Når du besøker en tråd går du til første uleste innlegg. Men du vil helst at alt du har lest i tråden allerede blir borte? Eller vil du manuelt skjule innlegg? Vil ikke det tar fryktelig mye tid?
Nei. Etter eg har lest velger eg om eg eventuelt vil skjule det innlegge. På den måten kan eg få ein ryddig tråd med info som eg ser som nyttig.
Ja. Velge manuelt hvilken poster eg vil skjule.
Nei ikkje for meg viss det på hvert innlegg er ein knapp eg kan klikke på for å skjule innlegget.
Eks rødt kryss knapp
Her er det jeg mener. Som du ser forsvinner ikke den delen av vinduet når jeg scroller, og innleggene blir skjult…
Lukker ikke den boksen seg hvis du trykker på f.eks der det står «11t siden» nederst til høyre?
Du er i barnemodus. Det er previews av voksendelen til forumet bak sladden.
Hahaha seff
Det er jo litt urettferdig at du skal ha mer skjermhøyde enn oss andre
No offense men jeg tror ikke du får brukt det på samme måte som på en PC. Jeg har 0.2 tommer større skjerm enn Xperia 5 men fikser fremdeles ikke å tegne streker med fingeren. Gjør du?
Nei men de strekene jeg bruker har jeg jo stort sett tegnet inn for uker og måneder siden!
Vad är det och var ?
Da er jeg med. Funker fint å se det på mobil da. Skulle vise TV til en kompis med iPhone 6, funka dårlig
Hvordan fikser jeg et salg som ble gjort med pølsefingre i porteføljen? Skulle skrive 15,5 men det ble 5,5 og nå står den som en skamplett i historikken. Bruker den som logg. @pdx
Tidligere var det mye enklere å finne tilbake til et tidligere innlegg man selv/annen bruker hadde skrevet ettersom man så de første setningene i innleggene i profiloversikten.
Mulig å få dette tilbake?
Jeg skal finne en fiks for det, det er skjult nå så bare Insidere kan se Insider-innlegg.
Er denne rigga?
Du vet, jeg og han som driver denne siden er nokså close
Nå er det noe galt i forbrukslån tråden. Når jeg åpner får jeg en lydavspiller i stedet for tråden.