lister for utbytte. Så hadde jo vært fett å få dem i triggerlisten også.

2 Likes

Jeg kan få laget en prosess for de også ja :smile:

Sweet, antar du får de pdf direkte nå?

Q tallene var enklest å hente rett fra OB, men hvis du har utbyttelister kan jeg fikse de :smile::ok_hand:

Utbytter 2019 (1).pdf (334,9 KB)