Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Det er jo litt urettferdig at du skal ha mer skjermhøyde enn oss andre :wink:

Regner jo nesten med alle kjøper den offisielle tradingview mobilen snarlig!

1 Like

No offense men jeg tror ikke du får brukt det på samme måte som på en PC. Jeg har 0.2 tommer større skjerm enn Xperia 5 men fikser fremdeles ikke å tegne streker med fingeren. Gjør du?

Nei men de strekene jeg bruker har jeg jo stort sett tegnet inn for uker og måneder siden!

Vad är det och var ?

Tradingview.com :wink:

Beste chartingplattform ift pris

2 Likes

Da er jeg med. Funker fint å se det på mobil da. Skulle vise TV til en kompis med iPhone 6, funka dårlig :smile:

1 Like

Hvordan fikser jeg et salg som ble gjort med pølsefingre i porteføljen? Skulle skrive 15,5 men det ble 5,5 og nå står den som en skamplett i historikken. :frowning: Bruker den som logg. @pdx

1 Like

Tidligere var det mye enklere å finne tilbake til et tidligere innlegg man selv/annen bruker hadde skrevet ettersom man så de første setningene i innleggene i profiloversikten.

Mulig å få dette tilbake?

Jeg skal finne en fiks for det, det er skjult nå så bare Insidere kan se Insider-innlegg.

2 Likes

Er denne rigga? :stuck_out_tongue_winking_eye::rocket::clap:

image

2 Likes

Du vet, jeg og han som driver denne siden er nokså close :crossed_fingers::smile:

1 Like

Nå er det noe galt i forbrukslån tråden. Når jeg åpner får jeg en lydavspiller i stedet for tråden.

Åpner helt fint i chrome på mobilen.

Jeg opplever problemet i appen på IOS13.2. Denne feilen har jo vært på forumet engang før.

Det skyldes måten forumet henter data fra URLer for å forhåndsvise de. Av en eller annen grunn takler ikke appen dette like bra og går bare til URLen i stedet. Skal undersøke :smile:

Fikset nå? :smile:

Yes. Takk.

1 Like

@pdx, er det noen bugs med sendig av bilder over chatten?
Har prøvd å sende dickpix til @colzjek og @alex nå flere ganger uten at det går gjennom. De begynner å bli smått frustrerte, siden de har allerede vippset meg for de.

1 Like

Så små objekter registreres kanskje ikke som bilder? I følge konadi… :grin::rofl:

2 Likes